کلاهک کلبه ای گروه صنعتی تهویه اورانوس تولید کننده کلاهک کلبه ای

ساختار این مدل کلاهک به طوری می باشد که احتمال نفوذ آب باران و برف به داخل وجود نخواهد داشت و نیاز به هیچ گونه چسب و مواد آب بندی وجود ندارد. ، کابینت آشپزخانه ، شیروانی منازل ، لوله‌های آب و هر جا که احتمال خوردگی آهن و خسارت وجود دارد ، استفاده می‌شود. ورق گالوانیزه به دو صورت کلی رول فرم و فابریک در کارخانه تولید می شود.

از این مدل کلاهک به منظور تامین هوای آزاد و تازه ی اتاقک دستگاه های هواساز استفاده می شود. که باعث جلوگیری از عبور اشیا و جانوران به داخل سیستم تهویه به کار می رود. طول و عرض و ارتفاع محصول متغیر می باشد و بر اساس محل قرار گیری کانال های تهویه ساخته می شود. گروه صنعتی تهویه سازان باستان با بیش از دو دهه فعالیت در صنایع فلزی کشور و بیش از ۱۰۰۰ پروژه موفق در سطح کشور همیشه پیشتاز در این بازار بوده است. برای پوشاندن و حفظ دهانه لوله های دودکش مورد استفاده قرار می گیرد.

کلاهک کلبه ای گروه صنعتی تهویه اورانوس تولید کننده کلاهک کلبه ای

شکیل‌ترین کلاهک دودکش موجود در بازار فروش کدام مدل کلاهک دودکش است؟ کلاهک کلبه ای ژاپنی با ظاهر خاص خود به شکل ساختمان‌های سنتی ژاپنی بوده و موجب افزایش زیبایی بصری محیط خارجی بنا خواهد شد. تنوع ابعاد، اندازه و به کارگیری برای تمامی ونت (لوله ساختمانی بدون آب) موجود در سیستم تهویه و خروجی هوا سبب علاقه‌مندی معماران برای انتخاب کلاهک ژاپنی کلبه ای شده است. از طرفی اهمیت وجود یک کلاهک دودکش در انتهای کانال دودکش به حفظ راندمان کاری سیستم تهویه نیز کمک خواهد نمود. کلاهک کلبه ای از انواع ورق از جمله روغنی ، سیاه، گالوانیزه ،رنگی و حتی استیل قابل تولید و نصب است. در صورت ساخت کلاهک کلبه ای از جنس ورق روغنی یا سیاه لازم است بر روی سطوح داخلی و بیرونیِ کلاهک کلبه ای از پوشش ضدزنگ و رنگ کوره ای استفاده نمود تا کلاهک کلبه ای در اثرِ سردوگرم شدن های مداوم و نیز در برابر عوامل طبیعی دچار استهلاکِ زودرس نشود.

دمپر ضد انفجار

بر روی سطح این محصول برجستگی هایی به اشکال گوناگون به منظور کاهش اصطحکاک سطح تعبیه شده است. نوع بادامی شکل آن به دلیل عدم تجمع باران بیشتر در صنعت کاربرد دارد. شکل Z این محصول برای محافظت از دختران یا برگ ها از ورود آب باران، برف یا پرندگان طراحی شده است. در واقع با وجود دود و آلودگی، درب کاملاً با فشار آب بسته شده است، حتی خاک و کل خاک کاملاً مقاوم است. تماس گرفته یا از طریق پیام‌رسان واتس آپ اطلاعات سفارش خود را برای نماینده شرکت تهویه سان ارسال نمایید. کلاه کلاهک نیز صورت سقف های کلبه های چوبی و با به عبارتی دو طرفه است.

