دستگاه های خط تولید دستمال کاغذی-شرکت سایا صنعت رستاک | irandastmalkagaz

توصیه مهمی که افراد تولید کننده به دیگر سرمایه گذاران میکنند این است که پول خود را در تولید محصولات پرمصرف و کالاهایی که استفاده از آن محدود به زمان خاصی نیست، سرمایه گذاری کنند تا سود بالاتری نصیب آنان شود. دستمال کاغذی نیز از آن دسته کالاهایی است که استفاده از آن زمان خاصی ندارد و سرمایه گذاری در تولید آن، کار بسار هوشمندانه ای است. خط تولید دﺳﺗﻣﺎل ﮐﺎﻏذی فرآیندهای برجسته سازی، ﺟﻣﻊ ﮐردن، ﺷﻣﺎرش، مطابقت ﺑﺎ دﺳﺗﮕﺎه ﺑرش، انتقال و بسته بندی اﺗوﻣﺎﺗﯾﮏ در جعبه و ﯾﺎ بسته اقتصادی را در ﯾﮏ دﺳﺗﮕﺎه اﻧﺟﺎم میدهد.

8- به راحتی و به صورت تک تک بتوان آن را از جعبه دستمال کاغذی آن را بیرون آورد. در زمانهای قدیم که دستمال کاغذی نبود تمامی کاربردهای این کالای مهم بر دوش دستمال های پارچه ای بود. آنها از دستمالهای پارچه ای برای کارهای مختلفی چون تمیز کردن، پاک کردن، خشک کردن دست و صورت و…

فعالیت ها و محصولات اصلی این شرکت عبارتند از:

جعبه های دستمال کاغذی عمدتا از فیلم و زینک ساخته شده اند، از مقوای خاکستری، برخی طرح دار و برخی ساده ساخته شده اند. نوع دیگری از دستمال کاغذی که سایز کوچک است به آن دستمال کاغذی جیبی نیز می گویند. علاوه بر این دستمال کاغذی های ضخیم که از مواد مختلف ساخته می شوند، دستمال کاغذی حوله ای نامیده می شوند و با استفاده از دستگاه ساخت دستمال حوله ای تولید می شوند. در مرحله ی بعدی مجدد خمیر کاغذ شسته شده با آب ترکیب می شود، مخلوط بدست آمده دارای ninety nine.5 درصد آب و 0.5 درصد فیبر است. این مخلوط با عبور از صفحات مشبک، چلانده و آبکش شده و صفحات ماتی را تولید می کند. صفحات مات به داخل سیلندرهایی منتقل شده، در آنجا فشرده و خشک می شوند.

سه دستگاه جوشکاری ( آهنگری ) در یک پک ( نو و آکبند )

دستگاه های خط تولید دستمال کاغذی-شرکت سایا صنعت رستاک | irandastmalkagaz

خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی برای راه اندازی خط تولید تمام اتوماتیک، به نوع دستمالی که قصد تولید آن را دستگاه دستمال کاغذی دارید بستگی دارد. خرید یک دستگاه فول کات (سه لاین، چهار لاین) برای تولید دستمال کاغذی ضروری است. اما انتخاب و خرید دیگر دستگاه ها را نوع بسته بندی دستمال کاغذی تعیین می کند. همچنین برای خرید دستگاه های خط تولید سفره یکبار مصرف نیز می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

  • برای یک کارخانه تولید انواع دستمال کاغذی باید 573 میلیون را در نظر داشته باشید.
  • شستشوی خمیر حاصله می‌تواند از زرد شدن الیاف چوبی موجود در خمیر دستمال جلوگیری کرده و کیفیت محصول تولیدی را افزایش دهد.
  • در زمان های قدیم که دستمال کاغذی وجود نداشت، کار این محصول مهم روی دوش حوله های پارچه ای بود، از نظافت وسایل مختلف گرفته تا نظافت و خشک کردن دست و صورت… اختراع دستمال کاغذی در سال هزار و هشتصد و نود و چهار میلادی به ثبت رسید.
  • برای آگاهی از قیمت دستگاه های تولید دستمال کاغذی و ماسک پزشکی با ما در ارتباط باشید.
  • تفاوت عمده آن با دستگاه تیغ و تا در کیفیت بالای کار، سرعت و بازده بسیار بیشتر و اتوماتیک بودن آن است.
بی تردید برای تولید دستمال کاغذی باید از ماشین آلات با کیفیت خوب و مناسب کمک بگیرید، تا در نهایت نتیجه مطلوب را دریافت کنید و از هدر دادن منابعتان نیز جلوگیری کنید. بدون در اختیار داشتن ماشین آلات به روز ، روشن است که نمی‌توانید محصول با کیفیت تولید کنید و از آن برای کسب درآمد و قرار گرفتن در فهرست رقبا استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت خط تولید تمام اتوماتیک دستمال کاغذی دامون مبنا و یا بهره مندی از مشاوره رایگان در این حوزه، میتوانید با کارشناسان دامون مبنا، تماس حاصل نمایید.

تاریخچه تولید دستمال کاغذی