تعمیرات لوازم خانگی سرویسکاران | آموزشگاه آپادانا تبریز

در تمامی لوازم خانگی قطعاتی وجود دارند که بیشتر در معرض سایش می باشند که به آنها قطعات متحرک گفته می شود. در هنگام خراب شدن وسیله و تعمیر آن، نیاز است تا در ابتدا این قطعات مورد بررسی قرار گیرند. تعمیرات و تعویض قطعات متحرک در لوازم خانگی بسیار راحت بوده و دسترسی به آنها نیز راحت تر از قطعاتی مانند برد الکترونیکی یا موتور دستگاه می باشد. اولین گامی که برای تعمیرات لوازم برقی خانگی باید برداشته شود کنترل کردن ورودی های مختلف می باشد.

فیلم معرفی دوره تعمیرات لوازم خانگی

برای مثال طول عمر متوسط ماشین ظرفشویی ۹ سال، فریزر ۱۱ سال، یخچال ۱۳سال، ماشین لباسشویی ۱۰ سال و … هست. البته توجه کنید همون‌طور که گفتیم، این اعداد به صورت متوسط و تقریبی گفته شده و گرنه بسته به شرکت تولیدی و کیفیت محصول و همچنین نحوه و میزان استفاده و کاربرد، طول عمر لوازم خانگی و مقدار احتیاج اون‌ها به تعمیرات، متفاوت خواهد بود. برخی مواقع ماشین ظرفشویی شما نیاز به سرویس دارد و ممکن است خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. برای تعمیرات لوازم خانگی و تعمیر آنلاین لوازم برقی خود می‌توانید از تکنیسین‌های مجرب شرکت ما بهره مند شوید.

  • اگر تاکنون رمز عبوری برای حساب کاربری خود انتخاب نکرده اید,کد آخرین پیامک ارسالی بعنوان رمز عبور شما در نظر گرفته شده است.
  • اگر ماکروویو جرقه میزند میتواند مشکل از لامپ مگنتران باشد یا اینکه فلزی داخل دستگاه باشد و یا اینکه صفحه میکا نیاز به تعویض داشته باشد.
  • پنکه یکی از لوازم پرکاربرد منزل هست که در فصل بهار و تابستان مورد استفاده قرار میگیرد.

تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد. پیش تر درباره سازمان فنی و حرفه ای و اهداف ارزشمند این سازمان، خواندید. موسسات و آموزشگاه هایی هستند که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای در حال فعالیت هستند تا هر چه بیشتر و وسیع تر، نیروهای کار ماهر و حرفه ای را به جامعه تحویل دهند. هزینه ره آموزشیدو به همراه خرید تعدادی ابزارآلات، تمام سرمایه ایست که برای شروع این کار نیاز دارید. شما میتوانید در شرکت های فنی و خدماتی استخدام شوید یا بصورت مستقل و سیار کار کنید.

تعمیر کولر گازی

تعمیرات لوازم خانگی سرویسکاران | آموزشگاه آپادانا تبریز

تعمیراتو۲۴ تکنسین‌های مجربی دارد که می‌توانند لوازم خانگی زیادی را از برندهای مختلف تعمیر کنند. لازم به ذکر است که این وبسایت به شما خدمات حضوری ارائه می‌کند و پس از برسی متخصصان در محل نیز ، قیمت تقریبی خدمات داده می‌شود. آی پی امداد تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی در تهران، کرج، فردیس، اندیشه، شهر قدس، شهریار، اندیشه، پردیس، لواسانات، دماوند، رودهن، بومهن و … ما با نیم قرن تجربه در تعمیرات و شبکه‌ای بزرگ از تعمیرکاران متخصص در کنار شماییم تا بهترین و ارزان‌ترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی را برای شما به ارمغان آوریم. در تعمیرات لوازم خانگی برقی استفاده از یک مولتی متر خوب می تواند شما را در شناسایی قطعات خراب و تعمیر آنها کمک بسیاری نماید.

تعمیر لوازم خانگی در محل

از مزایای خدمات تعمیرگاه ما می توان به خدمات شبانه روزی و بدون تعطیلی اشاره نمود. تعمیرات در کمتر از 2 ساعت، 100% در منزل، استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت و همچنین ارائه 36 ماه ضمانت کتبی از دیگر خصوصیات تعمیرگاه کرج سرویس می باشد. لازم به ذکر است خدمات ما شامل انواع یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، مایکروویو و کولر گازی اسپلیت در انواع برندها می باشد.