آداپتور لپ تاپ شارژر لپ تاپ آی تی خرید-شارژر لپتاپ مستر جانبی

پس از ایجاد حساب کاربری خود،می توانید وارد حساب کاربری خود شوید. اما حتما قبل از اتصال مقادیر ولتاژ و جریان شارژر را چک کنید. ولتاژ خروجی آداپتور باید کاملا یکسان باشد و جریان آن می تواند مساوی و یا بیشتر از آداپتور اورجینال باشد. پلاریته + و – خروجی آداپتور جدید شما باید همانند پلاریته خروجی آداپتور قبلی شما باشد. برای مشاهده آداپتور های فروشگاه شاهین استوک و خرید اینترنتی با تخفیف می توانید به این قسمت مراجعه نمایید .

لپ تاپ های برند ایسوس نمی‌توانند همگی از یک نوع شارژر لپ تاپ ایسوس استفاده کنند، زیرا مقدار ولتاژ و جریان آمپر هر لپ تاپ با دیگری تفاوت هایی دارد و برای هر مدل از این رایانه‌ها یک نمونه شارژر خاص تولید و طراحی گشته است. لنوو شاید در ابتدا تأسیس خود عملکرد چندان چشمگیری نداشت، اما کم کم توانست به جایگاهی که حقش را دارد، باز كردن شارژر لپ تاپ دست پیدا کند. به هر شکل، امروز با مقاله‌ای متفاوت در خدمت شما عزیزان و همراهان همیشگی هستیم. قصد ما این است که مشکلات مربوط به شارژرهای لپ‌تاپ لنوو را بیان کنیم تا در نهایت به نتیجه‌گیری خوبی برسیم. گاهی اوقات مشکل این شارژرها به جدی زیادی است که شاید لازم باشد آن را به‌کلی تعویض کنیم. در دیگر حالت نیز احتیاجی به انجام این کار نیست و صرفاً عیب یابی شارژر لپ تاپ و با تعمیر شارژر، همه چیز برطرف خواهد شد.

رونمایی شیائومی از قلم دیکشنری +عکس

به علاوه می تواند حتی به سایر سخت افزار لپ تاپ نیز آسیب های جدی بزند. بالا و پایین شدن سطح ولتاژ جز اصلی ترین موارد آسیب به شارژرها می باشد. برای جلوگیری از این مشکل می توانید از محافظ های الکتریکی استفاده کنید. لپ تاپ های مدرن دارای کابل مورد نیاز هستند اما در صورت نبود آن یکی از آنها را همراه با کابل USB C خریداری کنید.

تعمیرات لپتاپ ایسوس

تعمیرات شارژر لپ تاپ در ولیعصر موضوعی است که می خواهیم در رابطه با آن با شما عزیزان صحبت کنیم. در این مقاله برای ارائه موضوعاتی نظیر ایرادات رایج شارژ لپ‌تاپ‌ها و نکاتی برای جلوگیری از بروز مشکلات، تلاش داشتیم. امیدوار هستیم که اگر ایرادی هم برای شارژر لپ‌تاپ شما رخ داده است، به سرعت بتوانید به رفع آن بپردازید و با نمایندگی‌های تعمیر آن تماس حاصل فرمایید.

  • نام آن درایور خرابی که در مورد آن صحبت می‌کنیم “Microsoft ACPI-Compliant Control Method Battery” است.
  • این لوگو معانی مخفی دیگری نیز دارد که از جمله آن می‌توان ماموریت غیر ممکن را نام برد که به چالش هایی که این شرکت در حال دست و پنجه نرم کردن با آنهاست، اشاره دارد.
  • یکی دیگه از موارد تعمیر شارژر لپ تاپ اچ پی ، مربوط به خرابی برخی از قطعات داخلی مدار پاور جک، کابل برق ورودی، فیوز یا NTC یا خازن های مدار RCL اولیه و در نهایت، خازن بزرگ اولیه مدار هست.

آداپتور لپ تاپ شارژر لپ تاپ آی تی خرید-شارژر لپتاپ مستر جانبی خوشبختانه تقریبا شارژر تمامی مدل های لپ تاپ در بازار موجود می باشند اما شما قبل از خرید باید اطلاعاتی در رابطه با شارژر مورد نیاز خود داشته باشید که در ادامه در رابطه با آن ها صحبت خواهیم کرد. یکی از دلایل اینکه به سراغ لپ تاپ‌های جدید می‌رویم، قیمت مناسب آنها است. شما می‌توانید از لپ تاپ‌ها برای استفاده در منزل و یا در انجام کارهای علمی و پژوهشی و علمی به کار ببرید. از طرفی، صفحه کلید یا صفحه لمسی شما این قابلیت را دارد که هم بتوانید برنامه‌های کاربردی را مستقیما به لپ تاپ خود نصب کنید و هم در موقع انجام کارهای علمی و پژوهشی. فروشگاه آنلاین مشهد شاپ (عضویت رسمی اتحادیه با عنوان کامپیوتر پرناک) از سال 1390 در زمینه فروش سخت افزار و لوازم جانبی فعالیت می نماید. از اسفند سال 1391 پس از کسب تأییدات فنی و حقوقی لازم، موفق به اخذ نماد اعتماد الکترونیکی(از وزارت صنعت، معدن و تجارت) گردید.