دریچه بازدید تاسیسات خرید دریچه بازدید قیمت دریچه بازدید

اما دلیل استفاده از دریچه بازدید در نقاط مختلف چیست؟ تجهیزات هواساز، سرمایش و گرمایش در قسمت‌های مخفی درون دیوار یا سقف بنا نصب شده و جهت ایجاد پوشش مناسب و زیبا از انواع دریچه بازدید استفاده خواهد شد. همچنین این نوع از دریچه سبب تامین هوای مورد نیاز دستگاه‌های نصب شده نیز خواهند بود. این نوع دریچه موجب دسترسی راحت به داکت ها و فن کویل های سیستم تهویه هوای مطبوع می شوند . از این رو، دریچه بازدید زیر فن کویل تاسیسات بخشی مهم و حیاتی از سیستم تهویه هر ساختمانی محسوب می شوند. دریچه بازدید تاسیسات، یکی از انواع مختلف دریچه بازدید فن کویل است که دسترسی به تاسیسات ( شامل فیوزهای برق،فلکه های آب و موارد مشابه) را تسهیل می کند. محل نصب دریچه فن کویل در راستای مکان قرارگیری تجهیزات اصلی فن کویل بوده و با توجه به اهمیت دسترسی تعمیرکاران در زمان نیاز بهتر است عمل نصب دریچه بازدید فن کویل توسط اشخاص متخصص نصب گردد.

دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی با درب ساده لولایی:

دریچه بازدید دوطرفه خطی فن کویل از دو سمت مخالف هوای بازگشتی جهت افزایش راندمان کاری فن کویل را تامین خواهد نمود. قرارگیری فن کویل در میانه ساختمان و دور از دیوارها امکان استفاده از این دریچه بسیار شیک و زیبا در رنگ‌های متفاوت را فراهم خواهد نمود. مقاومت بسیار بالای فلز آلومینیوم در برابر حرارت، برودت، رطوبت و خمیدگی موجب استفاده بسیار بالا از این آلیاژ در صنعت ساخت محصولات هوارسانی به ویژه دریچه زیر فن کوئل شده است. استفاده از رنگ کوره‌ای استاتیک موجب ماندگاری رنگ و خاصیت ضد زنگ‌زدگی دریچه فن کویل آلومینیومی شده و تنوع رنگی بالا آن به طراحان داخلی جهت دکور سقف کمک خواهد نمود. نصب فن کویل در آپارتمان، هتل و ادارات از لحاظ اقتصادی به نسبت دیگر سیستم‌های حرارتی و برودتی به‌صرفه‌تر است. اما سیستم فن کویل نیز به مانند دیگر تجهیزات مکانیکی نیازمند تعمیر و نگهداری توسط متخصصین بوده و جهت جانمایی محل قرارگیری آن باید از دریچه فن کویل استفاده شود.

این امکان را می دهد که هم بر روی سطوح دیوارها و هم سطوح سقف ها قابلیت نصب داشته باشد. البته نباید از نقش چوب نیز در مواردی که در سازه های محیطی(مثل آشپزخانه ها) از سازه های چوبی یا ام دی اف استفاده شده غافل شد. این مرحله را قبل از عملیات رنگ آمیزی انجام می هیم تا هیچ گونه خراش و آسیب دیدگی ایجاد نشود . طراحی وبرش داده میشود ، این امکان وجود دارد که روی بدنه ی آن طرح ها و نقوش دکوراتیو طراحی کرد .

دریچه بازدید لولادار با قفل

ولی بهتر است بدانید که از این دریچه­ها برای بخش‌های الکتریکی ساختمان نیز می‌توان استفاده کرد. ۲- دریچه بازدید آهنی با فریم و بدنه از جنس ورق روغنی و گالوانیزه با رنگ کوره‌ای . دریچه بازدید پایه کوتاه خصوص درپوش‌های تخلیه در کف آشپرخانه، حمام، اتاق و … می باشند. این مدل از دریچه بازدید نیازمند به تمیز کردن در مدت زمان مخصوص می باشد که مسیر لوله گرفته نشده باشد. برای جلوگیری از این امر هم می توانید از مدل های آلومینیومی، استیل و حتی پلاستیکی بهره ببرید. به طور کلی دریچه‌های بازدید در دو حالت لولایی و فشاری (وزنه‌ای) تولید شده و تفاوت آن‌ها در اتصال بدنه اصلی و درپوش با لولا به یکدیگر است.

دریچه بازدید مشبک وزنه ای

در این مرحله ابعاد مورد نظر ، به وسیله اره برقی به صورت ۴۵ درجه فارسی بر می شود و به وسیله ی گوشه های ورقی از پشت با زاویه ی ۹۰ درجه به هم وصل می شوند دریچه بازدید . مرحله ی بعد ، نوبت ساخت درب دریچه بازدید فرا می رسد که باید یک تا دو میل کوچکتر از فریم ساخته شود تا به راحتی در داخل کادر فریم ، باز و بسته گردد . تهویه عباسی سازنده انواع دریچه های تنظیم هوا ( گرد و چهارگوش ) _ دمپر بین کانالی ، دمپر ضد حریق ، دمپر کانال های…

  • با توجه به افزایش کاربرد دستگاه داکت اسپلیت در سیستم های تهویه مطبوع محیط های مسکونی، تجاری، اداری و حتی صنعتی، انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز براساس نیاز تولید میشود.
  • محل نصب دریچه فن کویل در راستای مکان قرارگیری تجهیزات اصلی فن کویل بوده و با توجه به اهمیت دسترسی تعمیرکاران در زمان نیاز بهتر است عمل نصب دریچه بازدید فن کویل توسط اشخاص متخصص نصب گردد.
  • یکی از نکات بسیار مهم در نصب و ساخت دریچه بازدید ، اندازه گیری صحیح حفره ی محل نصب دریچه بازدید می باشد .
  • برای دریچه های آهنی نیز رنگی مشابه دریچه های بازدید آلومینیومی، یعنی از جنس کوره ای الکترواستاتیک، استفاده می شود.
  • بدون حضور تعداد بی‌شماری اشخاص دلال و واسطه شاهد کاهش قیمت خرید خواهید بود.
دریچه بازدید تاسیسات خرید دریچه بازدید قیمت دریچه بازدید