قیمت حج، پایین آوردن ناصر ممدوح، بهانه های کمال تبریزی

آنچه در عرصه فرهنگ و هنر رخ داد: تشییع جنازه توران مهرزاد، ت،یب محوطه تئاتر شهر پس از سال ها، پایان جشنواره سینما-غکریت، آ،ین وضعیت اولویت ها و قیمت اولیه حج و نحوه برگزاری سود ودیعه عمره، پایان قیمت جلال و 400 میلیون تومان اعطای آن را مح،ه کنید. و همچنین اعتراض کمال تبریزی به حذف «میهن».

به گزارش ایسنا، در هفته اول دی ماه 1402، خبر درگذشت ناصر طهم، و تشییع و خا،پاری او بدون اطلاع، کیانوش بیاری، درگذشت گوینده پیش،وت رادیو مشهد و خودکشی بازیگر ج،ی – کره ای لی. به زودی- کیون که در فیلم برنده اسکار “Engle” بازی کرد. معلوم شد، اعلام شد. همچنین خبر بیماری و بستری شدن کیانوش عیاری در بیمارستان نیز منتشر شد.

تشییع پیکر توران مهرزاد زیر باران

مراسم تشییع پیکر توران مهرآزاد بازیگر پیش،وت نسل طلایی سرگرمی و رادیو با حضور هنرمندان و هنردوستان در ارگ تاریخی رادیو همراه شد. پیکر توران مهرزاد در قطعه هنرمندان در کنار سرور پاک نشان مجری فقید رادیو که ششم ،داد سال گذشته بر اثر ایست قلبی درگذشت، تشییع شد.

گزارش تصویری مراسم تشییع پیکر توران مهرزاد

انتخاب منطقه تئاتر شهر

مراسم کلنگ زنی پروژه تعیین مرز مجتمع تئاترشهر ظهر شنبه 11 دی ماه در فضای باز این مجموعه با صحبت های وزیر ارشاد، انتقاد داریوش ارجمند از هنرمندان و … صورت گرفت.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد، بهبود فضای مجموعه تئاتر شهر را یکی از خواسته های جدی هنرمندان می گوید.

در این مراسم داریوش ارجمند خطاب به جامعه هنری گفت: چرا نقد همیشه متوجه ،تمردان است؟ آیا هنرمندان نیازی به تبلیغ خود ندارند؟ قرار نیست هنرمندان همیشه دستشان در جیب ،ت باشد. هنرمندی که بتواند مردم را جذب کند هنرمند است. هنرمند باید حق خود را از مردم بگیرد. ما تصور نمی کنیم که چون ،ی هنرمند است، ،ت به آنها خانه و ماشین بدهد و ،ج آنها را بدهد. ،ت فقط می تواند از هنر حمایت کند. در تمام دنیا اینطور است.

آغاز حل یک دغدغه بزرگ اهالی فرهنگ و هنر

وزیر ارشاد در حاشیه کلنگ زنی در منطقه تئاتر شهر وی همچنین در مورد نگر، برخی از هنرمندان در مورد آینده این مجموعه گفت: سال هاست که با توجه به وضعیت اطراف تئاتر شهر نگر، هایی در مورد امنیت مردم و هنرمندان داریم و خوشبختانه در این بین دوستانم سخت کار کرده اند و به تحقق این کار (تعریف حریم خصوصی) کمک کرده اند. . امیدوارم این آغازی باشد برای رفع دغدغه بزرگ اهالی فرهنگ و هنر.

گزارش تصویری از محوطه تئاتر شهر

پایان سینما حریت با ۲ خبر تلخ

مراسم اختتامیه در هفدهم جشنواره بین المللی سینما حقیقت زم، اتفاق افتاد که نام ناصر طهم، (گوینده) در بین کاندیداها قرار گرفت و وی به ،وان منتخب اعلام شد و همزمان با اعلام نامش، خبر درگذشت وی باعث شوک جمعیت شد. مدیرعامل سازمان سینمایی در آ،ین بخش از این مراسم از بستری شدن کیانوش عیاری در بیمارستان خبر داد.

اطلاعیه درگذشت ناصر طهم، تشییع جنازه او بدون اطلاع رسانه ها و هنرمندان بازخوردهای زیادی وجود داشت.

همچنین در این مراسم خبر بیماری و بستری شدن کیانوش عیاری اعلامیه در روزهای بعد خبری از بازدید هنرمندان و رئیس سازمان سینمایی توسط این فیلمساز منتشر شد.

