اجرای سقف کاذب کناف برای نصب و اجرای سقف کاذب کناف در انواع مدل ها می توانید با شرکت مدرن دیزاین همراه باشید تا بهترین نمونه کارها همراه قیمت را مشاهده .

به طور کلی نصب سقف کاذب را می توان به انواع کناف ، مشبک ، چوبی ، گریلیوم ، شیشه ای ، کشسان ، آکوستیک ، طلقی ، تایل گچی ، کانتکس ، پی وی سی ، معرق ، آسمان مجازی ، لوکسالون و دامپا دسته بندی کرد. سقف کاذب شیشه ای از انواع دیگر سقف های كاذب می باشند که زیبایی خیره کننده ای به فضا می بخشند. همان طور که از نام این نوع سقف پیداست، مصالح اصلی اجرای آن شیشه می باشد و با تکنیک های متفاوتی قابل نصب و اجراست. اجرای سقف کاذب شیشه ای تنوع فراوانی در طرح و رنگ داشته و در قسمت های مختلف ساختمان همچون اتاق نشیمن ، آشپزخانه ، اتاق خواب و یا حتی سرویس بهداشتی قابل اجرا می باشد. سقف كاذب شیشه ای موجب انعکاس نور شده و از این رو علاوه بر افزایش زیبایی فضا ، باعث روشن تر شدن محیط و نیز بزرگ تر نشان دادن آن می گردد.

قیمت سقف کاذب چوبی، با توجه به متراژ فضا و نوع مصالح و چوب مصرفی بسیار متفاوت است. نصب سقف کاذب به عنوان یک پوشش غیر باربری برای سقف اصلی در نظر گرفته می‌شود. نقش سقف‌های کاذب علاوه بر زیبایی در معماری ساختمان‌ها، در فضاها و ساختمان‌هایی که پوشاندن تاسیسات و سیم کشی‌ها و مخفی نگه داشتن آن‌ها لازم است مورد استفاده قرار می‌گیرد. نصب سقف کاذب کناف، کشسان، رابیتس، چوبی، آسمان مجازی، آلومینیومی و … در این بخش قصد داریم چند راه حل مهم و اساسی که هنگام نصب و اجرای سقف کناف باید رعایت شود را بیان نماییم.

آیا امکان نصب هواکش در این سقف وجود دارد؟

جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد قیمت دریافت کنید. به دلیل ساختار و مواد اولیه تولید این نوع سقف ها غیرقابل نفوذ اند. هستند که امروزه در اکثر ساختمان های مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. و در بخش های دیگر سایت میتوانید انواع کناف های متنوع را ملاحظه کنید.

بهترین نصاب سقف کاذب

از جمله مواردی که در انتخاب این سازه برای فضاهای مسکونی، تجاری، قیمت سقف کاذب اداری و … از اهمیت ویژه ای برخوردار است می توان به سبکی، دسترسی آسان به تأسیسات پشت سقفهای کاذب اشاره نمود. درضمن عدم آسیب به ساکنین در زمان وقوع حادثه اعم از زلزله، سیل و آتش سوزی از دیگر مزایای آن است. همچنین توجه به جذابیت های معماری این عنصر ساختمانی نظیر تنوع بافت و رنگ، قابلیت انعطاف پذیری در اجرا و … حائز اهمیت است. شرکت آدلی آرا بنا در زمینه اجرای انواع سقف کناف (کی پلاس پارس) و دیوار کناف (کی پلاس پارس) فعالیت دارد که با حفظ کیفیت و قیمت مناسب توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. در مرحله طراحی زیرسازی سقف کاذب کناف (کی پلاس پارس) باید بارهای خارجی وارده بر سقف دکوراتیو را در نظر گرفت. بنابراین اگر این بارها در نظر گرفته نشوند و یا اینکه وزن بیشتری نسبت به وزن مجاز داشته باشند باید به سقف اصلی متصل شوند.

