با همه گیری ویروس کرونا و افزایش تمایل مردم به انجام خرید اینترنتی اهمیت سرمایه گذاری روی سئو سایت بیشتر شد. الگوریتمهای موتورهای جستجو برای نمایش صفحات معتبر و مرتبط در هنگام جستجوی یک کلیدواژه طراحی شدهاند تا تجربهی گشت و گذاری کارآمد و دلچسب در فضای وب را در اختیار کاربرانشان قرار دهند. سئو و بهینه سازی محتوای صفحات، میتواند به شما در کسب رتبه بالاتر در نتایج جستجو کمک کند. سئو به معنای بهینه سازی صفحات سایت و یا یکی از صفحات سایت برای موتورهای جستجو است.
تفاوت سئو با تبلیغات گوگل(Google Ads (AdWords چیست؟
سئو چیست؟ راهنمای کامل مفاهیم سئو + دانلود چک لیست SEO نوین
صفحه لندینگ یا لندینگ پیج، به صفحهای گفته میشود که کاربر میبایست بعد از ورود تعامل خاصی مثل خرید، پرکردن فرم، واردکردن ایمیل یا شماره تلفن انجام دهد. هدینگهای صفحه از H1 تا H6 تقسیمبندی میشوند که هرچه به عدد 6 نزدیکتر شویم، اهمیت پاراگراف پیشرو کمتر خواهد شد. معمولا در یک صفحه از سایت H1 به عنوان عنوان یک صفحه نشانهگذاری میشود. گوگل برای یافتن صفحات و دستهبندی آنها، از 3مرحله استفاده میکند. این کار شما را از دغدغههای مربوط به جذب و نگهداشت نیرو، تامین امکانات و فضای کاری و از همه مهمتر آزمون و خطا برای رسیدن به نتیجه مطلوب راحت خواهد کرد.
- یکی از راه هایی که موتور های جستجو، زمینه های فعالیت هر وبسایتی و میزان اعتبار آن ها را می سنجند، کوسایتیشن یا هم استنادی است.
- فقط به یاد داشته باشید که این استراتژی بسیار مخاطره آمیز است و ممکن است در درازمدت نتیجه ای نداشته باشد.
- محتویات موجود در صفحات ایندکس شده، میتوانند در صفحه نتایج جستجو برای جستجوهای مرتبط به نمایش درآیند.
- سلام دوست عزیز
نظر شما کاملا صحیح است ولی درک درست از مفهوم سئو برای افرادی که به تازگی به این فضا ورود میکنند بسیار ارزشمند خواهد بود.
به بیان دیگر، سئوی کلاه سفید شامل هرگونه اقدامی است که در عین رعایت شرایط استفاده از خدمات موتورهای جستجو، به بهبود رتبه بندی سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو منجر گردد. سئو یک فرآیند مستمر و پویا است که نیازمند آموزش صحیح و پیگیریهای مستمر است تا به موفقیت و اهداف موردنظر دست یابیم. میتوان «کاپریلا» را به عنوان یکی از پلتفرمهای برتر برای تبلیغات آنلاین هدفمند معرفی کرد. کاپریلا با بهرهگیری از هوش مصنوعی، بهترین و مرتبطترین تبلیغات هدفمند کلیدواژهای را با توجه به کمپینهای فعال کسب و کار به کاربران نمایش میدهد. این پلتفرم با شبکهای گسترده از ناشران برای انتشار تبلیغات کلیکی و اجارهای همکاری میکند.
سرعت بارگذاری صفحه یکی از مهمترین جنبه های سئو تکنیکال و یک فاکتور مهم در UX است. هیچ کس حاضر نیست بیشتر از چند ثانیه برای بارگذاری یک صفحه منتظر بماند. اما یک فاکتور خاص در سئو برای دستگاه های موبایل وجود دارد که باید به آن توجه زیادی داشته باشید.
این امتیاز بر اساس معیار آتوریتی (Authority) صفحات دیده شده در صفحه اول برای کلمه کلیدی مورد نظرتان محاسبه می شود. در 25 سال گذشته، موتورهای جستجو از ارزیابی مبتنی بر متن ها، به عصر یادگیری ماشینی حرکت کرده اند. به عنوان مثال از جمله صفحاتی که تحت این ارزیابی قرار میگیرند می توان به مواردی اشاره کرد که به صورت مستقیم و جدی بر روی سلامت انسان، شادی و امنیت او تاثیر گذارند. این افراد به صورت مستقیم بر روی نتایج جستجو تاثیر گذار نیستند، اما از داده های آنها در ارتقا الگوریتم جستجو استفاده می شود.
برای اطلاعات بیشتر به کارشناسان پشتیبانی ما تیکت بزنید یا با شماره اعلام شده تماس بگیرید. مشاهده ویدیوی زیر هم به شما کمک میکند برای شروع یادگیری سئو بهتر تصمیم بگیرید. علاوه بر این، سیستم آماری کاپریلا با بهرهگیری از سیستم آمارگیری مبتنی بر گوگل آنالیتیکس، در تشخیص کلیکهای صحیح و غیرتکراری دقت بسیار زیادی دارد. یکی مربوط به مالکین وبسایت ها بود که با معرفی سایت به این ابزار می توانند از قسمت های متنوع تحلیلی این سایت استفاده کنند.