از بازی ژوبکاری 3 و جوکر 2 تا پیشنهاد سفر

از بازی ژوبکاری 3 و جوکر 2 تا پیشنهاد سفر

اکران همزمان فیلم «مست عشق» در ایران و ،یه، دعوت به جشنواره فیلم کوتاه تهران، اهمیت تقوای اقتصادی در سازمان وقف، گزارشی از جزئیات حضور ایران در بینال ونیز، چند پیشنهاد برای سفر در تعطیلات عید سعید فطر، همکاری علی دراری با دو ار،تر سمفونیک چین و… از جمله اخبار فرهنگی و هنری ایسنا بود.

به گزارش اسنا، مراسم تشییع و یادبود رضا داودی نژاد با حضور جمعی از سینماگران و مدیران فرهنگی برگزار شد.

گزارش تصویری از مراسم یادبود مرحوم رضا داودنژاد

اکران همزمان «مست عاشق» در ایران و ،یه

پخش کننده فیلم «مست عشق» از برنامه ریزی برای اکران همزمان این فیلم در ایران و ،یه و رایزنی در خصوص حضور بازیگران خارجی در کشورمان خبر داد.

فاطمه نقوی و 45 سال حضور در صحنه

این روزها فاطمه نقوی بازیگری که بیش از 45 سال است روی صحنه می رود، آ،ین نمایش خود را تمرین می کند.

انتشار فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران

فراخوان چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران منتشر شد و بر این اساس این رویداد از 6 مهر تا 10 آبان ماه 1403 در تهران برگزار می شود و دو بخش هوش مصنوعی و واقعیت مجازی به آن اضافه شده است. این تماس

از مرگ سینما تا جشنواره سیاسی در گفت و گو با کارگردان کن

چند روز پس از اعلام فیلم های شرکت کننده در جشنواره کن 2024، تیری فرمو، کارگردان این رویداد سینمایی، در گفت وگویی به سوالات مختلف درباره دوره بعدی جشنواره کن پاسخ داد.

10 میلیون دانش آموز حافظ بدون بودجه تربیت نمی شوند

سلیم، با اشاره به طرح قرآنی مستوره گفت: طرح زندگی با آیات و حفظ 30 آیه در قالب طرح مستوره باعث می شود تا مردم این باور را داشته باشند که حفظ قرآن کار سختی نیست و این مقدمه ای برای حفظ است. کل قرآن

اهمیت تقوای اقتصادی در ساماندهی وقف

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه تقوا نیرویی است که خداوند به بنده مؤمن داده است، بیان کرد: در حوزه سازمان اوقاف تقوای اقتصادی بسیار مهم است و باید بسیار بالا باشد.

مردی که غذای مشکوک نمی خورد

منوچهر ستوده 103 سال عمر کرد و راز زندگی خود را در 99 سالگی نخوردن غذاهای مشکوک ،وان کرد و گفت: هنوز سوسیس، کالباس، پیتزا و «غذاهای مشکوک» نخورده ام و از خوردن آنها پر، می کنم. “شهر تهران.

گزارشی از جزئیات حضور ایران در دوسالانه ونیز

ایران در شصتمین دوسالانه هنر ونیز شرکت می کند و ،وان غرفه ایران برگرفته از قطعه ای از شعر معروف سعدی – «پسر انسان، اعضای بدن» است.

علی درباری دوباره با دو ار،تر سمفونیک چین همکاری کرد

علی دری (رهبر ایر، و آهنگساز بین المللی) بار دیگر به دعوت چین با دو ار،تر سمفونیک جدید در شهرهای کینگ دائو و گوئیانگ با آثاری از آهنگسازان روسی روی صحنه می رود.

خطر فرونشست در بناهای تاریخی هنوز پایش نشده است

انتشار تصاویری از تشدید بحران فرونشست زمین در اطراف نقش رستم و تخت جمشید در ماه های اخیر و اکنون گزارش نگران کننده رئیس گروه ،زه نگاری و مدیریت ریسک مرکز تحقیقات راه و شهرسازی از خیره کننده فاجعه نرخ فرونشست در ایران نگر، هایی را در مورد وضعیت بناها و اماکن تاریخی در معرض این بحران ایجاد می کند و شدت آن تشدید شده و این سوال را مطرح می کند که آیا میزان خطر فرونشست در بناها و اماکن تاریخی چقدر بوده است. اندازه گیری شده و اندازه آن چقدر است؟ برنامه ریزی در این زمینه؟

چند پیشنهاد برای سفر در تعطیلات عید فطر

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تعدادی از استانداری ها ظرفیت سفر در تعطیلات عید سعید فطر را افزایش داد.

تلویزیون با آوردن افراد مشهور از خود انتقاد کرد

محمدتقی فهیم، منتقد با سابقه سینما و تلویزیون، معتقد است تلویزیون امسال کمی بیشتر از هر سال دیگری در نوروز و رمضان هزینه کرد و در عین حال از عملکرد مدیران صدا و سیما در بخش خلاقیت انتقاد کرد. از برنامه نویسی . فهیم برنامه «پارتی» ایرج طهم، را به ،وان بهترین برنامه امسال انتخاب کرد.

معجون به نام “کلاه قرمزی” و “پارتی”

در آغاز سال 1403، تلویزیون برای اولین بار ،یبی از یک محصول تلویزیونی و یک محصول نمایش خانگی را پخش کرد. ،یبی از نمایش های عروسکی با محوریت ایرج طهم، که به گواه کامنت های ثبت شده در شبکه های اجتماعی به اثری پرمخاطب و پربیننده تبدیل شده است.

«زخم 3»، «پدرخوانده 3» و «جوکر 2» اکران شده اند.

برخی از برنامه ها و سریال هایی که مجوز پخش از سیترا دریافت کرده اند به زودی در سبد محتوای شبکه خانگی قرار می گیرند.

گزارش رسانه های خارجی از عملیات کربلای 8.

عملیات کربلای 8 مصادف با جشن چهل و هشتمین سالگرد تاسیس حزب بعث بود و عراق را بر آن داشت تا در سال 2018 به تاسیسات نفتی جزیره سیری که یکی از منابع صادرات نفت ایران بود حمله کند. در اثر این عملیات، توجه‌ها به آن جلب شد، به‌طوری که امکان استفاده از ،ه فوق‌الذکر تا چند ساعت وجود نداشت.

ردینگ پیشنهاد کرد:

رمان اصغرزاده درباره شاگردی حاتمی کیا و وابستگی او به شهید آوینی

برای آگاهی دعا کنید نه پاداش

ال،اعی اعلام کرد: موضوع بازنشستگی هنرمندان حل شده است

کشفی بی سابقه در شهر باست، ،یه

صحنه ای از آشپزخانه که تبدیل به یک شاهکار شده است!

خلاصه ای از زندگی شهید محمد حسن طوسی

انتهای پیام/

منبع: https://www.isna.ir/news/1403012010722/%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D8%AE%D8%B4-%D8%B2%D8%AE%D9%85-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DB%B3-%D9%88-%D8%AC%D9%88%DA%A9%D8%B1%DB%B2-%D8%AA%D8%A7-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%81%D8%B1