اجرای سقف کاذب کناف برای نصب و اجرای سقف کاذب کناف در انواع مدل ها می توانید با شرکت مدرن دیزاین همراه باشید تا بهترین نمونه کارها همراه قیمت را مشاهده .

همچنین در فضاهایی که سقف اصلی ایرادهای زیادی دارد، شما با نصب سقف کاذب می‌توانید عیوب سقف اصلی را نیز برطرف نمایید. افرادی که در خانه و آپارتمان خود نیاز به عایق نمودن سقف در برابر صدا و حرارت دارند می توانند از نصب سقف کاذب استفاده کنند. یکی از روشهای دانستن حدود قیمت نصب سقف کاذب، بررسی نمودار بالای صفحه است، اما برای دریافت قیمت دقیق تر، کافی است که در اپلیکیشن یا سایت “خدمت از ما” به رایگان ثبت سفارش کنید. رابیتس نوعی ورق مشبک از جنس گالوانیزه است که توسط سیم آرماتوربندی به شبکه فرعی وصل می گردد.

سقف دکوراتیو رابیتس یک ورق فلزی مشبک است که سازه های فلزی زیادی نیز دارد. استفاده از رابیتس روی سقف اصلی برای وصل کردن انواع گچ بری ها و پنل ها و تایل های گچی به سقف می باشد. این سقف کناف (کی پلاس پارس) از زیر سازی فولادی تشکیل می شود که با سازه دوطرفه و نصب پنل گچی یک لایه یا دو لایه روی آن ساخته می شود.

اجرای سقف کاذب – تعرفه قیمت اجرا و نصب سقف کاذب tel: 02144594412

باید این رو هم در نظر بگیریم که مفتول ها در فاصله های زیادی از هم قرار نگیرن و برگه رابیتس به سازه به اصطلاح قفل بشه. معمولا تایل های پلکسی گلس رو به 6 عدد تایل 60×60 سانتیمترمربع تقسیم میکنن ولی با اندازه های بزرگتر هم استفاده میشه و بزرگترین اندازه مورد استفاده هم همون تایل های 180×120 سانتیمترمربع هست. برای تایل های 60×60 از سپری های طلایی رنگ و نقره ای رنگ استفاده میشه.

  • اجرای سقف کاذب برای پذیرایی همراه با نورپردازی مناسب، ضمن بزرگ تر نشان دادن فضا جلوه ای لوکس به سالن پذیرایی می بخشد.
  • نداشتن دسته بندی صحیح و درست باعث میشه سوالاتی مثل سوالات بالا در ذهن شکل بگیره.
  • معمولا به طور جداگانه پرداخت می شود در هزینه سقف اعمال نمی شود.
  • این سقف دکوراتیو کناف (کی پلاس پارس) در سقف های تیرچه بلوک با بلوک های پلی استایرن ساختمان های مسکونی که ارتفاع آویز کمی دارد مورد استفاده قرار می گیرد.
  • قیمت کمتری نسبت به دیگر تایل ها دارد، از pvc قیمتی به مراتب بالاتر دارد.

به دلیل گستردگی فراوان گروه‌های پیمانکار و تفاوت کیفیت و دقت پیمانکاران نباید با هر گروهی کار کنید و فقط باید به دنبال استفاده از افراد حرفه‌ای و متبحر باشید. موجودات ریز قادر به نفوذ و ساخت لانه در این نوع سقف ها نمی باشند. برای دیدن عکس های این مدل سقف میتوانید کلمه “هات استمپ” را در بخش جستجو، در بالای سایت جستجو بفرمایید. اجرا در محیط های بزرگ می بایست از موارد اعلام و اطفای حریق نیز استفاده کرد. که در هر زمان قادر به دسترسی و تعمیر آنها خواهید بود و مسئله ای ایجاد نخواهد کرد. قسمت مورد نظر توسط برش تعبیه می شود و هواکش مدنظر نصب می گردد.