سایت صنعت و بازار | brassonline

مجید وفایی فرد مجری طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی … در راستای معرفی مزایای کاربرد نانو فناوری در صنعت از سوی ستاد نانو نشست صنعتی فرصت ها و کاربردهای تجاری فناوری نانو بطور همزمان در سه شهرک صنعتی فعال کشور برگزار می شود. انجمن علمی و نهادترویجی نانو دانشگاه صنعتی اصفهان، دوره کاربردهای «فناوری نانو» را برگزار می کند.

  • بخش تولید آلومینیوم در مقیاس جهانی مسئول فرآیند Bayer است که شامل استخراج سنگ معدن بوکسیت و پالایش آن به آلومینا می‌شود.
  • لازم به ذکر است فرآیند تأیید پژوهشی بودن قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌‌ها و مراکز آموزش عالی کشور جهت اخذ مفاصاحساب از طریق سامانه ساجد امکان‌پذیر خواهد بود.
  • بی‌شک دستیابی به این مهم بدون رصد و پایش مستمر بازار و توجه به تحولات بازار در جهان محقق نخواهد شد.
  • پنل تخصصی سرطان پستان نخستین کنگره بین‌المللی ژنومیک سرطان (CGC۲۰۲۳) به میزبانی پژوهشکده سرطان معتمد شرکت مادر آلیاژ ایران برگزار شد.
سایت صنعت و بازار | brassonline پشتیبانی قوی و درخواست نتایج از تیم مدیریت دانش، موجب تفکر انتقادی درباره بهبود فعالیت‌های کسب‌وکار شده است. بخش تولید آلومینیوم در مقیاس جهانی مسئول فرآیند Bayer است که شامل استخراج سنگ معدن بوکسیت و پالایش آن به آلومینا می‌شود. در هر یک از مراحل فرآیند Bayer می‌توان از به اشتراک‌گذاری مؤثر دانش و انتقال به‌روش‌ها سود جست، اما فعالیت‌های مدیریت دانش آلکوآ به طور خاص بر مرحلة پالایش متمرکز است. شرکت آلکوآ تولیدکننده بین‌المللی آلومینا و آلومینیوم اولیه با بیش از صد سال سابقه درتولید محصولات اولیه، محصولات نورد شده و راه‌حل‌های مهندسی در صنعت آلومینیوم است. آلکوآ با در اختیار داشتن بیش از ۶۰.۰۰۰ پرسنل در حدود ۳۰ کشور دنیا، سالانه درآمدی بالغ بر ۲۵ میلیارد دلار دارد. با این اقدام همراه با ارائه خدمات و بازار سازی صحیح، انتظار می رود فرهنگ استفاده از دستگاه های پیشرفته در خطوط تولید کشور ایجاد شود.

کلیه حقوق این سایت، محفوظ می‌باشد و هر گونه استفاده از مطالب آن بدون ذکر نام منبع ممنوع است. به تولید نمونه تکرارپذیر از یک محصول جدید، به ویژه در سطح بین‌المللی منجر شود. در سطح آمادگی فناورانه ، بالاتر باشد و در نتیجه با حمایت این ستاد در کمترین زمان ممکن به نتیجه نهایی دست یابد.

توسعه بازار

یکی از اقدامات معاونت فناوری و نوآوری تدوین آیین نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه … معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد تاکنون بیش از 2800 دستگاه نانو در اختیار محققان دانشگاهی و صنعتی قرار گرفته است. کتاب محصولات فناوری نانو از آذرماه سال ۹۳، هر ساله، منتشر شده و به معرفی آخرین محصولات و تجهیزات مرتبط با فناوری نانو ساخته شده کشور می‌پردازد.

نانوعمران

شبکه انرژی خورشیدی نانو شامل آخرین اخبار، گزارش و دستاوردهای صنعتی در زمینه تجهیزات، محصولات و کاربردهای فناوری انرژی خورشیدی مورد استفاده در صنعت است. دهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن‌آوری از تاریخ 22 تا 26 آذرماه با حضور 700 غرفه برگزار شد که در آن 42 وزارتخانه و موسسات زیر مجموع آنها، 68 دانشگاه و مرکز پژوهشی، 150 نشریه علمی، 26 پارک علم و فن‌آوری، 80 انجمن علمی، 113 قطب علمی، 30 شرکت نمایندگی خارجی و 15 شرکت سازنده تجهیزات داخلی حضور داشتند. قطب علمی مواد پیشرفته سرامیکی و فلزی دانشکده مهندسی مواد ومتالورژی دانشگاه علم و صنعت ایران با شرکت در دهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری موفق شد در بین قطب های علمی شرکت کننده در نمایشگاه رتبه اول را کسب نماید .