انتقاد از ساعت کار نمازخانه های کنار جاده ای و دستور رئیس جمهور در خصوص معضل زباله

انتقاد از ساعت کار نمازخانه های کنار جاده ای و دستور رئیس جمهور در خصوص معضل زباله

عزت الله ضرغامی با انتقاد از کمبود وقت برای فعالیت مساجد و تکایا در حاشیه معابر و نبود تابلوهای معرفی و نشانگر اماکن تاریخی و گردشگری در معابر از دستور رئیس جمهور برای حل مشکل ، های اطراف خبر داد. مکان های گردشگری.

به گزارش ایسنا، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع سنتی در این همایش با اشاره به اظهارات ،ت گذشته گفت: به عید نوروز و ماه مبارک رمضان خوش آمدید. ملاقات. شورا: زم، که در جلسه با ،ت در مورد مشکل ، های اطراف اماکن گردشگری صحبت کردم، آقای رئیسی دستور اکیدی برای حل مشکل از سوی مراجع مسئول صادر ،د.

الضرغامی اضافه کرد: رئیس جمهوری دستورات خود را در این زمینه صادر کرد و به رئیس سازمان اداری و عملیاتی دستور داد تا ساختار و ساماندهی این موضوعات را انجام دهند.

وی در این همایش خطاب به مدیران حاضر در جمع گفت: باید برای دنیا و آ،ت بیشتر تلاش کنیم. شما میزبان میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی هستید و هدف آنها رفع خستگی، انرژی مجدد، استراحت و لذت بردن است. شما باید بد،د که چگونه با این افراد رفتار کنید. البته در آن زمان، زمان تفریح ​​و استراحت شما نیز است و از آن می گذرید. پس باید نزدیک بود و کارها را برای خدا انجام داد.

الضرغامی تاکید کرد: نگذارید برخی از کارهای غیرمنطقی باعث سختی مردم شود که این خطوط قرمز ماست.

وزير ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي گفت: متأسفانه گاهي كارهايي به نام دين انجام مي شود كه باعث مي شود مردم جوهره خود را از دست بدهند. بزرگترین و مهمترین ماموریت ما تغییر نحوه مشاهده خواص است. مدیران شما نیز باید در این زمینه ها شجاع باشند.

وی بیان کرد: در بسیاری از فرمانداری ها و شهرستان ها ائمه جمعه و شخصیت های مذهبی در فرمانداری با سیاست های توسعه گردشگری مرتبط هستند و 99.9 درصد آنها با نظرات ما موافق هستند. اما این وظیفه مدیرکل استانداری است که با ائمه جمعه دیدار و در مورد وظایف و اه، این و،خانه با آنها گفتگو کند.

الضرغامی با اشاره به وضعیت مساجد و نمازخانه های جاده ای گفت: متأسفانه برخی مساجد و نمازخانه ها خارج از اوقات نماز تعطیل است. در حالی که این مکان ها باید باز باشد. حداقل در اماکن گردشگری، فرهنگی و تاریخی نمازخانه باید باز باشد.

وی همچنین از نبود تعریف و اطلاعات کافی درباره اماکن تاریخی و مراکز گردشگری انتقاد کرد و گفت: اطلاعات ما همچنان ضعیف است. در طول مسیر، گاهی اوقات گردشگران هیچ تابلویی را نمی بینند که آنها را به مکان های فرهنگی تاریخی راهنمایی کند. ما 54 اسلات در سراسر جهان ثبت کرده ایم، اما در اطلاع رس، به مسافران در مورد آنها مشکل داریم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع سنتی افزود: در این زمینه با و، راه به توافق رسیدیم و مصوب شد تا تابلوهای 10 درصدی در معابر نصب شود که تصویری از قابلیت های گردشگری، اماکن تاریخی و صنایع دستی باشد. . شرکت های تبلیغاتی نیز تبلیغ و پشتیب، خواهند کرد. من برای معرفی و معرفی ،ب و کار و توانمندی های جاده ای خود نمره خوبی نمی دهم.

وی همچنین بر تقویت فعالیت رسانه ای تاکید کرد و خطاب به مدیران و،خانه گفت: شما مدیران باید با خبرنگاران مصاحبه کنید، اطلاع رس، کنید، با مردم صحبت کنید، با مردم جلسه داشته باشید و به کار آنها توجه کنید. اگر چیزی جواب نداد، عذرخواهی کنید و دلیل آن را توضیح دهید.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: مدیران باید نسبت به خدماتی که باید به مردم ارائه شود وسواس داشته باشند. قو،ن ملی و جه، شهرت ماست. اطمینان حاصل کنید که مردم از خدمات خوبی در نوروز برخوردار می شوند.

ضرغامی همچنین بر فروش صنایع دستی در نوروز تاکید کرد و گفت: اماکن فرهنگی تاریخی، پایگاه ها و مراکز گردشگری بهترین مکان برای فروش و عرضه صنایع دستی در نوروز است.

انتهای پیام/

منبع: https://www.isna.ir/news/1402121006992/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%B2%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%88-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%B1%D8%A6%DB%8C%D8%B3-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87