رضا داودی نژاد، شرلوک هلمز و پوست شیر

رضا داودی نژاد، شرلوک هلمز و پوست شیر

جزئیات تشییع جنازه رضا داودی نژاد، حراج نسخه یک میلیون دلاری «شرلوک هلمز»، افسانه های عجیب ایر،ان درباره شب انتقام از ابن ملجم!، «عشق خاموش» ایران داروی در «گناه فرشته» نام شیراز بر روی مهرهای گلی ساس، و حضور «پوست» «اسد» در جشنواره فیلم مسکو، کناره گیری ،ستان از پروژه تریلیون دلاری و… از جمله اخبار فرهنگی و هنری امروز ایسنا بود.

به گزارش اسنا، جمع ،یری از اهالی سینما و دوستداران رضا داودی نژاد برای وداع با این هنرمند و همدردی با خانواده وی در خانه سینما تجمع ،د. سرانجام پیکر وی در کنار قبر مادربزرگش سادات حبیبیان به خاک سپرده شد.

گزارش تصویری از تشییع پیکر رضا داودنژاد

جوکر و دیگران از لفاظی های طرفدار فلسطین دفاع می کنند

بیش از 150 کارگردان یهودی در هالیوود از جمله خواکین فینی،، بازیگر برنده اسکار برای فیلم «جوکر» حمایت خود را از سخنر، جاناتان گلیزر در مراسم اسکار در محکومیت رژیم صهیونیستی اعلام ،د.

مزایای آموزش غیر مستقیم با کمک تئاتر

این هنرمند و معلم نمایش عروسکی معتقد است امروزه تئاتر ابزار من،ی برای تربیت کودکان است.

حراج کپی شرلوک هلمز به قیمت یک میلیون دلار.

نسخه ای دست نویس از داستان شرلوک هلمز به زودی به حراج گذاشته می شود که ارزش آن بیش از یک میلیون دلار است.

ماجرای گفتگوی ارشد طهم،ی با خودش

کتاب «گفتگو با خودم» شامل خاطرات ارشد طهم،ی (نوازنده، آهنگساز، نوازنده تار و سه تار) منتشر شد.

افسانه های عجیب ایر،ان درباره شب انتقام ابن ملجیم!

بر اساس برخی روایات رایج، بیست و هفتم ماه مبارک رمضان، روزی است که در آن انتقام ابن ملجم المرادی – قاتل امام علی (علیه السلام) – گرفته شد و به همین من،ت آداب عجیب و غریبی بیان شد. در فرهنگ ایر، شکل گرفته است.

یک مجری در مورد ممنوعیت کار در تلویزیون و دعوت مجدد صحبت می کند

علی درسکار که این روزها به جمع گویندگان و برنامه ریزان فعال در شبکه برنامه خانگی پیوسته است، از تجربیات خود در خارج از تلویزیون گفت و در عین حال اشاره کرد که پیشنهادات زیادی برای حضور در تلویزیون دریافت کرده است اما به دلایلی که گفته است. : هیچ کدام قبول نشدند.

«عشق خاموش» ساخته ایران درودی در «گناه فرشته»

دیدن یا شنیدن آثار هنرمندان مشهور در سریال‌های تلویزیونی چیز جدیدی نیست. اتفاقی که اغلب با قصد قبلی و برای انتقال مفهومی خاص از سوی عوامل نمایش رخ می دهد. حضور اثری با ،وان “عشق خاموش” از ایران درودی در سریال “گناه فرشته” این بار توجه این نقاش برجسته ایر، را به خود جلب کرد.

«آویشن و غم» در راه تالار وحدت

کنسرت گروه ا،استان به خوانندگی حسین نورشرق و کارگرد، آزاده امیری در تالار الوحده برگزار می شود.

تمایل باب اسفنجی و مرد ،کبوتی برای کار با نوجوانان

سعید شیخ زاده که پیشنهاد ارائه محصولات صوتی تئاتر برای نوجوانان در جشنواره آسمون را مطرح کرده بود، گفت: دنیای امروز شرایطی دارد که باید در آن بهترین باشید و این نیاز به آموزش حرفه ای دارد.

فیلم «پوست شیر» در جشنواره فیلم مسکو به نمایش در می آید

سریال «پوست شیر» ساخته برادران محمودی در چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو به نمایش در می آید.

نام «شیراز» در مهرهای گلی ساس،

یکی از باستان شناسان گفت که بر اساس تحقیقاتی که انجام داده، توانسته است نام شیراز را به خط پهلوی (،ی میانه) بر روی «مهرهای گلی ساس،» که تقریباً یک قرن پیش از کاوش های باستان شناسی به دست آمده است، شناسایی کند. منطقه “Ubon”. «کاخ پیروزی» در شرق شیراز.

برخلاف این تفکر رایج که «خوشبختی بیرون است».

عزت الله ضرغامی گفت: در ،ت زحمت زیادی کشیدیم تا همه را با خود جمع کنیم. اکنون که دیوار محدودیت بین 30 کشور برداشته شده است، تبلیغات سفر به ایران را افزایش دهید. از سوی دیگر، ما باید آن نوع تفکر رایج در بین مردم را که شادی بیرون است، مع، کنیم.

سازمان های گردشگری از مقررات اتحادیه های کارگری مستثنی شدند

معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری تایید کرد: تشکل های حرفه ای گردشگری مشمول مقررات قانون تشکل های صنفی و تخصصی نیستند و ثبت تشکل های موازی با حوزه گردشگری ممنوع است.

،ستان سعودی از پروژه تریلیون دلاری خارج شد

منابع آگاه به بلومبرگ گفتند که ،ستان سعودی از جاه طلبی های میان مدت خود برای توسعه NEOM، بزرگترین پروژه تحت برنامه های محمد بن سلمان برای تنوع بخشیدن به اقتصاد نفتی این کشور، کم کرده است.

ردینگ پیشنهاد کرد:

اگر بوی گناه می آمد دو نفر کنار هم نمی نشستند

بیوگرافی مجتبی مینوی خوانده شد

مح،ات اشتباه بعثی ها در مورد گستره عملیات

ایده ای برای کفش های باطله در خانه پدری جلال آل احمد

پنل ها مانند خورشید گرم هستند

به روایت سرلشکر رحیم صفوی از شهید ولی الله چراغشی

انتهای پیام/

منبع: https://www.isna.ir/news/1403011809033/%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%AF%D8%A7%D9%88%D8%AF%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF-%D8%B4%D8%B1%D9%84%D9%88%DA%A9-%D9%87%D9%88%D9%84%D9%85%D8%B2-%D9%88-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%B4%DB%8C%D8%B1