مشاوره های لازم برای نوشتن یک متن رپورتاژ آگهی موثر را به شما میدهیم. به دلیل ایندکس سریعتر رپورتاژ آگهی در موتورهای جستجو، لینک سایت شما نیز زودتر مورد بررسی و Crawl قرار میگیرد. رپورتاژ آگهی پس از انتشار به صورت دائمی در رسانه میزبان فا باقی خواهد ماند.
طراحی سایت فروشگاهی
پس با قرار دادن 3-5 لینک در یکی از صفحات یک سایت دیگر، لینک خارجی Follow میگیرید و صفحاتی که به آنها لینک دادهاید، رتبه بهتری در نتایج گوگل به دست میآورند. رپورتاژ آگهی یک روش معروف و موثر تبلیغات متنی است که سایتهای مختلف از آن برای آگاهی از برند، افزایش بازدید سایت، تبلیغ محصول و خدمات استفاده میکنند. رپورتاژ معمولا در سایتهای پربازدید منتشر میشود تا بیشترین تاثیر را داشته باشد. خوانندگان و کاربران سایتِ میزبان مقاله را میخوانند و در مورد برند شما و محصولاتتان اطلاعاتی پیدا میکنند. درست است که شما برای رپورتاژ آگهی میتوانید از رپورتاژ خود را به سایتهای خبری بدهید، اما باید در انتخاب سایتهای خبری نیز دقت زیادی داشته باشید.
در آخر میتوان گفت که از رپورتاژ آگهی با هدف بهبود روابط عمومی آنلاین نیز میتوان استفاده کرد. خبررسانیهای مربوط به کسب و کار میتواند توسط سایتهای دیگر منتشر شود و بهتر به گوش مشتریان برسد. اگر سایتهای معتبر و مرتبط با کسب و کارتان، محتوایی را منتشر کنند که در آن لینکهای سایت شما قرار داده شود، موتورهای جستوجو مانند گوگل، این لینکها را پیدا کرده و در طول زمان، اعتبار بیشتری را به سایت میدهند.
- باید به این نکته دقت کنید که از عبارت صفر تا صد استفاده کردهاید و مخاطب باید با متنی جامع و کامل در مورد قیف فروش مواجه شود.
- زمانی که شخصی از URL شما بازدید میکند، اطلاعاتی به نرمافزارهای تحلیلی ارسال میشود.
- اگر همه نکاتی که گفتیم را رعایت کنید، رتبه خوبی برای صفحات سایتتان میگیرید.
- این دریافت لینک بدان معنی است که گوگل شما را به عنوان یک وبسایت معتبر و مطرح شناسایی کرده و به تدریج شاهد بهبود وضعیت سایت خود در نتایج گوگل خواهید بود.
- دپارتمان آموزشی رپورتاژ ادز برای افزایش اطلاعات مشتریان خود در حوزه رپورتاژ آگهی بخش آموزشی ویژه ای را در وب سایت برای این بحث اختصاص داده است.
- همهی ادمها زیبایی و در مرکز توجه بودن را دوست دارند لباس شما یکی از چیزهایی است که باعث جذابیت و زیبایی شما میشود.
اگر قیمت سایتی در دیگر پلتفرم های رپورتاژ آگهی از راشوب ارزان تر بود با ارسال تیکت به پشتیبانی خرید خود را تضمین کنید. بیشتر صاحبان وبسایتها، به دنبال وبسایتهای ارزان برای درج نمونه رپورتاژ آگهی هستند. اگر قصد افزایش رتبه وبسایت خود را دارید و میخواهید از طریق ریپورتاژ آگهی اینکار را انجام دهید، بهتر است در وبسایتهایی قوی ریپورتاژ آگهی خود را ثبت نمایید.
البته پیش از شروع کار باید نکاتی را در نظر داشته باشید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. از آنجایی که رپورتاژ آگهی در مقایسه با بنرهای تبلیغاتی، آزاردهنده نیست، مشتری ارتباط بیشتری با آن برقرار میکند. بر اساس مطالعات انجام شده، این نوع از تبلیغات توجه مخاطب را ۵۲ درصد بیشتر جلب میکنند که همین امر سبب افزایش «آگاهی از برند» میشود. علاوه بر این، بر اساس گزارش فیسبوک، رپورتاژ آگهی که نوعی از تبلیغات بومی به شمار میآید، ۸۶ درصد «اثرگذاری» را به خود اختصاص داده است و ۶۰ درصد نسبت به تبلیغات بنری، تعامل بیشتری را با مخاطب ایجاد میکند. در مقایسه با سایر بنرهای تبلیغاتی رو روشهای مرسوم در تبلیغات، سه ویژگی منحصر به فرد را میتوان برای رپورتاژ آگهی ذکر کرد.
انتشار رپورتاژ آگهی
رپورتاژ اگهی چیست و نمونههایی را برای مثال بیاورید ؟ رپورتاژ آگهی-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک
اگر واقعا به دنبال رشد کسب و کار یا خدمات خود هستید، حتما بیشترین هزینه را برای رپورتاژ آگهی اختصاص دهید. به طور کلی خرید رپورتاژ آگهی از سایتهای معتبر و مناسب باعث میشود که شما بتوانید به سرعت به اهدافی که در رابطه با سایت خود داشتید، دست پیدا کنید. اولین دلیل این نکته است که رپورتاژ برای همیشه در آن سایت باقی میماند و مانند تبلیغات مستقیم نیست که بعد از مدتی تعویض شود. هر چقدر سن دامنه سایت بیشتر باشد، مخاطبان بیشتری برای سایت به خرید رپورتاژ اگهی – کلیک ماوس تا وب سایت آیندهکلیک بر روی صفحه وب سایت در حال ظهور https://goldlink.ir/p/buy-advertorial/ – همراه خواهد داشت. بسیاری از سایتهایی که مدت زمان طولانی از فعالیت آن گذشته، به نوعی تبدیل به برندی در ذهن مخاطبان شدهاند.
البته شکل قانونی رپورتاژ خبری این است که در داخل متن، تبلیغاتی بودن آن ذکر شود. برخی از مجلات نیز قوانین خاص خود را برای درج رپورتاژ آگهی در نظر میگیرند که حتی ممکن است لوگوی مجله در صفحه رپورتاژ آگهی نمایش داده نشود. در مقایسه با بنرهای تبلیغاتی، رپورتاژ آگهی فضای بیشتری را برای ارتباط با مشتری فراهم میکند چراکه به کمک این روش، میتوان توضیحات بیشتری را به مشتری ارائه کرد تا درک بهتری از محصولات پیچیده داشته باشد. راشوب قدیمیترین پلتفرم خرید رپورتاژ آگهی و بکلینک میباشد که از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده است. مجموعه راشوب تمام تلاش و انرژی خود را به کار بسته است تا معتبرترین رسانههای فارسی و انگلیسی زبان و … را به ارزانترین قیمت و با کمترین زمان ممکن برای انتشار نسبت به رقبای دیگر ارائه کند.