آموزش کار با صرافی کوکوین در موبایل صفر تا 100 احراز

دیدگاهی که از قوانین تخطی کرده باشد تایید نشده وممکن است حساب کاربر نیز مسدود شود. در صورت بروز هرگونه سو استفاده از حقوق مادی و معنوی سایت ارزیدو حق پیگیری قانونی آن را دارد. در صورتی که پسوورد خود را فراموش کرده بودید، گزینه “Forgot Password” و یا همان فراموشی رمز را کلیک نمایید. در صورت مشاهده مسائل Google 2FA حتماً گزینه مربوط به آن را با همان متن کلیک نمایید که برای تأییدیه دو مرحله‌ای است. در صورت مشکلات مربوط به تلفن همراه، گزینه “Phone Binding Issues” را کلیک نمایید.

پرداخت پاداش‌های توکن KCS در صرافی کوکوین چه زمانی انجام می‌شود؟

در بین صرافی‌های مطرح ارزهای دیجیتال، Kucoin جزو معدود صرافی‌هایی به شمار می‌رود که کاربران ایرانی را تحریم نکرده است و ازاین‌رو، ایرانیان از این صرافی استقبال زیادی کرده‌اند. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم مطلبی را به آموزش صرافی کوکوین اختصاص دهیم. در این مقاله هر آنچه باید درباره آموزش کار با صرافی کوکوین بدانید، در اختیارتان قرار گرفته است. شما پس از انجام ثبت نام اولیه و پشت سر گذاشتن عملیات تایید دو مرحله‌ای (۲FA) می‌توانید وارد دنیای معاملات با ارزهای دیجیتال بشوید.

به صورت کلی نکته مثبت در مورد اپلیکیشن موبایل کوکوین آن است که رابط کاربری آن به صورت کامل مشابه بایننس است. بنابراین بیشتر معامله گرانی که سابقه کار کردن با صرافی بایننس را دارند، قادریند به سادگی از خدمات صرافی کوکوین هم بهره مند شوند. ✔ همان طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد، سایت صرافی کوکوین از جمله سایت های خارجی است که در حال حاضر، امکان دسترسی به خرید و فروش ارزهای دیجیتالی را برای کاربران ایرانی فراهم است. صرافی کوکوین یک صرافی خارجی است که امروزه بسیاری از کاربران جهانی از این صرافی استفاده می کنند.

کوکوین برای ایرانیان | آیا آی پی ثابت لازم است؟

سلام من قبلا بایننس کار میکردم الان آمدم کوکوین ارز که خریدم نمیتونم بفروشم نشون نشون میده خریدم وای برای فروش نشون نمیده چند بار رفرش کردم البته اسپات هستش . ممنون میشم راهنمایی کنید اکه نشون نداد به پشتیبانی باید بگم . من امروز ظهر از صرافی کوکوین به صرافی تبدیل که یک صرافی ایرانی هست انتقال دادم و کمتر از 30 دقیقه برداشت کامل شد . اگر درباره آموزش کار با صرافی کوکوین سؤالی دارید، حتماً با ما در میان بگذارید. سعی می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ‌گوی سؤالات شما عزیزان باشیم.

و می بینم 50 دلار تتر به اکانت تریدینگ من منتقل شده است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ثبت نام در صرافی کوکوین با موبایل.

آموزش کار با صرافی کوکوین در موبایل صفر تا 100 احراز

به حساب‌های تقلبی که تلاش کنند برای دریافت جایزه بیشتر، با حساب‌های جدید در مسابقه شرکت کنند جایزه تعلق نمی‌گیرد. می‌توانید تیم خود را بسازید یا در سایر تیم‌ها عضو شوید. اگر اعضایی برای معرفی ندارید، برای افزایش شانس برنده‌شدن می‌توانید در تیم‌‌های دیگر عضو شوید.

دقت داشته باشید که به هیچ وجه نباید پسورد خود را فراموش کنید؛ زیرا در صورت فراموش کردن آن، برای دسترسی به دارایی‌های خود در صرافی باید احراز هویت کنید. ⊗ توجه داشته باشد رمزی که در کنار بارکد نوشته شده است را حتما یک جا یادداشت کنید تا در صورت، گم‌شدن تلفن همراه‌تان بتوانید به حساب خود دسترسی داشته باشد. سپس به روی تریدینگ اکانت (اکانت ترید) Trading Account کلیک میکنم. و می بینم 50 دلار تتر به اکانت تریدینگ من منتقل شده است. سپس میگوید برای تراکنش ها و برداشت باید حتما کد ترید Trading password داشته باشی و بعد شما گزینه I understand (فهمیدم) را میزنید.

ما در مقاله‌های قبلی به معرفی برخی از صرافی‌ها پرداختیم و در این مقاله قصد داریم صرافی کوکوین و مواردی که برای کار با این صرافی نیاز دارید، به شما کاربران عزیز آموزش دهیم. کاربران قادرند تا روزانه ۵ بیت کوین بدون احراز هویت برداشت کنند. کوکوین به‌زبان ساده، یک بستر جهانی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که صدها هزار کاربر از سراسر جهان دارد و بیش از ۴۰۰ ارز دیجیتال در آن خریدوفروش می‌شود. ساخت حساب در سایت کوکوین کاملاً رایگان است و در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود.