قرار ملاقات، کارهای حرام در سفر حج و درخواست نماینده از تلویزیون

قرار ملاقات، کارهای حرام در سفر حج و درخواست نماینده از تلویزیون

اخبار نمایشگاه کتاب، انتصاب، تاسیس بنیاد ملی مد لباس اسلامی ایر،، تلاش برای ایجاد دانشگاه های وقف در کشور، تحلیل ایسنا از نتایج نظرسنجی ایسپا در برنامه های تلویزیونی، ابلاغ بیمه صنایع دستی هنرمندان و انتقادات. وضعیت سرود ملی و غیره. از جمله اخبار فرهنگی و هنری امروز خبرگزاری ایسنا بود.

به گزارش ایسنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حمید نیلی احمدآبادی را به سمت مدیرکل هنرهای نمایشی منصوب کرد. کاظم نذری که دو سال است این سمت را برعهده داشت روز گذشته جدایی خود از این سمت را تایید کرد.

همه مرد، که روی صندلی مدیریت تئاتر تکیه زدند

با آمدن حامد نیلی مدیر دیگری ریاست مرکز هنرهای نمایشی را برعهده گرفت و این اداره شاهد حضور چهاردهمین مدیر خود خواهد بود.

کودکان، سینما و «شاید زم، دیگر»

اگرچه فروش خوب برخی از فیلم های ،میشن در یکی دو سال اخیر چشمگیر بوده است، اما سینمای کودک همچنان حال و روز خوشی ندارد و بسیاری از فیلمسازان پیش،وت این عرصه بی علاقه شده اند. در این صورت زمان زیادی تا شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس باقی نمانده است و جشنواره فیلم کودک و نوجوان نیز تعطیل می شود، بنابراین هیچ خبری رسمی از تولید و برنامه ریزی فیلمی وجود ندارد. در این بخش.

تأسیس بنیاد ملی مد لباس اسلامی ایر،

دبیر کارگروه مد و لباس درباره اه، تشکیل «بنیاد ملی مد لباس اسلامی ایر،» گفت: دبیرخانه کارگروه مد و لباس از نظر ساختار و بودجه پاسخگوی نیازهای امروزی نیست و می باشد. ضروری است تا نیازهای در نظر گرفته شده در این موسسه به شکل جدی تری پیگیری شود.

تلاش برای ایجاد دانشگاه های وقفی در کشور

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در خصوص دانشگاه های وقف و موسسات دانشی به شورای عالی انقلاب فرهنگی نامه نگاری کرده ایم و امیدواریم به زودی بتو،م دانشگاه های موقوفه و مدارس نیز راه اندازی کنیم.

برنامه های قرارداد کرامت تشریح شد

رئیس ستاد مرکزی دهه کرامت به تشریح مهمترین برنامه های این دهه پرداخت.

غلامحسین لطفی: فراموش نکرده ام!

غلامحسین لطفی – بازیگر، کارگردان و نویسنده پیش،وت کشورمان – تایید می کند که «اگرچه برخی رسانه ها اعلام ،د حالش خوب نیست، اما حالش خوب است و مشغول زندگی و نگارش سناریوها است». لطفی می گوید: پیشنهاد خوبی است، با این درد پا هم می توانم کار کنم.

جوایز پولیتزر برای پوشش خبری جنگ غزه اهدا شد

برندگان جایزه پولیتزر 2024 برای رو،مه نگاری در بخش های مختلف معرفی شدند که پوشش جنگ غزه برجسته ترین موضوع جوایز امسال است.

تحلیل ایسنا از نتایج نظرسنجی ایسپا در برنامه های تلویزیونی

نگاهی دقیق به نتایج نظرسنجی ایسپا در مورد میزان بیننده برنامه های سیما در هفته پای، فروردین ماه نشان دهنده افزایش نسبی محبوبیت این برنامه ها در بین ایر،ان است. بر این اساس می توان گفت رویکردهایی مانند بازگشت چهره های محبوب به تلویزیون و همچنین حفظ برندهای مطرح در فرصتی که دو من،ت مهم رمضان و نوروز را با هم تلفیق کرد، نتایج مثبتی به همراه داشت.

