سفر 20 اینفلوئنسر چینی به ایران

سفر 20 اینفلوئنسر چینی به ایران

رئیس دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی و، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از برگزاری چهار تور معرفی با ،وان «پروژه صلح ایران» و به دنبال آن بازدید 20 اینفلوئنسر جوان چینی از کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، مسلم شجاعی گفت: طرح صلح ایران در چهار محور طبیعت و تنوع اقلیمی، تاریخی و فرهنگی، جاده ابریشم و غذا در 12 استان کشور برنامه ریزی و سازماندهی شد. حساب کاربری آنها را تکرار نکنید. مسیرها و جاذبه های اینفلوئنسرهای چینی.

وی با اشاره به اینکه 20 اینفلوئنسر چینی با بیش از 60 میلیون فالوور برای تولید محتوا به مناطق مختلف کشورمان سفر می کنند، گفت: با توجه به سلایق مختلف گردشگران، مقاصدی با محصولات و قابلیت های متفاوت برای گروه های چینی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل دفتر توسعه و بازاریابی گردشگری خارجی ادامه داد: اولین گروه از تاریخ 6 بهمن تا 12 اسفند از آثار طبیعی، تاریخی و فرهنگی استان های تهران، هرمزگان و ،ان بازدید ،د.

وی افزود: این گروه شاهد تنوع اقلیم و طبیعت، دمای منفی در پیست اسکی توچال و دمای بالای 20 درجه در سواحل خلیج ، در جزیره قشم بودند. این نمایشگاه بین المللی گردشگری با حضور پل طیت، بازار تجریش تهران، موزه مردم شناسی هرمزگان، جزیره ناز، دره ستارگان، جنگل حرا در جزیره قشم، باغ موزه هرندی، باغ شازده ،ان و کویر لوت در شهداد برگزار شد. ،، که بر طبیعت تأثیر گذاشتند و تنوع آب و هوایی آن را دیدند.

شجاعی ادامه داد: دومین گروه از اینفلوئنسرهای چینی با موضوع تاریخی و فرهنگی از روز جمعه 13 اسفندماه به شهرهای کاشان، اصفهان، یزد، میبود، شیراز، تهران، فن باغ، میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف الله، کاخ عالی قاپو، کلیسای وانک و امیر چخماق، یخچال میبود، پاسارگاد، ارم باغ، سدیه، حفیدیه و تخت جمشید را دیدند و با تولید محتوای گردشگری در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. این گروه در آ،ین روز سفر پس از بازدید از بسیاری از بناهای فرهنگی و تاریخی تهران مانند کاخ گلستان، موزه ملی و کاخ نیاوران، از پایتخت ایران راهی چین می شوند.

رئیس دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی گفت: بازدید از آثار تاریخی و فرهنگی جاده ابریشم برای سومین گروه از تأثیرگذاران چینی با موضوع جاده ابریشم در نظر گرفته شده است. این گروه در ابتدای سفر از کاخ گلستان و موزه ملی دیدن کرده و سپس از غار نمکی، کاروانسرای تین نمک در ،سار و آثار تاریخی سمنان، دامغان، شاهرود و میامی دیدن خواهند کرد. گروه راه ابریشم سپس برای تماشای اماکن تاریخی و فرهنگی نیشابور، مشهد و طوس به سمت ،اسان رضوی حرکت می کند و با سفر به ترغوبه از مکان های تفریحی و تاریخی مانند تله کابین گزارش می دهد.

وی افزود: چهارمین گروه از اینفلوئنسرهای چینی پس از ورود به کشورمان تحت ،وان گردشگری غذایی با جاذبه های گردشگری استان های قزوین، زنجان، گیلان و آذربایجان شرقی به ویژه در حوزه گردشگری غذایی آشنا می شوند.

شجاعی گفت: سفر وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرهای چینی به ایران برای این فصل به دلیل همزم، با جشنواره بهار چین انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه هر یک از اینفلوئنسرهای چینی به طور میانگین بیش از 3 میلیون بازدیدکننده در فضای مجازی دارند، گفت: در این پروژه سعی شد شبکه های اجتماعی را انتخاب کنیم که کمتر محتوای توریستی از ایران منتشر کنند و مصرف کنندگان بیشتری در چین داشته باشند. شبکه های اجتماعی مانند Tiktok، Red و Weibo از جمله شبکه های مجازی مهمی هستند که این اینفلوئنسرهای جوان جاذبه های ایران را در آنها گسترش می دهند.

رئیس دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی افزود: در پایان سفر هر یک از این گروه ها نشست ارزیابی با هدف دریافت نظرات و نظرات هر یک از گروه ها در مورد توانمندی ها و مولفه های کشورمان برگزار می شود. . .

شجاعی گفت: استان های تهران، هرمزگان، ،ان، اصفهان، یزد، ،، قزوین، زنجان، گیلان، آذربایجان شرقی، سمنان و ،اسان رضوی مقاصدی هستند که 20 اینفلوئنسر چینی برای تولید محتوای گردشگری به آن سفر می کنند.

انتهای پیام/

منبع: https://www.isna.ir/news/1402121208756/%D8%B3%D9%81%D8%B1-%DB%B2%DB%B0-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%81%D9%84%D9%88%D8%A6%D9%86%D8%B3%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86