هیتر گلخانه تخفیف ویژه ۱۴۰۲ + لیست قیمت وخرید آنلاین | mehbaran

همچنین ما به عنوان تولید کننده و تامین کننده انواع تجهیزات و اتصالات گلخانه فعالیت داریم. برای مشاوره ساخت گلخانه و یا خرید تجهیزات و اتصالات می توانید با شماره های ما تماس بگیرید. این بدان معناست که شما به راحتی می توانید مقدار مناسبی از گرمای دریافتی خود را برای هر نوع موقعیتی انتخاب کنید.

قیمت بخاری گلخانه ای یا هیتر کابینی گلخانه ای

بخاری گلخانه ای یکی از ادوات ضروری برای تولید محصول در فضای گلخانه می باشد. این وسیله قادر است به صورت کاملا صنعتی حجم عظیمی از هوای گرم را در کمترین زمان به محیط گلخانه انتقال دهد. کاربران گلخانه های صنعتی از این محصولات در جهت تامین نیازهای حرارتی گیاه در فصل های سرد سال بهره می برند.

امروزه گزینه های زیادی برای حفظ مزارع وجود دارد، گرمایش هوا یا گاز، گرمایش سوخت زیستی یا بخاری های مادون قرمز. به منظور انتخاب ایده آل سیستم گرمایشی برای گلخانه خود، بهتر است از قبل با انواع و ویژگی های آنها آشنا شوید. این هیتر گرما را از طریق لوله ها و از طریق فن به داخل محیط وارد میکند. هیتر استیل  PF انعکاس، بسته به نوع مشعل می تواند از تمامی سوخت های موجود استفاده کند.

قدرت گرمادهی

در این هیتر ها به منظور عدم چرخش هوای سرد داخل گلخانه، ابتدا مشعل روشن شده و سپس با رسیدن دمای کوره و رادیاتور به حد مطلوب، فن ها روشن شده و گردش هوا انجام می شود. به عنوان مثال می تواند موجب عدم تشکیل گل بر روی گیاهان یا حتی از بین رفتن آن ها شود. این نوع جت هیتر و کوره های هوای گرم ساخت شرکت انعکاس به دلیل استفاده از تکنولوژی پیشرفته گرمای زیادی دارند. یکی از نکاتی که در زمان استفاده از این بخاری باید در نظر گرفته شود این مورد می باشد که بر اساس چه معیاری محاسبه هیتر گلخانه صورت می پذیرد. شرایط در گلخانه ها باید در یک آستانه ثابت و پایدار باقی بماند و بر اساس این معیار در تامین گرمایش گلخانه ها باید عوامل متعددی را در نظر داشته باشید.

هیتر گلخانه تخفیف ویژه ۱۴۰۲ + لیست قیمت وخرید آنلاین | mehbaran

همچنین شاسی بیرونی از آلومینیوم با رنگ کوره ای در نظر گرفته شده است که مقاومت این هیترهای صنعتی گلخانه ای را بیشتر از پیش تماس با فروشگاه مه باران افزایش می دهد. از همین رو به راحتی می‌توان براساس تغییر گیاه، کاربرد و استفاده بخاری گلخانه را نیز متناسب ساخت. این همان موضوعی است که موجب می‌شود تا دمایی یکسان درون گلخانه به وجود آید و گیاهان در فضایی با دمای کاملا مناسب و مشخص شده رشد کنند. با این حال، به دلیل یکسان بودن میزان هوای خروجی از درون فضای محفظه هیتر، این هوا به داخل تمامی گلخانه پخش می‌شود. البته شما میتوانید برای کاهش هزینه از بخاری گلخانه دست دوم استفاده کنید. یا برای تعمیر هیتر های خود از وسایلی مانند مشعل گلخانه دست دوم بهره ببرید.

  • در صورت وجود آلودگی های زیاد ، سموم خطرناک وارد گیاه شده و رشد آنها را با مشکل مواجه می کند.
  • چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
  • منظور از راندمان در رابطه با هیتر گلخانه ای این است که تا چه حد انرژی تولید شده در بخاری مورد مصرف محیط گلخانه ای و چه حد از آن بوسیله دودکش هدر می رود.
  • در فصل زمستان برای داشتن هوایی گرم و مطلوب با درجه ی رطوبت مناسب در گلخانه باید از هیتر استفاده کنیم.