بهترین بازی های جدید و رایگان گوشی اندروید + بازی‌ خوب تلفن همراه آیفون ایمنا | allescape

پیدا کردن جواب کامل آمیرزا ممکن است کار چندان آسانی نباشد؛ بنابراین چالش جذابی را پیش روی خود خواهید داشت. علاوه بر آمیرزا به‌ عنوان یک بازی کلمه‌ای، بازی‌ فندق و کوییز اف کینگز هم از بازی‌های قدیمی و محبوب در ژانر کلمات و دانستنی‌ها هستند. به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌ های حال حاضر، می‌توان گفت «امانگ آس» در واقع هیچ چیز ندارد، چون همه‌ی گیم‌پلی نه در خود بازی و بلکه در بیرون آن و در داخل چت صورت می‌گیرد.

با پیشرفت روز افزون بازی های موبایل، شاهد رشد افسارگسیخته‌ی صنعت بازی های موبایل در جهان و ایران هستیم. همین موضوع باعث شده است تا روزانه شاهد انتشار بازی های مختلف اندروید روی پلی استور باشیم. فهرست پیشرو شامل بازی های متنوع در سبک‌های مختلف از جمله فکری، اکشن، ورزشی، معمایی یا استراتژیک است. به طور کلی مجموعه بازی‌های پوکمون در سراسر دنیا هواداران زیادی دارند و بازی های جذاب آن زبانزد همه‌ی گیمرها هستند. در ۲۰۲۱ هم یک بازی دیگر تحت عنوان Pokemon Unite منتشر شده که به سبک موبا بوده و در آن پوکومون‌ها به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند.

۱۹. The Wolf Among Us

این بازی یک بازی رقابتی-سرعتی دوبعدی و آنلاین است که شما در آن هدایت یک ماشین را در اختیاردارید و باید توسط آن توپ را از میان موانع رد کرده به بازیکنان اسکیپ روم گل برسانید. با زدن سه گل می‌توانید امتیاز بازی را کسب کنید و برنده‌ی مسابقه باشید. شما می‌توانید با کسب امتیاز در لیگی که در جریان است نیز شرکت کنید و وارد رقابت‌ها شوید. وی چهار نام یک بازی نقش آفرینی اندروید است و به صورت جهان باز می باشد که در آن بیش از پنجاه نوع قهرمان وجود دارد و شما می توانید یکی را برای خود انتخاب کنید و با استفاده از آیتم و جزئیات بالا آن را سفارشی سازی کنید. در بازی Evoland هدایت کارکتری دوست داشتنی با نام دلخواه بر عهده شما قرار داده می شود که همانند ماشین زمان در تاریخ بازی های ویدئویی سفر می کنید. در اجرای اولیه و ورود به بازی محو طراحی و ساخت فوق العاده اش می شوید، یک دنیای کم نظیر که قرار است در آن به ماجراجویی بپردازید.

  • بازی Roblox اثری رایگان است، اما دارای بخش خریدهای درون‌برنامه‌ای بوده و کاربران می‌توانند با استفاده از یک ارز مجازی به نام Robux دست به خرید آیتم‌های مختلف بزنند.
  • پک من بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازی های آرکید از استودیوی بازی سازی BANDAI NAMCO Entertainment America برای دستگاه های اندرویدی است که نسخه اول آن با قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی عرضه گردید.
  • اگر از علاقه مندان به بازی های نقش محور باشید بدون شک Evoland 2 با طراحی جالب و دوست داشتنی خود در محیطی ساده با صداگذاری مهیج برای روزها به گوشی میخکوب تان میکند.
  • یکی از خصوصیت بازی لایف سرویس بودن آن است به این معنی که سازندگان به‌مرور با اضافه کردن قهرمان‌ها و حالت‌های جدید مانع تکراری شدن بازی می‌شوند.

اگر به‌‌دنبال گوشی هوشمند برای بازی می‌گردید، نیازی نیست حساب بانکی‌تان را خالی کنید. در این مقاله، بهترین گوشی‌های گیمینگ بازار ایران را در بازه‌های قیمتی مختلف معرفی می‌کنیم. بسیاری از افراد این بازی را به عنوان حالت بی‌پایان Frogger معرفی می‌کنند. هدف شما در بازی Crossy Road عبور دادن کاراکتر اصلی از میان موانع در طول یک مسیر بی‌پایان است. در واقع کاربران باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا اجازه ندهند کاراکتر کشته شود. در حالت پیش‌فرض شخصیت قابل بازی یک مرغ است که باید از جاده، رودخانه و مسیرهای مختلف عبور کند.

بهترین بازی های اندروید ؛ ۱ – ۵۰

بازی Limbo معماهای مخصوص به خود را دارد و هرچند در طول داستان پسرجوان سلاحی را به‌دست نمی‌گیرد، اما دشمنان او با بی‌رحمی هرچه تمام‌تر به برای کشتنش تلاش می‌کنند. بازی Limbo تجربه‌ای ارزشمند است که حتی اگر در گذشته روی کنسول‌ها تجربه‌ کرده باشید، باز هم تجربه دوباره آن را روی موبایل توصیه می‌کنیم. بازیکنانی که سال‌ها پشت کنسول‌های خود دراز کشیده بودند ناگهان به خیابان‌ها ریختند تا کوچه و بازار را برای پیدا کردن پوکمون‌ها زیر و رو کنند. زمانی‌که بلیزارد یک بازی را در هر سبکی روانه بازار کند، می‌توانیم مطمئن باشیم که آن بازی خاص جریان‌ساز خواهد شد.

بهترین بازی های اندروید: بازی To The Moon

بهترین بازی های جدید و رایگان گوشی اندروید + بازی‌ خوب تلفن همراه آیفون ایمنا | allescape