  • از آن جایی که دیگ موتور خانه ها دائم روشن و خاموش می شود پس این مدل کلاهک به طور پیوسته گرم و سرد می شود، بنابراین استفاده از رنگ کوره ای هم در پشت کلاهک و هم روی گریل ها یکی از امور ضروری است.
  • به نقل ازسایت خدماتی تهویه نظریمقاله‌ای در مورد بهترین کلاهک دودکش منتشر شد که خصوصیات کلاهک ژاپنی یا کلبه‌ای را اعلام کرده است و بخشی از آن را در ادامه می‌خوانیم.
  • براس ساخت کلاهک کلبه ای یکطرفه میتوان از انواع ورق گالوانیزه ، ورق سیاه و رنگی و حتی ورق استیل استفاده نمود .
  • ساختار روکش بال به گونه ای است که آب باران و برف نمی تواند وارد شود و نیازی به چسب و مواد آب بندی نیست.
مواد ساخت کلاهک کلاه را می توان از انواع ورق های روغنی، مشکی، آهنی، رنگ شده و حتی فولادی کلاهک کلبه ای ساخت. اگر این محصول از ورق روغنی یا مشکی ساخته شده است، استفاده از روکش استیل ضد زنگ و رنگ کوره ای در داخل و خارج درب ژاپنی برای جلوگیری از پایان زودهنگام آن به دلیل حرارت مداوم و عوامل طبیعی ضروری است. کلاهک کلبه ای دودکش که با نام‌های کلاهک ژاپنی و پره‌ای نیز در بین معماران ساختمانی شناخته شده؛ یکی از رایج‌ترین کلاهک‌های دودکش در دنیا است. ابعاد متغیر این کلاهک دودکش قابلیت حفاظت از قسمت خارجی یک الی چند خروجی ونت (لوله) هوا را ایجاد نموده و در کنار ظاهر چشم‌گیر خود موجب بهبود وضعیت نمای ساختمان خواهد شد. همچنین همانند دیگر دودکش‌ها توانایی جلوگیری از ورود گرد و خاک، باد و انواع بارش به‌ویژه برف و تگرگ به مسیر اصلی دودکش را دارد. در واقع این کلاهک علی رغم تخلیه ی دود و آلاینده در برابر نفوذ آب کاملا آب بند می باشد.حتی در برابر گردوخاک و ریزگرد نیزکاملاً مقاوم است.

هیتر خانگی و هودهای صنعتی لوازم خانگی، بسته بندی و …

ضخامت بدنه از نیم تا 2 میلی متر و تعداد برگ های معمولی آن 4 عدد است. از دیگر کلاهک های ژاپنی می توان به کلاهک چینی، کلبه و برگ اشاره کرد. ناگونیا و برگ های 4 وجهی این سر باعث افزایش راندمان کاری آنها می شود و برای انواع ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی مناسب خواهد بود. با توجه به پوشش خاص کلبه، استفاده از آن در مناطق خاص در شرایط نامساعد جوی مهم تلقی می شود و مقاومت ویژه ای در برابر بسیاری از انواع بارش ها به ویژه برف اعمال خواهد شد. (هیتر خانگی و هودهای صنعتی لوازم خانگی، بسته بندی و …) بدیهی است دودکش های مورد استفاده برای ساختمان های مسکونی با دودکش های صنعتی متفاوت است.

سقف این مدل چوب پنبه ای در سه مدل تک خطی، اسلایس و هلالی قابل طراحی، ساخت و تولید می باشد. برای محکم کردن این کلاه در جایی که می خواهید، یک پوشش تیغه ای 3 اینچی در پایین یا خارج از پایین ترین نقطه کلاهک قرار دهید. طراحی این مدل کلاهک به گونه ای است که آب باران و برف به داخل کشیده نمی شود و نیازی به چسب و درزگیر نیست.

فروش انواع کلاهک های دودکش مدرن

اما معمولا فر الکترواستاتیک بنا به سلیقه مشتری از رنگ روغنی ساخته می شود. اما از نظر ضخامت و اندازه لایه هیچ مانعی ندارد و این روکش بنا به درخواست مشتری تهیه و تحویل می شود. لازم به ذکر است که این نوع روکش دارای اندازه های استاندارد نیز می باشد که معمولاً در همان اندازه و ابعاد ساخته می شوند.