قیمت پرده شید + خرید و فروش پرده شید عمده + بهترین قیمت روز آراد برندینگ

پرده متین تنها پرده فروشی آنلاینی بود که من بهش اعتماد کردم و سفارش پرده شید دادم. با خودم گفتم اگه راضی بودم برای خونه هم از شما پرده می گیرم. این سفارشی که داده بودم برای محل کارم بود که واقعا عالی بود. امروزم اومدم بگردم ببینم چه پرده ای واسه پذیرایی خونمون مناسبه که سفارشش بدم.

  • شید بامبو را می‌توان با انواع دکوراسیون چوبی ست کرد و مناسب فضاهایی مانند پنجره آشپزخانه، پنجره ویلاهای ساحلی و پنجره بالکن است.
  • پرده های شید بهترین نوع پرده برای مکان های اداری و آشپزخانه ها هستند و نور را به صورت یکنواخت و مناسب از خود عبور می دهند.
  • این پرده ها بسیار زیبا و شیک هستند و نصب آن ها بسیار آسان است و خیلی مقاوم هستند.

این نوع از پرده از نظر مکانیسم جمع شدن به شید رومی شباهت دارد و در بخش بالایی پنجره تا خورده و جمع می‌شود. شید بامبو را می‌توان با انواع دکوراسیون چوبی ست کرد و مناسب فضاهایی مانند پنجره آشپزخانه، پنجره ویلاهای ساحلی و پنجره بالکن است. شید بامبو با ضخامت‌های متنوعی در بازار وجود دارد، اما به‌طورکلی نسبت به انواع دیگر شید، سایه بیشتری ایجاد می‌کند. شید تصویری، شید چاپی یا فتو شید یکی از انواع پرده‌های شید است که روی آن هر تصویری را می‌توان چاپ کرد.

خلق زیبایی خانه خود

پارچه‌ی پرده را می توان به راحتی جدا کرده و آن را با آب و کف بدون هیچگونه نگرانی شست. روش دیگر این است که پرده را با استفاده از جارو برقی گردگیری کرده یا با استفاده از بخارشو آن را تمیز کرد. قیمت‌هایی که مشاهده میکنید بر اساس مترمربع می‌باشد، شما باید ارتفاع و عرض را ضرب در هم کنید، تا متراژ نهایی به دست بیاید، سپس، متراژ نهایی را ضربدر قیمت پرده بکنید. توجه داشته باشید که هزینه‌ی اندازه گیری و نصب جداگانه میحاسبه می‌شود. پرده‌ شید چاپی یکی از بهترین گزینه ها برای شرکت‌ها و اداراتی است که با چاپ آرم یا شعار خود روی پرده تبلیغات منحصر به فرد داشته باشند.

شید زبرا نیز از تنوع بالایی در رنگ و طرح برخوردار است؛ اما نوع تصویری یا چاپی آن کیفیت کمتری دارد؛ زیرا بخشی از تصویر روی بخش‌های توری می‌افتد. با تغییر حالت بین لایه‌های این پرده می‌توان نور محیط را به میزان دلخواهی کنترل نمود. پرده‌های شید زبرا نسبت به شید رولی از تنوع بیشتری در طرح و رنگ برخوردار هستند. از ویژگی‌های بارز این پرده می‌توان به طراحی منحصربه‌فرد، دوام بالا و کنترل نور مناسب اشاره کرد. هماهنگی این پرده با دکوراسیون داخلی زیبایی محیط را چندین برابر می‌کند. پرده زبرا یا دبل رول یکی از محبوب ترین انواع شید بوده و ترکیبی از پرده شید رول و پرده کرکره ای است.

چاپ تصاویری از طبیعت روی شید، فضایی گرم و صمیمی در اتاق خواب و پذیرایی ایجاد می‌کند. به طور کلی پرده شید بیشتر برای سبک‌های مدرن و مینیمال مناسب است. اما استفاده از انواع پرده شید های رومن در دکوراسیون کلاسیک نیز بسیار زیبا و چشمگیر است. شما عزیزان می‌توانید برای خرید انواع پرده شید با ویزگی‌های مختلف به صفحه فروشگاه زبرا پرده مراجعه نمایید. پرده روز و شب به پرده زبرا دومکانیزم یا پرده زبرای دوبل نیز خرید پرده معروف است. برای زیبایی بیشتر پرده دابل شید می توان پرده رویی را طرح دار انتخاب کرد.

مزایای پرده شید هوشمند یا برقی

پارچه ی زیری که یک پارچه نازک می باشد مناسب شب ها می باشد و باعث می شود نور کافی وارد منزل و یا اداره شما بشود این نوع پرده در 6 ماه آخر سال مناسب می باشد زیرا هوا زودتر تاریک می شود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پرده خریده باشید اما به دلیل آن که پارچه ی پرده آنقدر ضخیم باشد که در شب فضای منزل شما را تاریک کند. من از پرده شید برای پذیرایی و آشپزخونم تهیه کردم و از لحاظ تنظیم نورش خیلی راضیم. پرده اتوماتیک بهترین گزینه برای پنجره ی آشپزخانه ی شما محسوب می شود.

قیمت پرده شید + خرید و فروش پرده شید عمده + بهترین قیمت روز آراد برندینگ