طراحی آبنما به صورت 0 تا 100 چقدر هزینه دارد شرکت معماری آرسس | elitarchgroup

نوعی از ابنما های دیواری است که آب بصورت پرده ای به داخل استخر یا حوض سرازیر می شود. ۴ سنگهای طبیعی را به محل اورده و در داخل مخزن بچینید، چیدمان سنگرا به شکلی انجام دهید که امکان جاری شدن آب روی سنگها باشد. برای داشتن ابنمای لاکچری و ویزه میتوانید آن را سفارش داده و بعد از پایان کار ان را تحویل یگیرید. به دلیل آنکه عایق بندی در زیر کار انجام می‌شود بروز مشکل در بخش عایق بندی آبنما مسئله مهمی نیز خواهد بود.

نوع معماری و نحوه ساخت آبنما، نوع آب بندی آبنما، ترکیب مکانیکی آبنما، نوع زیرسازی و شیب صحیح و متناسب آبنما از دیگر نکات مهم در آموزش ساخت آبنما، هستند. قیمت ساخت آبنما، به عوامل مختلفی بستگی دارد که از این موارد می توان شکل آبنما، محل احداث آبنما، به عنوان مثال قیمت آبنما استخر، براساس محل احداث تخریب و بازسازی محاسبه می شود. ساخت آبنما در حیاط منزل می تواند یکی از ایده های خلاقانه و بدیع باشد که با استفاده از آن می توان تغییرات زیادی را با هزینه بسیار کم ایجاد کرد.

  • ساختار این آبنما را می‌توان به صورت پرتابل طراحی کرد تا امکان انتقال ان نیز به راحتی امکانپذیر باشد.
  • یک سیلندر شفاف آب را به گونه اي گرداب گونه تولید می کند .به لطف وجود پلکان اطراف سیلندر، بیننده می تواند با بالا رفتن از پله ها فضاي داخل گرداب را ببیند که بسیار جذاب و نمونه اي از مدرنیست است.
  • ۳۱ متر مربع است که با رائه افکتهاي گوناگون آب تبریز میباشد.
  • در ضمن قادر هستید سنگ های طبیعی و مصنوعی را به شکل ترکیبی مورد استفاده قرار دهید.

ساختار مکانیکی اب نما، شامل لوله ها، پمپ ها، نازل ها و سیستم های پنوماتیک است که بر اساس نوع آبنما اندازه قطر لوله ها متنوع است و از پمپ هایی با توان متفاوت استفاده می شود. این مجموعه که یک ساختار مکانیک سیالاتی را تشکیل می دهد جهت عملکرد بهتر و دقیق تر نیاز به طراحی دقیق و مهندسی دارد. استفاده از پمپ ‌های مختلف برای ایجاد فشار نرمال آب، لوله کشی در قسمت‌ های مختلف تاثیر زیادی در ساختار و عملکرد دارد که از اهمیت بسزایی برخوردار است.

ساخت درياچه مصنوعي:

طراحی آبنما به صورت 0 تا 100 چقدر هزینه دارد شرکت معماری آرسس | elitarchgroup

استفاده از سنگهای بزرگتر به ثبات آنها کمک می کند و اطمینان می دهد که در صورت تغییر اندکی تغییر چشم انداز ، هیچ یک از آنها برعکس نمی شوند. ابتدا از پایین به بالا شروع کنید ، ابتدا تخته سنگهای بزرگتر را قرار دهید. همیشه هنگام قرار دادن اولین سنگ ها از ارتفاع پایین شروع کنید و تا ارتفاعات بالاتر حرکت کنید. یک شرط خوب این است که با بزرگترین تخته سنگ های خود شروع کنید تا آنها زمینه و کنتراست ایجاد کنند. هرگونه خاک زیر تخته سنگهای بزرگ را در صورت لزوم پر کنید ، توجه ویژه ای به تخته سنگهایی که در ارتفاع قرار دارند ، توجه کنید.

آبنما دیواری صخره ای