شیرآلات صنعتی خرید انواع جدید شیرآلات صنعتی با بهترین قیمت | کسری ساران

شیرآلات صنعتی خرید انواع جدید شیرآلات صنعتی با بهترین قیمت | کسری ساران

گاهی اوقات برای تنظيم جريان سيال نيز مورد استفاده قرار می‌گيرند که اين عمل با تغيير مسير حرکت و با ایجاد اندکی مقاومت صورت می‌پذيرد. با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور عزیزمان ایران، همیشه آب و فاضلاب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است. ما با دارا بودن بزرگترین و مجهزترین شرکت تولیدکننده شیرآلات صنعتی آب و فاضلاب، در نمایندگی رسمی شرکت میراب، در خدمت پیمانکاران و کارفرمایان هستیم. با توجه به کاربرد شیرآلات صنعتی ممکن است متوجه شوید که، این محصول بایستی از استاندار های ویژه ای پیروی کند تا نیاز های نظارتی، ایمنی و بهداشت و دیگر موارد را برآورده کنند. بیشترین تولید کننده شیرآلات، کشورهای مربوط به آمریکا، اروپا (فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، آلمان) و چین می باشد.

دسته بندی شیرآلات صنعتی براساس حرکت مکانیکی (باز و بسته کردن)

بنابراین شیرهای خودعملگر زمانی که فشار سیال ورودی از خروجی و یا فشار خروجی از ورودی بیشتر است، به طور اتومات باز و بسته می‌شوند. بنابراین می‌توان این گونه بیان نمود که سیال در این نوع از شیرآلات تنها در یک جهت می‌تواند حرکت کند. اگر به نام این نوع از شیرآلات صنعتی دقت کرده باشید، وظیفه آن‌ها را می‌توانید متوجه شوید. یکی از مهمترین مزایایی که این نوع از شیرآلات دارند، کمترین میزان افت فشار در مسیر جریان است.

فروش شیرآلات صنعتی

این شیرها از نوع Quarter Turn هستند و به وسیله آن ها می توان خیلی سریع مسیر را باز و بست کرد. ارتفاع این شیرها کم می باشد و قیمت آن ها نسبت به شیرهای دیگر مناسب است. اگر این شیرها را در خطوط لوله افقی نصب می کنیم، حتما باید درپوش یا کف این شیر ها رو به بالا باشد. مهم ترین نوع این شیرها، شیر یکطرفه نوسانی (Swing Check Valve) می باشد. تقریبا ارتفاع این شیر، 4 یا 5 برابر خط لوله می باشد، بنابراین موقع انتخاب این شیر باید به فضای زیادی که اشغال می کند نیز توجه کنیم. بنابراین تمایل ما بر این است که تا حد امکان از شیرهای دروازه ای استفاده کنیم.

ساختار شیرهای صنعتی

این گروه از شیرها به سه دسته Z type، Y type و Angle Type تقسیم می‌شوند. اکچویتورهای مختلفی در صنعت استفاده  می‌شوند که به فاکتورهای مختلفی مانند پروسه ای کنترل شونده، کار انجام شده، سرعت رخ دادن کار بستگی دارند. امروزه اکچویتورهای هیدرولیکی و الکتریکی وجود دارند اما اکچویتورهای فنری و دیافراگمی به عنوان شایع ترین نوع اکچویتور در سیستم‌های کنترل شیرآلات صنعتی قیمت اتوماتیک استفاده شده‌اند. اکچویتورهای نیوماتیکی از هوا یا گاز برای تولید حرکت مکانیکی استفاده می‌کنند.

انبارش، نصب و راه اندازی صحیح، کلید دستیابی به حداکثر کارکرد و طولانی شدن عمر شیر و تجهیزات آن می باشد. معمولا تست های مخرب در حین جریان تولید شیر انجام می شوند، زیرا باعث آسیب جدی به شیر مورد تست می شوند. تست مایع نافذ به روی قطعاتی که سطح آن جوشکاری شده انجام می شود تا این قطعات فاقد ترک باشند. این تست در واقع عیوب سطحی و دهن باز موجود در قطعه را به ما نشان می دهد.

  • همچنین در بخش‌هایی که نیاز به باز و بسته کردن کامل جریان وجود داشته باشد از این تجهیزات استفاده می‌شود.
  • در خطوط اسیدسولفوریک که بسیار خورنده است معمولاً از آلیاژ Alloy 20 استفاده می‌شود.
  • محصولات ما شامل شیرهای توپی،بشقابی،کشویی،یکطرفه، دابل بلاک، اتوماتیک و شیرهای خاص می باشد.