دریچه فن کویل نمونه کار دریچه بازدید فن کوئل ارسال رایگان

اولین موردی که بر قیمت دریچه زیر فن کویل تاثیر می گذارد؛ جنس آن است. گران ترین نوع این دریچه ها، آن دسته از دریچه های زیر فن کویل هستند که از جنس چوب ام دی اف و مناسب برای محیط های لوکس می باشند. در یک نگاه کلی می توان این طور گفت که دو روش کلی برای نصب کردن دریچه های بازدید زیر فن کویل وجود دارد. روش اولی که برای نصب این دریچه ها استفاده می شود به روش “پیچ از رو” معروف بوده و روش دوم نیز تحت عنوان روش ” پیچ مخفی (پیچ از داخل)” شناخته می شود. کاربرد اصلی دریچه های بازدید فن کویل این است که دسترسی به دستگاه هایی از قبیل داکت ها و فن کویل ها و… را به نحوی تسهیل کنند. هنگامی که هواساز در هر ساختمانی نصب شده و شروع به انجام هوارسانی می کند؛ هر از چندگاهی باید به بخش های آن سرکشی کرده و از فعالیت درست فن کویل ها و داکت ها و… مطمئن شد.

۷)روش ساخت دریچه زیر فن کویل تک گل سقفی وزنه ای

درب دریچه زیر فن کویل از هر طرف یک میل کوچکتر ساخته میشود تا هنگام باز و بسته شدن به فریم گیر نکند . لولاهای درب دریچه زیر فن کویل در طول درب دریچه تعبیه می شود تا بیشترین مقطع جهت نگهداری درب دریچه زیر فن کویل ایجاد گردد . باتوجه به شیار دار بودن درب دریچه زیر فن کویل ، باید در زمان ساخت ، به تناسب ابعاد دریچه زیر فن کویل از شیار های ۹ و ۱۸ سانتی استفاده گردد . دریچه بازدید فن کویل خطی دوطرفه نیز بصورتِ زاویه دار از دوطرف هوای محیط را وارد محفظه‌ی دریچه بازدید فن کویل می‌کند و این دریچه بیشتر در جاهایی استفاده می‌شود که دریچه بازدید فن کویل از دیوارها فاصله لازم را دارد و از هر دوطرف هوای محیط را جذب می‌کند. دریچه بازدید فن کویل خطی را هم می‌توان بصورت پیچ از رو و هم بصورت پیچ مخفی نصب و تعبیه نمود.

را به نحوی تسهیل کنند.

امکان استفاده از فیلتر صافی هوا در پشت دریچه زیر فن کویل جهت افزایش تمیزی و تهویه هوا نیز وجود دارد. سیسم‌های خنک‌سازی فراوانی در دنیا مورد استفاده قرار گرفته و دریچه فن کویل نیز یکی از آن‌ها است. امکان استفاده گسترده از دریچه زیر فن کویل برای یک مجموعه بزرگ مسکونی، اداری و تجاری سبب شده تا از این سیستم خنک‌سازی اسقبال زیادی شود. معماران ساختمانی در زمان ایجاد یک بنای جدید باید پس از جاگذاری تمامی تجهیزات به فکر زمان سرویس، تعمیر و نگهداری قطعات نیز باشند. استفاده از دریچه فن کویل مناسب از بین انواع دریچه زیر فن کویل کار سختی نیست.

  • از محاسن رنگ کوره ای الکتروستاتیک این است که می توان متناسب با محیط از کد رنگ دلخواه استفاده کرد .
  • در هنگام ساخت توسط تولید کننده نیم سانت از هر بُعد بادخور لحاظ خواهد شد .
  • نوع جنس و عیار ورق استیلِ دریچه زیر فن کویل به نوع کاربری و نیاز مجموعه برمی گردد.
جهت استعلام قیمت دقیق هر مدل از دریچه زیر فن کویل با ما تماس بگیرید . پس از درآوردن دریچه زیر فن کویل خطی لولایی از درون کوره، این محصول به وسیله ی مشما های حباب دار بسته بندی می گردد تا از هر گونه آسیب و خراش در امان بماند. در این مرحله نوبت به ساخت درب شیار دار دریچه زیر فن کویل از ورق آلومینیوم با ضخامت یک میل می کنیم .

محصولات مرتبط

از جمله ویژگیهای خوب دریچه زیر فن کویل پلاستیکی امکانِ آسانِ باز و بسته شدنِ دربِ آن است. وزن پایین و مناسبِ دریچه زیر فن کویل پلاستیکی باعث می‌گردد امکانِ نصب دریچه زیر فن کویل پلاستیکی در انواع سقف کاذب به راحتی امکانپذیر گردد. با توجه به سوراخهای مشبکِ مکش هوای درب دریچه زیر فن کویل پلاستیکی،به راحتی می‌توان از انواع فیلتر روی درب دریچه زیر فن کویل استفاده کرد.

هود صنعتی

در نتیجه، در اکثر موارد برای نصب کردن دریچه های بازدید زیر فن کویل از روش پیچ از رو استفاده دریچه زیر فن کویل می شود. ضمناً این دریچه ها برای شیر های تاسیسات که در سقف کاذب جانمایی شده اند دسترسی آسان ایجاد کرده و در برخی قسمت ها که دریچه زیر فن کوئلی وجود ندارد صرفا بدین منظور از دریچه های بازدید تاسیسات استفاده می شود که کاملا مسطح و بدون شیار می باشند. ضخامت ورق درب این محصول با توجه به ابعاد دریچه تعیین میشود و سطح آن با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشش داده شده و به دست مشتریان میرسد. دریچه زیر فن کویل بطور کلی از پنج نوع جنسِ آلومینیوم،آهن، چوب(ام دی اف) ، استیل و پلاستیک تولید و عرضه می گردد. البته در برخی مواقع می بایست این دریچه ها بدون گریل مکش و فقط جهت دسترسی باشند و برای مسیر برگشت کانال کشی جداگانه صورت گیرد تا هوای برگشت در محل مناسب مکش شود. که یکی از این موارد قرارگیری دستگاه در خارج از محل مورد نظر (مثلا در راهرو یا بیرون واحد) باشد.

از ورقه های استیل ساخته شده اند و مناسب سرویس های بهداشتی و مکان هایی که با اسید و مواد شیمیایی سرو کار دارند هستند.دارای رنگ های مات، براق، رنگی هستند.جز دریچه های دکوراتیو محسوب می شوند. مجموعه تنظیم تهویه یسنا یکی از کاملترین مجموعه های تولیدی در زمینه تهویه می باشد که پاسخگوی تمام نیاز های کارفرمایان و مشتریان عزیز می باشد. مجموعه تنظیم تهویه یسنا با هدف جلب حداکثری اعتماد و رضایت مشتریان از طریق بهبود مستمر خدمات و محصولات با در نظر داشتن استانداردهای مورد نیاز روز دنیا بر آن است تا سطح کیفی و ایمنی محصولات خود را توسعه و بهبود بخشد. قابل نصب در زیر فن کویل ها به منظور دسترسی به فن کویل و شیر آلات آن جهت تعمیرات و سرویس های دوره ای.

دریچه فن کویل نمونه کار دریچه بازدید فن کوئل ارسال رایگان