اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین بازی اسکیپ روم مجله اتاق فرار | allescape

اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین بازی اسکیپ روم مجله اتاق فرار | allescape

در حال حاضر اتاق فرار جدید به نام خاموشی طراحی کرده که یک بازی ۴ تا ۱۲ نفره است و در ژانر ترسناک و هیجانی قرار دارد و ۹۰ دقیقه زمان دارد. مجموعه اسکیپ روم دات آی آر یکی از بزرگ‌ترین مراکز ارائه بازی‌های اتاق فرار در سطح کشور است و در تهران، کرج، اصفهان و اهواز، شعبه دارد. این مجموعه دارای ۳ بازی به ‌نام‌های شیوع، اتاق چهل و چهار و ناصرالدین شاخ در مجموعه اسکیپ روی آنلاین است. بازی ویروس در اسکیپ باکس این مجموعه در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

آیا اتاق فرار، بازی خطرناکی است؟

بهترین اتاق فرار تهران لقب خیلی سنگینیه که هیچوقت به هیچ اسکیپ رومی داده نشده. انقدر سلیقه ها متفاوته، چیزی پیدا نمیشه که همه رو راضی نگه داره. مجموعه دالون به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در سال ۱۳۹۵ تاسیس و راه‌اندازی شد. این گروه در حال حاضر دارای سه اتاق فرار فعال در لواسان است.

  • داستان این بازی به این گونه است که شما به‌عنوان سارقان الماس وارد یک بانک فوق امنیتی می‌شوید.
  • برای اطلاعت بیشتر از مجموعه اسکیپ کیوب و سوالات متداول می‌توانید از طریق یکی از موارد زیر اقدام کنید.
  • لیزر تگ نسخه الکترونیکی و بدون درد بازی پینت بال می باشد که در ابتدا برای آموزش های نظامی مورد استفاده قرار می گرفت و در نهایت در سال ۲۰۰۵ به صورت تجاری جهت استفاده تفریحی وارد بازار شد.
  • پشت سر آن‌ها درها قفل شده و بازیکنان باید با پیدا کردن سرنخ‌ها و حل کردن معماها ، چالش‌هایی را که برای آنان طراحی شده، پشت سر گذاشته و خود را از اتاق نجات دهند.
بله، اتاق فرارهایی که ژانر ترسناک دارند دارای محدودیت سنی بالای ۱۶ سال هستند. لوکیشن شرقی دارای دو اتاق فرار سوئینی تاد و قربانی یک و لوکیشن غربی شامل اتاق فرار انتقام دیویدف است. اولین نسخه از بازی‌های فرار از اتاق که به‌صورت مجازی طراحی شده بود، در ابتدای سال‌های ۲۰۰۰ میلادی به بازار وارد شد. در واقع این بازی‌ها، بازی‌های موبایلی بودند که بازیکن باید با حل معماهای مختلف از یک محل خارج می‌شد یا گره از راز بازی می‌گشود. اما در سال ۲۰۰۷، تاکائو کاتو، بنیان‌گذار شرکت ژاپنی Scrap تصمیم گرفت تا این ایده جذاب را به یک بازی واقعی، با بازیکن‌ها و فضای واقعی تبدیل کند.

این یعنی باید خودتان را برای مواجه با انواع اتفاقات فانتزی و ترسناک آماده کنید. به همین خاطر معمولاً کسانی که از قبل تجربه بازی در اتاق فرار را داشته‌اند در این اسکیپ روم اکشن سناریو شرکت می‌کنند. این بازی در دی ماه سال ۱۳۹۸ به دست تیم اسکیپ روم دات آی آی طراحی و اجرا شد. در این بازی، به ترس تمامی بازیکنان با دقت و جزئیات کامل فکر شده است.

معرفی برترین مراکز لیزرتگ در تهران و کرج

سناریوی سرقت از بانک هم یک سناریوی مهیج و پر استرس است که باید برای موفق شدن در آن سرعت عمل خیلی بالایی داشته باشید. دومین شعبه نصف راه، مجتمع ستاره باران، پردیس سینمایی ستاره باران تبریز، روبروی سالن شماره چهار. اگر شیرازی هستید و با دوستانتان باغ‌های مختلف و پیاده روی و کافه و رستوران­‌ها و مقبره حافظ و سعدی و قلات و خلاصه انواع و اقسام مفرحات روح را در شیراز امتحان کرده‌اید، الان وقت یک تجربه نو و باحال است.