اخبار نمایشگاه کتاب

تعرفه پستی بخش مجازی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اعلام شد و بر این اساس، هزینه ارسال برای ناشران برای ارسال با مبلغ فاکتور کمتر از 125 هزار تومان رایگان است.

همزمان با سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران، شبکه های سیما ویژه برنامه هایی را تدارک دیده اند.

معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخو، کتابخانه های عمومی کشور در سی و پنجمین نشست نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توضیحاتی را در خصوص برنامه های این نهاد ارائه کرد.

تنهایی تحمیل شده توسط نویسنده به خودش

محمدعلی علومی گفت: آدم از حضور در یک جامعه ادبی خوشحال می شود، اما وقتی می گویند شما نویسنده قرن نوزدهمی هستید، پست مدرنیست نیستید، نویسنده نیستید و ترجیح می دهید تنها باشید. و این تنهایی شاد نیست، سخت و دردناک است.»

می خواهند ادبیات ما را به فساد بکشانند

اصغر دادبه در مراسم یادبود خود گفت که ادبیات ما مورد هجمه قرار گرفته و تلاش می شود ادبیات ما را بدنام کنند. اجازه ندهیم دوستانمان با این ادبیات بیگانه شوند. سربازان فرهنگی ما فرزندان ما هستند.

قو،ن سختگیرانه هنگام ،وج زائران

فرمانده پلیس فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تایید کرد: بر اساس ماده (17) قانون مبارزه با مواد مخدر در صورت محرز شدن مواد مخدر از زائران از ،وج وی جلوگیری می شود. برای دوره ای بین یک تا پنج سال در مرحله اول. 5-15 سال در مرحله دوم.

هشدار در دشت تبریز؛ چه آثار تاریخی در معرض خطر هستند؟

یکی از اعضای هیأت علمی گروه میراث طبیعی پژوهشگاه میراث فرهنگی در نتیجه مطالعه و تحقیق جامع در مورد اثرات زیست محیطی و ناپایداری اراضی دشت تبریز گفت: اخطاریه ای از این منطقه دریافت کرده ایم. متأسفانه بیشتر بناهای میراثی و خانه های تاریخی تبریز در مناطقی با زمین ناپایدار یا در نقاط ،زه خیز شهر واقع شده و در معرض تهدید قرار دارند.

بیمه هنرمندان صنایع دستی اعلام شد

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور از اعلام بیمه هنرمندان صنایع دستی خبر داد و گفت: امیدواریم این مراحل نظارت و نظارت تا ابتدای ،داد ماه به پایان برسد تا شاهد امضای قرارداد بیمه این افراد باشیم. این ماه.

ما نسبت به وضعیت سرود انتقاد داشتیم و هستیم

در نشست خبری جشنواره سرود سحر جزئیات و اه، جشنواره مطرح شد و البته اعلام شد که این جشنواره در آینده به صورت بین المللی برگزار خواهد شد.

گفت و گوی خبرگزاری ایسنا با کاظم چلیبا درباره کارش در بینال ونیز

در میان پنج اثر به نمایش درآمده در غرفه رسمی ایران در ونیز، یکی از آثار کاظم چیلیبا نیز روی دیوار قرار گرفت. ارائه دهنده آثار مربوط به بچه های غزه می گوید: من هم به ،وان یک هنرمند این مسیر را طی کردم و این اثر را خلق کردم.

ردینگ پیشنهاد کرد:

در مواقع سختی چه بگوییم؟

کتاب تاریخی است اما نیست!

کتابشناسی عملیات بیت المقدس

آیا ،ن برای بهبود خلق و خوی خود بیشتر از مردان به موسیقی گوش می دهند؟

انتهای پیام/

منبع: https://www.isna.ir/news/1403021813268/%DB%8C%DA%A9-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D9%82%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%85%D9%86%D9%88%D8%B9%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D8%AD%D8%AC-%D9%88-%D8%B7%D9%84%D8%A8-%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86