آژانس فارس در تعطیلات عید سعید فطر آماده پذیرایی از مسافران می باشد

آژانس فارس در تعطیلات عید سعید فطر آماده پذیرایی از مسافران می باشد

ایسنا/پرس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ، از آمادگی این استان برای پذیرایی از موج جدید مسافران در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده تمامی امکانات، موسسات و خدمات رسان گردشگری در کشور بسته خواهد شد. استان ، برای موج سوم پروازهای نوروزی (عید فطر) در آماده باش کامل است.

محمد ثابت اقلیدی امروز چهارشنبه 31 فروردین 1403 و در حاشیه پذیرایی از مسافران ورودی به شیراز، ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، از ادامه فعالیت ستاد خدمات سفر در شهر شیراز خبر داد. این استان و تایید کرد: ارائه خدمات به مسافران در عید نوروز تا پایان تعطیلات عید سعید فطر در استانداری ، ادامه دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ، افزود: با توجه به اینکه در تعطیلات نوروزی برای رفاه حال مسافران، ساعات بازدید از اماکن تاریخی افزایش یافته و هم اکنون این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت. تعطیلات عید فطر.

ثابت اوقلیدی به حضور گسترده مسافران نوروزی در ، اشاره کرد و ضمن تقدیر و تشکر از گردشگران و مسافران برای انتخاب این استان به ،وان مقصد سفر در این ایام، گفت: اجرای برنامه های فرهنگی علاوه بر آثار تاریخی استان نوروزی است. همچنین برگزاری نمایشگاه های تخصصی صنایع دستی در تمامی شهرها در آشنایی مسافران با آداب و رسوم مردم ، در این ایام تاثیر بسزایی داشت که خوشبختانه مورد توجه مسافران قرار گرفت و در این ایام نیز شاهد توزیع سفر بودیم.

وی افزود: فراو، و تنوع جاذبه های مذهبی، تاریخی و گردشگری به ویژه جاذبه های طبیعی ،، این استان را به منطقه ای چهارفصل تبدیل کرده است و هر ساله شاهد حضور گردشگران بیشتری در این استان هستیم.

ثابت اوقلیدی با اشاره به اینکه همواره در تلاش هستیم تا با همکاری همه دستگاه ها و اعضای ستاد خدمات سفر، شرایط من، و من،ی را برای حضور گردشگران در استانداری فراهم کنیم، گفت: قطعا بازدیدهای نظارتی برای همه گردشگری انجام خواهد شد. تسهیلات و ارائه دهندگان خدمات در تعطیلات عید سعید فطر همچنان ادامه دارد.

وی در پایان رویه ها و فعالیت های ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان در نوروز امسال را مثبت ارزیابی کرد و دلسوزی، علاقه و احساس مسئولیت همه اعضای این ستاد را موجب افزایش رضایت مسافران و مسافران دانست. ورود گردشگران به این استان در ایام نوروز افزود: پیش بینی می شود شاهد سفر به استان ، در تعطیلات عید سعید فطر امسال باشیم.

به گزارش اسنا، امروز طی مراسمی در ورودی شهر شیراز (دروازه قرآن) و با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برگزار شد. استان ، نیز. با اهدای گل و شیرینی از روسای و اعضای صنایع دستی گردشگری استان ،، مسافران و مردم شیراز نیز استقبال شد.

انتهای پیام/

منبع: https://www.isna.ir/news/1403012211852/%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B9%D8%B7%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B9%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D8%B7%D8%B1