توصیه قبل از انتخاب محل اقامت در سفر

توصیه قبل از انتخاب محل اقامت در سفر

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری و، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع سنتی توصیه کرد: قبل از سفرهای نوروزی و انتخاب مراکز اقامتی، با ورود به سامانه نماد به آدرس Namad.mcth.ir، از لیست قیمت، مجوز فعالیت و سایر اطلاعات مورد نیاز برای واحد اقامتی مورد نظر.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران، یحیی نقی زاده محجوب گفت: با توجه به نزدیک بودن تعطیلات نوروزی و همچنین ،وم نظارت موثر بر قیمت خدمات قابل ارائه در اماکن گردشگری کشور، سامانه نظارتی بر امکانات گردشگری ایجاد شده است. با نام «نماد» تأسیس شد. در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: سامانه Namad.mcth.ir با هدف جلوگیری از گران فروشی مراکز اقامتی و رزرواسیون، شفاف سازی قیمت ها و امکان مشاهده لیست قیمت واحدهای گردشگری و اطلاعات اولیه واحدهای گردشگری برای عموم ایجاد شد. . مسافران در مورد امکانات گردشگری از جمله آدرس، ک،، امکانات، خدمات و لیست قیمت در این سامانه آنلاین در دسترس عموم قرار دارند.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری تصریح کرد: با توجه به اینکه اطلاعات مندرج در این سامانه به صورت مستقیم و الکترونیکی از سامانه جامع پایش، آمار و اطلاعات تاسیسات گردشگری (جانا) است،اج می شود، لذا تمامی دستگاه های استانداری موظف به بروز رس، سامانه جامع نظارتی، آماری و اطلاعاتی تاسیسات گردشگری (جانا) هستند. اطلاعات سیستم فوق الذکر به صورت فوری

به گزارش روابط عمومی کارگزاری گردشگری، کاربران «نماد» می توانند با ورود به سامانه Namad.mcth.ir، استان، شهر و نوع مرکز اعم از هتل، هتل آپارتمان، مرکز زیارتی، متل، اقامتگاه بوم گردی و … را انتخاب کنند. به اطلاع می رساند، علاوه بر آگاهی از پروانه واحد مربوطه، از تخلفات احتمالی در خصوص افزایش نرخ جلوگیری شود.

انتهای پیام/

منبع: https://www.isna.ir/news/1402122417337/%DB%8C%DA%A9-%D8%AA%D9%88%D8%B5%DB%8C%D9%87-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D8%AD%D9%84-%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D9%81%D8%B1