مبانی نظری و پیشینه پژوهش اعتیاد و سوء مصرف مواد (فصل 2 پایان نامه) | porseshneshan

در این مطلب یکی از فایل های کاربردی در زمینه روانشناسی و علوم تربیتی را قرار داده ایم. در یک رابطه سازگارانه فرد سعی می کند بین مطالبات زندگی فشارزاها و توانایی های خویشتن برای مقابله با چنین مشکلاتی تعادل ایجاد کند در مواقعی که بدیهای سالم در دسترس نباشد پرخوری بی اشتهایی رفتارهای اعتیاد سوء مصرف مواد- موثر ترین توانمندی های مقابله ای فرد برای حفظ فرایندهای تعادل می گردند (واستون و تارپ 1997، کوپر1998، کذوب 1994) در بعضی موارد وجود اضطراب و افسردگی (مبانی نظری پیشینه تحقیق اضطراب و افسردگی) و سایر مسایلی روانشناختهی در فرایند مقابله مداخله می کنند احتمالا در چنین مواردی سوء مصرف مواد برای مقابله به این مشکلات مورد استفاده قرار می گیرد. دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مطالعه ادبیات پژوهش (مبانی نظری) اعتیاد به مواد مخدر می باشد که با کیفیت عالی با فرمت ورد با قابلیت ویرایش در ۲۴ صفحه نگارش شده است.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتیاد و مواد مخدر برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد تهیه و گردآوری شده است این فایل، پیشینه پژوهش داخلی و خارجی اعتیاد و مواد مخدر و کلیه کلید واژه های مرتبط با این موضوع را در بر می گیرد و به ضرس قاطع می توان این فایل را کامل ترین و به روزترین مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتیاد و مواد مخدر دانست که به اختصار بعضی از کلید واژه های این فایل در ادامه جهت آگاهی بیشتر شما عزیزان آورده شده است لازم به ذکر است این محصول شامل 3 عدد فایل مجزا، مبانی نظری و پیشینه تحقیق با محتوا، پیشینه و منابع متفاوت جهت دانلود قرار گرفته است. فایل ورد پیشینه و مبانی نظری اعتیاد به اینترنت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

مبانی نظری اعتیاد

در مجموع، تشخیص اختلال مصرف مواد بر الگوی بیمارگون رفتارهای مرتبط با مصرف مواد استوار است برای کمک به سازمان دهی، معیارملاک های A را می توان متناسب با دسته بندی کلی کنترل معیوب، اختلال اجتماعی، مصرف مخاطره آمیز، و ملاک های دارویی در نظر گرفت کنترل معیوب در مورد مصرف مواد، اولین دسته بندی ملاک هاست امکان دارد فرد ماده ای را با مقادیر بیشتر، طی مدت طولانی تر از آنچه در آغاز در نطر داشته است مصرف کند (مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتیاد و مواد مخدر). دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتیاد و سوء مصرف مواد(فصل دوم) در 44 صفحه در قالب word , مبانی نظری اعتیاد قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. به همراه منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دوم پایان نامه در 76 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش می باشد.

لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد. این تحقیقات در زمینه مواد مخدری مانند مورفین و الکل به وجود آمد و اولین تئوریهای علمی درباره اعتیاد شکل گرفت. تحقیقات درباره اثرات مواد مخدر بر سلولهای مغزی، سیستمهای مغزی مرتبط با پاداش و تنفر، و راهبردهای درمانی و پیشگیری از اعتیاد گسترش یافت. دانشگاههای گروه دوم عبارتند از: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران – دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز – دانشگاه بینالمللی امامخمینی (ره) قزوین – دانشگاه کاشان – دانشگاه تبریز – دانشگاه شاهد – دانشگاه شهید باهنر (ره) کرمان – دانشگاه شهید چمران اهواز – دانشگاه مازندران (بابلسر) – دانشگاه بوعلی سینا همدان – دانشگاه خوارزمی تهران – دانشگاه شهیدمطهری (ره) – دانشگاه گیلان – دانشگاه علوم اسلامی رضوی – دانشگاه اصفهان – دانشگاه الزهرا – دانشگاه مذاهب اسلامی .

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتیاد

عوامل شخصیتی و وابستگی به مواد، عوامل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، عوامل مربوط به خانواده، اختلالات روانی، اختلالات اضطرابی، وسواس فکری – عملی، اختلال روانپریشی، روش های درمان معتادان، درمان با روش طب سنتی (الکترواکوپونکتر)، درمان با هیپنوتیزم (خواب مصنوعی)، درمان به روش خواب درمانی، درمان از طریق پلاسیبو، درمان از طریق سم زدایی، سم زدایی با پوپرنورفین، درمان به کمک آنتاگونیست های مواد مخدر، درمان با گیاهان دارویی و در ادامه… انواع وابستگی به مواد، اختلالات مرتبط با مواد بر طبق DSM-5، اختلالات مصرف مواد بر طبق DSM-V، اختلالات ناشی از مواد بر طبق DSM-5، مسمومیت و ترک مواد، اختلالات روانی ناشی از مواد، اختلالات مرتبط با مواد شبه افیونی، اختلالات مرتبط با مواد شبه افیونی بر طبق DSM-5، ویژگی های تشخیصی اختلالات مرتبط با مواد شبه افیونی بر طبق DSM-5، ویژگی های تشخیصی مسمومیت با مواد شبه افیونی بر طبق DSM-5، ویژگی های تشخیصی ترک مواد شبه افیونی بر طبق DSM-5، سبب شناسی، عوامل عصبی- شیمیایی، عوامل ژنتیک و در ادامه…