بک لینک چیست ؛ چگونه بک لینک خوب بگیریم؟-بک لینک گلدلینک

یک وب سایت تا زمانی که بازدید کننده‌ای ندارد قطعا نمی تواند شانسی برای بهبود رتبه داشته باشد. رتبه‌هایی که گوگل در صفحات جستجو به سایت‌ها می بخشد تا حد بسیار زیادی به رفتار کاربران در سایت بستگی خواهد داشت. با هر یک کاربری که مدت زیادی صفحات یک وب سایت را زیر و رو می ‌کند یا بعد از گذشت مدت زمانی مجدداً به همان وب سایت بر می گردد، رتبه سایت بهبود پیدا می کند . بک لینک‌ها در نقش هدایت کننده ای کاربران را از سایتی به سایت دیگر می فرستند . در توصیفی بهتر بک لینک‌ها دریچه‌هایی برای حرکت کاربران در فضای نت به شمار می روند .

گوگل می‌گوید که کلماتی که لینک روی آن‌ها قرار داده می‌شود، روی رتبه‌بندی تاثیر دارد. با این حال، مطالعات نشان داده است که ارتباط بین متن لینک و رتبه‌ی سایت دریافت‌کننده لینک آنچنان قوی بهترین روش بک لینک نیست. بنابراین با وجود اهمیتی که متن لینک دارد، اهمیتش برای رتبه‌بندی به اندازه دیگر فاکتورها نیست. انتخاب متن مناسب بر اساس تحقیق کلمات کلیدی یک روش موثر و مناسب است. گوگل برای بک‌لینک‌های مرتبط ارزش بیشتری قائلی است، زیرا احتمال کلیک کردن کاربران روی آن‌ها بیشتر است. منظور از بک‌لینک مرتبط چیست؟ فرض کنید یک ساعت‌فروشی دو بک‌لینک از دو سایت داشته باشد.

این افزونه به سرعت لینک‌های خراب را شناسایی می‌کند با رنگ قرمز نشان می‌دهد. به این ترتیب، به سادگی می‌توانید به مدیر سایت پیام دهید لینک مورد نظر خود را به عنوان جایگزین به او پیشنهاد دهید. از طرفی، اگر شرایطی پیش آید که تمایل برای کلیک کردن روی لینک کاهش پیدا کند، بک لینک سایت عملکرد مناسبی برای بهبود رتبه نخواهد داشت.

بک لینک از سایت myvidster.com

بک لینک چیست ؛ چگونه بک لینک خوب بگیریم؟-بک لینک گلدلینک

مثلا محتویات درون یک صفحه ی خاص یا حتی ارتباط کلی وب سایت با جایی که لینک قرار داده شده است بررسی میشود . قصد من از جمع آوری همه چیز در این پست ، در اصل انتقال مفهوم بک لینک است . چرا بک لینک ها برای سئو مهم اند ، هدف آنها چیست ؟ ، چقدر بک لینک نیاز دارید ؟ و درباره ی کیفیت لینک ها اینجا مطالعه خواهید کرد .

متاسفانه اخیرا برخی افراد بدون توجه به الگوریتم های گوگل، شروع به برنامه نویسی تحت وب کرده و پلن های بک لینک شما را به صورت اتوماتیک محاسبه می کنند. در طول یک سال اول طراحی سایت، آقای الف کلی وقت میگذارد و به رتبه خوبی در گوگل می رسد. یعنی آقای ب در طول 6 ماه دوم که اقای الف هیچ درامدی ندارد، به صورت ماهیانه درآمدی داشته و پس از یک سال نه تنها هزینه های طراحی سایتش درآمده، بلکه کلی سرمایه از آن خود دارد. آقای الف اما تا سال اول، تنها از جیب خود روی سایت گذاشته است و هیچ درآمدی ندارد. بررسی های مختلفی از این واقعیت حکایت دارد که میزان بازگشت رتبه با استفاده از ابزارdisavow در بهترین حالت ها در حدود 80 درصد است.یعنی زیاد نبایست روی آن حساب کرد. برای همین است که ما همیشه به مشتریان پیشنهاد می کنیم که پس از ریختن پلان بک لینک های خود، یک بار با ما مشورت کرده و پیشنهاد ما را جویا شوند.

  • مثلاً اگر وب‌سایت محصولات بهداشتی دارید می‌توانید این ایده اصلی را به بخش‌های لوازم شوینده و پوشیدنی‌های بهداشتی و این گروه‌ها را نیز به زیرگروه‌هایی مانند نقد و بررسی‌ها و صفحات آموزشی تقسیم کنید.
  • های با کیفیت که تولید میکنید بهترین شانس را به شما ارمغان می اورد تا در یک کلمه ی کلیدی در گوگل رتبه ی بهتری داشته باشید .
  • زمانی که برای دریافت بک لینک ها با دیگران ارتباط برقرار می کنید، این مورد می تواند باعث ایجاد فرصت های کاری بیشتر شود که بر روی درآمد زایی تاثیر خواهد داشت.
  • از دیگر فاکتورهایی که شما را در یافتن سایت های مناسب برای دریافت بک لینک کمک شایانی می نماید، بررسی میزان بازدید، رتبه الکسا و تعداد صفحات ایندکس شده در گوگل می باشد.

بنابراین طبیعی است که لینک شما در کنار لینک های ضعیف یا اسپم قرار گیرد. لینک بیلدینگ معمولا با هدف گذاری روی عبارات یا کلمات کلیدی خاص صورت می گیرد و صرف داشتن لینک های زیاد به معنی موفقیت تجارت شما یا کسب جایگاه بهتر در گوگل نمی باشد. این حالت زمانی است که خودتان به صورت دستی در سایت‌های دیگر لینکی به سایت خود ایجاد می‌کنید.

بک لینک چیست و چطور بک لینک قوی بسازیم؟

در این روش‌ کافی است به سوالات جواب دهید یا در موضوعات انجمن‌ها فعالیت کنید و هر وقت موضوع یا سوالی مرتبط با وبسایت شما مطرح شد در پاسخ به وبسایت خود لینک دهید. هرچه صفحه فالوور بیشتری داشته و فعال‌تر باشد امکان این که از طرف گوگل به عنوان یک بک‌لینک قوی شناسایی شود بیشتر می‌شود. می‌توانید برای خودتان یک وبلاگ راه‌اندازی کنید و بدون هزینه برای خودتان بک‌لینک بسازید. هرچه مقدار این عدد بیشتر باشد، این دامنه اعتبار بیشتری دارد و از کیفیت بیشتری برخوردار است؛ بنابر این بک لینک گرفتن از آن ارزش بیشتری دارد. شهرت، اعتبار، اقتدار و قابل اعتماد بودن وبسایت را نشان می‌دهد.