ماژول فول کالر تلویزیون شهری و تابلو روان | asilight

تبلیغات محیطی یکی از مهم ترین ارکان های یک کسب و کار موفق میباشد که با توجه پیشرفت تکنولوژی شاهد تابلو های مختلفی در سطح تلویزیون شهری شهر هستیم . هریک از این تابلو ها با استفاده از متریال خاصی ساخته و مونتاژ میشوند . برد کنترل که به آن مین بررد هم گفته می شود، همانند مغز عمل می کند و تمام متن ها و تصاویر تابلو در آن ذخیره می شوند. با بهره گیری از مین برد طیف دار قادر خواهید بود که پس زمینه های نوشته قرار دهید و یا فیلم پخش نمایید.

  • همانطور که در بالا اشاره شد یک ماژول SMD از قرارگیری LEDها در کنار یکدیگر شکل می‌گیرد.
  • در این مرحله با کمک پنل‌های کامپوزیت پایه نمایشگر و صفحه اصلی نما می‌شوند، تا تلویزیون شهری به لحاظ ظاهری زیبا شود.
  • چون ورود رطوبت و آب عملکرد تلویزیون شهری یا تابلو روان را مختل می کند و نمیتوان عملکرد مناسبی را از تلویزیون شهری توقع داشت .
  • سازوکار کسب و کارها شفاف و روشن است، در بخش هایی که بیشترین تراکم جمعیت وجود دارد فروش ساده تر است؛ از این رو، آگهی های بازرگانی شما روی بیشترین مخاطبان تاثیر می گذارد.
  • به عنوان مثال P12 نشان دهنده این است که فاصله مرکز تا مرکز دو پیکسل مجاور 12mm است.

تلویزیون شهری و کلیه قطعات ساخت و مونتاژ تابلو روان و تلویزیون شهری تاسیس گردیده است. کلینیک شمال با ارائه کلیه قطعات لازم جهت ساخت و مونتاژ انواع تابلو… در حال حاضر، تابلوهای LED، تابلوهای روان و تلویزیون های شهری به دلیل وزن کم، نصب و نگهداری آسان به طور گسترده در تبلیغات و اطلاع رسانی ها مورد استفاده قرار می گیرند.

لیست قیمت ماژول تلویزیون شهری

ماژول تمام رنگی p6 به دلیل نزدیک تر بودن پیکسل های ال ای دی تصویر بهتری نسبت به ماژول p10 به نمایش در می آورد . فروش و پخش قطعات تابلو روان در تمام نقاط کشور فروش ماژول تابلو روان بدون واسطه و به طور مستقیم مناسب ترین لیست قیمت تابلو روان را از ما دریافت… تلویزیون های شهری در سریع ترین زمان ارسال و فروش ماژول تابلو روان و قطعات به کلیه شهرستان ها در سراسر ایران لیست قیمت تابلو روان را از… تلویزیون شهری فول کالر P6 تعداد led دررهر ماژول 1152 عدد از نوع 3in1 می باشد که این عدد در هرمتر مربع به پیکسل می باشد که برای یک تلویزیون شهری محیط بیرونی رزولیشنی فوق العاده است. فاصله واقعی پیکسل 6.67 mm است، اما در بازار این نوع تلویزیون به تلویزیون شهری p6 معروف است. ماژول p6.67 outdoor از هر لحاظ یک سرو گردن بالاتر از ماژول های دیگر است.

تابلو روان و تلویزیون شهری ال ای دی نوآوران پرگاس

ضعف ابزارهای تبلیغاتی که تکنولوژی غیر قابل ارتقاء دارند و هزینه‌های بالای تعویض در مناسبت‌های گوناگون، یکی از دلایل مهم برتری نسل جدید است. ابزارهای تبلیغاتی مانند تابلوهای بنر، تابلوهای فلکسی، تابلوهای LED ثابت و تابلو نئون همگی یکبار مصرف هستند و قابلیت ساخت و طراحی مجدد را ندارند. در سال‌های اخیر سطح تبیلغات شهری بسیار با گذشته فاصله گرفته است. همچنین تاثیرات بسیار پایین ابزارهای تبلیغاتی قدیمی در نگاه عابران، نسبت به نمایشگرهای شهری از جمله دلایل ضعف آنها بوده است. تلویزیون شهری یکی از محبوب ترین تابلو ها برای تبلیغات با جلب توجه بسیار بالا میباشد که اگر در متریال استفاده شده در ساخت تلویزیون شهری کوتاهی شود بازدهی به شدت پایین امده و دچار خرابی های پیاپی خواهد شد .

ماژول فول کالر تلویزیون شهری و تابلو روان | asilight

درعلم الکترونیک چیدمات قطعات الکترونیکی به دو دسته smd و dip تقسیم می شوند .به قطعاتی که روی سطع بردمدارچاپی لحیم می شوند smd و به قطعاتی که از پشت عمل لحیم کاری آنها صورت می گیرد dip گفته می شود.در بین همکاران سازنده بجای dip از کلمه ی led نیز استفاده می شود . تلویزیون های شهری را از لحاظ سیتم پخش می توان به دو دسته استاتیک و اسکن تقسیم نمود. قصد داریم در اینجا عوامل تاثیرگذار بر کیفیت تصاویر نمایشی در تلویزیون شهری را برای شما معرفی نماییم. قسمت دوم موارد مهم در تعیین قیمت تلویزیون های شهری را می توانید در اینجا مشاهده بفرمایید. وقتی ماژول قرمز با آی سی ۷۴۵۹۵ استفاده شود هیچ نوع کنترلی در جریان درایو ال ای دی وجود ندارد و با PWM و جریانی نوسانی را ال ای دی باید تحمل نماید که احتمال ریزش آن افزایش میابد.

آشنایی با قطعات تلویزیون‌های شهری