چگونه سایت بسازیم آموزش ساخت سایت از ۰ تا ۱۰۰ بصورت عملی | jetagahi

معمولا هیچ در اکثر سایت ها شما برای سفارشی سازی قسمت های از سایت باید از کد نویسی استفاده خرید سایت دیوار کنید. اینکه چه موقع باید از کد نویسی صفر تا صد استفاده کنید، یا چه موقع نیازی نیست از کد نویسی استفاده کنید، وابسته به سایتی هست که قرار ساخته بشه و عملکردی که باید داشته باشه. برای آن که بتوانید با ساخت سایت برای خود کسب درآمد داشته باشید و به عنوان یک نمونه کار قوی در رزومه خود آن را داشته باشید ساخت آنلاین شاپ به شما پیشنهاد میشود. به این ترتیب میتوانید این اطمینان را داشته باشید که با مدرک فنی حرفه ای و نمونه کار قوی به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید.

  • تو مقاله آموزش نحوه تغییر دامنه از http به https در گوگل وبمستر و آموزش نحوه نصب ssl روی وردپرس توضیح داده شده.
  • در این مطلب به آموزش ساخت سایت رایگان می‌پردازیم و انواع روش‌‌های ساخت سایت را بررسی می‌کنیم.
  • حالا که تمامی فیلدهای بالا را به درستی وارد کردید، بر روی دکمه “بازنگری” کلیک کنید تا پس از بررسی صحیح بودن اطلاعات شما، وارد مرحله بازنگری و امضا شوید.
  • البته این موضوع را یادتان باشد که نباید کل فعالیت خودتان را وابسته به شبکه‌های اجتماعی کنید.

اگر نمی‌خواهید هزینه بالایی برای داشتن سایت کنید، بهتر است طراحی سایت با وردپرس را کامل یاد بگیرید. با یادگیری طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس به‌راحتی می‌توانید برای اطرافیانتان نیز سایت بسازید و از این راه کسب درآمد هم داشته باشید. صفحه اصلی سایت در واقع اصلی‌ترین شانس شما برای تحت تأثیر قرار دادن مخاطبان است و در ساخت وب سایت حرفه‌ای اهمیت بسیار زیادی دارد. صفحه اصلی شما باید کاملاً منظم و بدون مشکل باشد؛ زیرا این صفحه معمولاً اولین صفحه‌ای است که کاربران شما با آن رو به رو می‌شوند.

نکات مهمی که باید در طراحی سایت با ابزار گوگل رعایت کرد

برای این کار طبق تصویر زیر، گزینه ” افزودن نشان واره ” را انتخاب کرده و تصویری را برای لوگو مشخص کنید. حتما شما هم می دانید که برای داشتن یک سایت با کیفیت باید هزینه کنید. در اختیار گذاشتن این ابزار توسط گوگل، به این معنی نیست که شما می توانید با کمک این ابزار رایگان، یک سایت حرفه ای داشته باشید؛ بلکه سایت ساخته شده توسط گوگل در حد ابتدایی بوده و امکانات لازم را ندارد. امکان ساخت صفحه فروشگاهی، نمایش تبلیغ و کسب درآمد وجود ندارد.

بهترین پسوند دامنه

چگونه سایت بسازیم آموزش ساخت سایت از ۰ تا ۱۰۰ بصورت عملی | jetagahi

● یک سیستم کنترل نسخه، اگر کار شما به صورت تیمی و گروهی باشد نیاز دارید تا کدها را روی سرور ذخیره کرده و به اشتراک بگذارید تا همه اعضای تیم بتوانند روی پروژه کار کنند و از تداخل کدها جلوگیری شود. در حال حاضر Git محبوب ترین سیستم کنترل نسخه و GitHub سرویس میزبانی کد، بر اساس Git می باشد، که برای کارهای تیمی و گروهی بسیار محبوب است. احتمالا تا بحال زیاد با واژه های دامنه یا دامین و هاست برخورد کرده اید. در اینجا می خواهیم بگوییم این دو پارامتر اصلی چه هستند و چرا هر سایتی باید این دو پارامتر را داشته باشد ؟ برای بهتر درک شدن تعریف این دو موضوع یک مثال در دنیایی واقعی برای شما میزنیم.

قدم اول در آموزش درست کردن سایت بدون کدنویسی با وردپرس انتخاب دامنه سایت است. مثلا wpbaran.ir آدرس سایت وردپرس باران یا به اصطلاح دامنه این سایت است. در انتخاب دامنه سایت شما می توانید نام دلخواه را برای ساخت سایت ir یا com یا… انتخاب کنید.