اتهامات اخلاقی یک بازیگر، خداحافظی کارگردان و توضیح اعتراض احمدرضا عابدزاده

اتهامات اخلاقی یک بازیگر، خداحافظی کارگردان و توضیح اعتراض احمدرضا عابدزاده

خداحافظی کارگردان «کن» در آستانه اعتصاب عمومی، درباره فاجعه ناشی از رویدادهای مد و لباس، احتمال ثبت نام در عمره در ماه های آینده، افشای اتهامات اخلاقی جدید علیه «کوین اسپیسی»، مرگ ورود یک نویسنده به سایت مجازی نمایشگاه کتاب و آغاز اطلاعیه های این شهر از جمله اخبار فرهنگی و هنری ایسنا بود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران، كاظم نظري كه طي دو سال گذشته به ،وان مدير كل هنرهاي نمايشي فعاليت مي كرد، جدايي خود از اين اداره را تاييد كرد.

آیا جشنواره تئاتر دانشگاهی را روشن خواهد کرد؟

چند سالی است که دانشجویان تئاتر در جشنواره تئاتر دانشگاهی احساس خلأ می کنند، جشنواره ای که روزگاری نه تنها برای جامعه دانشگاهی بلکه حتی برای بدنه حرفه ای تئاتر کشور اتفاق ویژه ای بود.

توضیحات تهیه کننده «پرویزخان» درباره اعتراض احمدرضا عابدزاده

تهیه کننده فیلم سینمایی «پرویز خان» ساخت یک فیلم ورزشی در شرایط فعلی را تصمیمی پرخطر دانست و دلایل انتشار زودهنگام این فیلم در فضای مجازی و اعتراض برخی از فوتبالیست ها را تشریح کرد.

«کین» در آستانه اعتصاب عمومی

سازم، به نمایندگی از کارمندان جشنواره فیلم کن خواستار اعتصاب عمومی در جریان این رویداد سینمایی شد.

بازدید دبیرکل مجمع جه، مذاهب اسلامی از ایسنا

دبیرکل مجمع جه، تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به برپایی پرچم عدالت خواهی در برابر بی عدالتی در جهان، گفت: آنچه امروز در جهان می گذرد با نگاه ویژه به ویژه در پایه هاست. و پایه ها نظریه نظام جمهوری اسلامی.

گزارش تصویری این بازدید را اینجا ببینید.

ایجاد برنامه های ده ساله برای امامت و ولایت با مشارکت مردم

رئیس ستاد مرکزی قرارداد الغدیر امامت، ولایت و ذکر، برگزاری مراسم و من،ت ها را بستری برای جریان سازی فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای دانست و گفت: استفاده از فرصت من،ت ها نیازمند هوشمندی، هماهنگی و همدلی است. همکاری همه مردم موسسات و گروه ها

درباره فاجعه ای که رویدادهای مد به ارمغان آورد

رئیس دبیرخانه کارگروه مد و لباس ضمن تشریح جزئیات ایجاد بسترهای عرضه دائمی پوشاک، در عین حال از رشد فطری رویدادهای مد و لباس انتقاد کرد و گفت: عرضه دائمی پوشاک فاجعه است. پلت فرم در شهر و حتی اجاره آن به تولید کننده، اما او باید از استفاده از پلت فرم فروش دائمی برای شرکت در یک رویداد.

چرا ایر، ها در ماه مبارک نماز را تمام نمی خوانند؟

نماینده ولی فقیه در امور حج و حج در تشریح شرایط و محدودیت های برگزاری مراسم دعای کمیل در حج 1403 از پیشنهاد ایران به ،ستان برای برگزاری این مراسم در پشت بام مسجدالنبی گفت.

امکان ثبت نام عمره طی ماه های آینده

رئیس سازمان حج و عمره از امکان ثبت نام عمره در ایام حج خبر داد.

در مراسم یادبود مسعود اسکیوی چه گذشت؟

مراسم یادبود مسعود اسکویی با حضور معاون صدا، وزیر ورزش و جوانان و جمعی از اصحاب رسانه و ورزشکاران در مسجد بلال صدا و سیما برگزار شد.

اتهامات اخلاقی جدیدی علیه کوین اسپیسی فاش شد

یک مستند دو ،متی حاوی اتهامات اخلاقی جدید علیه کوین اسپیسی بازیگر برنده اسکار به زودی از شبکه 4 بریت،ا پخش خواهد شد.

مرگ یک نویسنده

محمدعلی علومی نویسنده و طنزپرداز در سن ۶۳ سالگی درگذشت.

پسر وی عرفان علومی درباره مراسم تشییع و تدفین این نویسنده، اسطوره، محقق و طنزپرداز فقید به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: مراسم تشییع و خا،پاری آن مرحوم ساعت نه صبح فردا (سه شنبه) برگزار می شود. 28 اردیبهشت) در قطعه هنرمند گورستان بم. .

امسال نمایشگاه ویژه کتاب کودک داریم

رئیس نمایشگاه بین المللی کتاب کودک می گوید: به احتمال زیاد در آبان ماه امسال نمایشگاه تخصصی کتاب کودک برگزار می شود.

ورود به سایت مجازی نمایشگاه کتاب و شروع تبلیغات شهری

تبلیغات شهری نمایشگاه کتاب تهران از دوشنبه 27 اردیبهشت ماه آغاز شد و سایت نمایشگاه مجازی نیز در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

خانه ای که شاهد خلق آثار ماندگار موسیقایی بود

مراسم یادبود استاد محمدعلی امیر مجاهد شامگاه یکشنبه (26 اردیبهشت) با حضور جمعی از هنرمندان عرصه موسیقی در خانه موزه دکتر معین و استاد امیر مجاهد برگزار شد.

ردینگ پیشنهاد کرد:

کاخ از ویر، نجات یافت

واکنش های بین المللی به حمله اسرائیل به دفتر الجزیره

کنسرت های اردیبهشت چیست؟

سبک خاص طنز محمدعلی علومی

آنچه رو،مه نگاران از پیروزی های اورشلیم دیدند

انتهای پیام/

منبع: https://www.isna.ir/news/1403021712429/%D8%A7%D8%AA%D9%87%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1-%D9%88-%D8%AA%D9%88%D8%B6%DB%8C%D8%AD%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B6