بهترین لپ تاپ تا ۱۰ میلیون ۸ مدل عالی با سخت‌افزار قدرتمند و نمایشگر با کیفیت درجه | behtarin-laptop

با فرکانس کاری بین 2.5 تا 5.0 گیگاهرتز بهره‌مند بوده و از این نظر در میان تعدادی محصول انگشت‌شمار مجهز به CPU پرچمدار نسل 12 اینتل است. تا سقف ۳۵ میلیون تومان، می‌توانید لپ‌تاپ «ایسر Aspire 5» را با پردازنده نسل دوازدهمی اینتل Core i7-1235U تهیه کنید. افزون‌بر این مجموعه‌ای از سخت‌افزار به‌روز از جمله گرافیک مجزای MX550 انویدیا، هشت گیگابایت رم، نمایشگر Full-HD IPS LCD و یک باتری حجیم ۵۰ وات‌ساعتی این لپ‌تاپ را به یک گزینه‌ی کاملاً مناسب برای کاربری روزمره تبدیل می‌کند. در ضمن توی این بازه قیمتی میتونید برید سراغ MacBook Pro از برند اپل که دقیقا مثل MacBook Air همون مشکلات نصب نرم افزاری رو داره و در ضمن شما میتونید نسخه پایه این لپ تاپ از نظر حافظه داخلی رو تهیه کنید.

ایسوس مدل X543MA-DM1098

بهترین لپ تاپ تا ۱۰ میلیون ۸ مدل عالی با سخت‌افزار قدرتمند و نمایشگر با کیفیت درجه | behtarin-laptop

از ویژگی های این لپ تاپ میتوان به مواردی چون سازنده پردازنده گرافیکی AMD، پردازنده گرافیکی Radeon R4، اندازه صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچ، نوع صفحه نمایش TN و دقت صفحه نمایش HD|1366×768 اشاره لپ تاپ های گیمینگ ارزان کنیم. این مدل یکی از زیباترین لپ تاپ های موجود در بازار است و برای موارد مدیا بسیار مناسب و کاربردی می‌باشد. توجه داشته باشید، این لپ تاپ دارای حافظه گرافیکی مجزا نمی‌باشد، بنابراین برای نصب فتوشاپ و سایر برنامه های گرافیکی چندان مناسب نیست.

  • لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.
  • علت این امر هم مشخص است، زیرا کاربران فراوانی هستند که بودجه ای محدود برای تهیه وسایل الکترونیکی خود دارند و باید آن را بین دو یا چند محصول به صورت مشترک هزینه کنند.
  • این لپ تاپ تنها 1.7 کیلوگرم وزن دارد ، پردازنده آن اینتل Core i5 1035G1 است که 6 مگ کش داشته و یکی از سریع ترین پردازنده های فعلی د دسته سیستم های میان رده به شمار می رود.
  • با من همراه باشید تا بدون اتلاف وقت بریم سراغ معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 10 میلیون.

هر کدام از تولیدکنندگان لپ تاپ در محصولات خود به یک بخش از عملکرد دستگاه توجه ویژه دارند. از طرفی برخی از ویژگی‌ها مانند بدنه پلاستیکی در میان بهترین لپ تاپ‌های ۱۰ میلیون تومان مشترک است. اگر می‌خواهید لپ تاپی بخرید که تا چندین سال بدون افت عملکرد شما را همراهی کند، در حالت کلی پیشنهاد می‌شود بیشترین هزینه‌ی مقدور را برای آن صرف کنید و بهترین لپ تاپ را از میان جدیدترین و برترین لپتاپ های موجود در بازار انتخاب کنید.

بهترین لپ تاپ زیر 10 میلیون تومان لنوو

TUF F15 FX506LH-HN210 یکی از بهترین لپ تاپ های موجود توی این بازه قیمتی محسوب میشه! مهم ترین خاصیت این لپ تاپ پردازنده به شدت قوی به همراه پردازنده گرافیکی بی نظیره! لپ تاپی که جز سری گیمینگ ایسوس محسوب میشه و طراحی خاص و جذابی داره. درسته که این لپ تاپ سری گیمینگه اما وزن مناسبی داره و شما میتونید به راحتنی این لپ تاپ رو هر جایی که بخواید همراه خودتون ببرید! پردازنده این لپ تاپ خیال شما رو از بابت کار های سنگین پردازشی و گرافیکی به طور کامل راحت میکنه و احتمالا از نظر سخت افزاری هیچ وقت با این لپ تاپ به مشکل بر نخواهید خورد. لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V130- PCA دارای پردازنده گرافیکی Intel و صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی می‌باشد.