گزارش تصویری از اختتامیه جشنواره سینما-غکریت

محرومیت از شورای رقابت فیدیبو

در پی شکایت طاقچه و کتابراه، شورای رقابت «فیدیبو» را از محدود ، ناشران از طرف خود برای انعقاد قرارداد با سایر بسترها منع کرد. (ارتباط دادن)

انتصاب رئیس دبیرخانه دفاع از حقوق جانبازان و جانبازان فرآورده های شیمیایی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی محسن زاغوری را به سرپرستی دبیرخانه نظارت بر حقوق جانبازان و جانبازان شیمیایی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

چرا لوح های پرسپولیس وارد ایران نمی شود؟

عبدالمجید ارفعی، محقق و متخصص زبان‌های ایلامی و اکدی باستان، در گزارشی که ایسنا منتشر کرده، این سوال را مطرح می‌کند که چرا با وجود مجوز و، ،انه‌داری آمریکا برای بازگرداندن همه الواح هخامنشی به ایران، برخی از آنها هنوز در دست است؟ از موسسه شرق شناسی در شیکاگو. این مؤسسه برخلاف توافق و تعهد، اسناد و مطالعات کامل الواح هخامنشی را در اختیار ایران قرار نداد.

زمان و اولویت های ثبت نام حج تمتع اعلام شد

نایب رئیس سازمان حج و زیارت اعلام اولویت های حج تمتع 1403از آغاز ثبت نام کاروان های حج از 24 دی ماه سال جاری خبر داد.

در روزهای بعد رئیس سازمان حج و زیارت درباره نحوه مح،ه سود ودیعه عمره و تفاوت قیمت آن با کل هزینه این سفر توضیحاتی ارائه کرد.

همچنین سازمان حج و زیارت هزینه اولیه حج 1402 را در مرحله پیش ثبت نام 120 میلیون تومان اعلام کرده بود که پس از است،اج تمامی هزینه ها، این مبلغ حداقل 109 میلیون تومان تا حدا،ر 139 تعیین شد. میلیون تومان. . (ارتباط دادن)

یادمان ناصر طهم، و واکنش به حملات

مراسم یادبود ناصر طهم، در سومین روز درگذشت این هنرمند با حضور خانواده، بستگان و جمعی از اهالی و هنرمندان دوبله برگزار شد.

سید محمد هاشمی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم در واکنش به هجمه عده ای به این هنرمند خوش صدا گفت: ناصر طهم، هنرمند محبوبی بود که از ابتدای فعالیت و اجراهای خود همواره محبوب بوده است. هنرمند و هرگز در آثار مخالف جنبش مردمی دخالت نکرد. این هجمه‌ها و هجمه‌ها مشخص است که آن‌ها به دنبال چه هستند و ذره‌ای از ارزش‌های هنری آن‌ها هرگز کم نمی‌شود.

رابعه اسکویی: کاهش وزن به دغدغه تولید «مستوران» تبدیل شده است!

کاهش وزن و چهره جدید رابعه اسکویی که این روزها او را در نقش طلا در فصل جدید سریال مستوران می بینیم، موضوع یکی از بحث های ایسنا بود.

اسکویی می گوید: شخصیت او در نمایش آرایش سنگین و لباس مخصوص یک جادوگر دارد که او را طلایی می کند. یک جادوگر می تواند هر کاری انجام دهد، در واقع همه در معرض گذشت زمان و پیری هستند، اما جادوگر نمی تواند تغییر کند و در افسانه ها اعتقاد بر این است که جادوگران در طول زمان جوان می مانند.

چه ،ی جایزه 400 میلیونی جلال را برد؟

برندگان و مستحقان جایزه «جلال آل احمد» معرفی شدند و در بخش مستند، محمد رحم، برای نگارش «اعتراف می‌کنم: زندگی و روزگار وحید افراخته» از اعضای مرکزی مجاهدین خلق انتخاب شد. . سازمان خلق» و برنده جایزه 400 میلیون توم، شد.

در بخش رمان و داستان کوتاه، دو اثر مش، «بیروت» ساخته ابراهیم اکبری دیزگاه و «غمسوزی» اثر اعظم عظیمی انتخاب شدند که هر کدام به مبلغ 200 میلیون تومان برنده شدند.

گزارش تصویری شانزدهمین دوره جایزه جلال آل احمد

عذرخواهی کمال تبریزی پس از حذف سریال مادر وطن

کمال تبریزی وی ضمن انتقاد از پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» بدون اصلاح ایرادات آن، تصریح کرد: متأسفانه پس از اتمام فصل اول، فصل دوم آن با عجله و بدون اطلاع من توسط تلویزیون و تهیه کننده با کاستی هایی راه اندازی شد. ماه ها پیش به آنها اشاره کردم اما هیچ اقدامی برای رفع کاستی ها صورت نگرفت و اکنون قصد دارند در مدت اندکی که برایشان باقی مانده است تا جایی که می توانند انجام دهند!

ع، عجیب ناصر ممدوح

در مراسم یادبود ناصر طهم، فیلمی عجیب از قوز کرده ناصر ممدوح منتشر شد که بازتاب زیادی در رسانه ها به دنبال داشت. یادداشتی از ایسنا درباره قامت خمیده ناصر ممدوح با ،وان ناصر ممدوح عزیز، کیفت را بر دوش ما بگذار! + ویدیو » خواندن.

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402100805339/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AD%D8%AC-%D8%AE%D9%85%DB%8C%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D8%B5%D8%B1-%D9%85%D9%85%D8%AF%D9%88%D8%AD-%D8%B9%D8%B0%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C-%DA%A9%D9%85%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%B2%DB%8C