خرید و قیمت انواع کتاب چاپی

چراکه درست است خواندن همه‌ نوع کتاب‌ به افزایش دانش کمک خواهد کرد، اما قطعا کتابی که سراسر از علم صحبت می‌کند در این افزایش دانش شما تاثیر بیشتری دارد. همچنین این امکان که چند صفحه ابتدایی کتاب را به عنوان نمونه مطالعه کنید وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد راحت تر انتخاب کنید. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. شما باید به‌عنوان سفارش‌دهنده، اطلاعات خود را در نرم‌افزار طاقچه تکمیل کنید. این اطلاعات شامل آدرس پستی، ایمیل، شمارۀ تلفن همراه و اسم کامل شما است. ثبت این اطلاعات به‌معنی معتبربودن آن دربارۀ سفارش‌دهنده است.

  • فرمت کتاب نیز مقوله مهمی است که در خرید کتاب الکترونیکی بهتر است به آن توجه نمایید.
  • 11-وقتی نوبت به جستجوی یک موضوع خاص در یک کتاب چاپی می‌رسد، بسیار دشوار است، زیرا می توان موضوع را در فهرست مطالب جستجو کرد یا در واژه نامه انتهای مقاله.
  • این کتاب‌ها ذهن شما را چندان درگیر نکرده و می‌توانید با سرعت خواندن این کتاب‌ها را به پایان برسانید.
  • آثار دان دلیلو، موضوعاتی گسترده—از تلویزیون، جنگ اتمی و ورزش گرفته تا پیچیدگی های زبان، هنرهای نمایشی، جنگ سرد، ریاضی…

اساتید از میزکار استادی خود می‌توانند فرم را ارسال نمایند. اگر نشانی شما خارج از مناطق بیست‌ودوگانۀ تهران است و ادارۀ پست منطقه مرسوله را به‌موقع به‌دست شما نرسانده است، باید خودتان مرسوله را از ادارۀ پست منطقۀ اقامتتان تحویل بگیرید. الف) مغایرت کتاب دریافتی با کتاب سفارش‌داده‌شده، از نظر تفاوت عنوان، ناشر، پدیدآورندگان (نویسنده، مترجم یا…). اگر مبلغ سفارش خرید بیشتر از ۲۰۰ هزار تومان باشد، در هنگام تحویل‌گرفتن مرسوله، باید اصل کارت شناسایی معتبر خود را به مسئول تحویل‌‌دهنده ارائه کنید. پس از ثبت سفارش، لینک پیگیری همۀ سفارش‌های خود را با ایمیل و پیامک دریافت می‌کنید.

با این حال کتاب‌های چاپی با معرفی کتاب‌های الکترونیکی از بین نرفته‌اند. همه ما کاملاً به کتاب‌های چاپی عادت داریم زیرا آن‌ها جلوه و احساس واقعی “کتاب” سنتی را به ما می‌دهند ، زیرا می‌توانید کاغذ را لمس کنید، ورق بزنید، رایحه آن را بویید. کتاب الکترونیکی چیزی نیست جز نسخه الکترونیکی کتاب چاپی.

محصولات تند مصرف و فاسد شدنی تنها در شیراز قابل سفارش خواهند بود. پس از ثبت هر سفارش، امکان لغو خرید یا تغییر آدرس، مبلغ، عناوین کتب، تعداد کتاب‌های سفارش‌داده‌‌شده یا جزئیات ثبت‌شدۀ دیگر وجود ندارد. هیچ مسئولیتی بابت خطای احتمالی کاربر برعهدۀ طاقچه نیست. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

چهار اثر. کتاب چاپی

شازده کوچولو اثر جاودانه‌ی آنتوان دو سنت‌‌اگزوپری نویسنده‌ی فرانسوی است که با لحنی ساده و کودکانه جدی‌ترین موضوعات انسانی مثل عشق، تنهایی، خودپسندی، قدرت‌طلبی را در مسیر قصه به چالش می‌کشد و حرف‌های مهم آدم‌بزرگ‌ها را… آثار دان دلیلو، موضوعاتی گسترده—از تلویزیون، جنگ اتمی و ورزش گرفته تا پیچیدگی های زبان، هنرهای نمایشی، جنگ سرد، ریاضی… © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کالا شاپر تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

افرادی که عاشق خواندن هستند بیش‌ترین زمان خود را صرف خرید کتاب می‌کنند. همچنین خوانندگان ممکن است کیفیت تصاویر را بین دو قالب مقایسه کنند و نسخه های چاپی را برتر بدانند. یکی دیگر از انواع کتاب‌ چاپی داستانی که می‌توانند کشش کافی برای مطالعه در شما ایجاد کنند، نمایشنامه‌ها می‌باشند. اگر جزو افرادی هستید که عشق رومئو به ژولیت بی آنکه از داستانشان با خبر باشید، برایتان زیباست، پیشنهاد ما این است که این نمایشنامه و دیگر نوشته‌های نمایشنامه‌نویس مشهور به نام «شکسپیر» را در لیست خرید کتاب‌هایتان قرار دهید.

کتاب چاپی غیر فارسی

در صورت وجود هرگونه مشکل پیش‌آمده در زمینۀ اطلاعات واردشده، هیچ مسئولیتی برعهدۀ طاقچه نیست. اگر به دنبال یادگیری مفاهیم روانشناسی در قالب داستان هستنید بی شک رمان بلند محاکمه عادتها یکی از انتخابهای خوب شما می تواند باشد . کتابی که چهارمین چاپ خود را در مدت کوتاهی تجربه کرده است. خواندن کتاب، صرف نظر از هدف شخصی، شغلی یا آموزشی، همیشه در به دست آوردن یا یادگیری چیزهای جدید کمک می کند. 5-کتاب الکترونیکی در مقایسه با چاپ شده ارزان تر است، با این حال، قیمت اولیه کتابخوان‌ها کمی بیشتر است.

پرداخت و ثبت سفارش

در صورت بروز هر مشکلی در زمینۀ تأمین کتاب، بسته‌بندی یا ارسال، طاقچه حق دارد بدون اطلاع قبلی، بخشی از سفارش یا کل آن را لغو faraketab.ir/ کند. در این صورت، طاقچه موظف است مبلغ کتاب‌های حذف‌شده را تا ۳ روز کاری به حسابی که خرید با آن انجام گرفته، بازگرداند. کتاب مشاهیر ایران زمین کتابی در شرح مبارزان استکبار و ظلم در تاریخ معاصر ایران است که در قالبی کمیک استریپ و به صورت داستان‌های کوتاه چند صفحه‌ای بیان می‌شود و می‌کوشد تا مخاطب نوجوان را با این بزرگان آشنا سازد.

خرید و قیمت انواع کتاب چاپی