نحوه ثبت نام کوینکس Coinex ورود به صرافی کوینکس کوینکس فارسی

در حالی که کار کردن با صرافی کوکوین از پیچیدگی بیشتری برخوردار است. البته صرافی کوکوین علاوه‌بر پیچیده بودن، از امکانات بیشتری نسبت به کوینکس برخوردار است. آموزش کامل ثبت نام در صرافی کوینکس را با هم مرور کردیم و نکات قابل توجهی را نیز در این باره بیان نمودیم.

نحوه ثبت نام کوینکس Coinex ورود به صرافی کوینکس کوینکس فارسی همانند تصویر زیر، در بالای صفحه سمت چپ را کلیک کنید و بعد گزینه که روبروی است را بزنید. مراحل به پایان رسید و حالا شماره تلفنتان به حساب کوینکس شما وصل شده است. گزینه در بالا و سمت چپ صفحه قرارگرفته است، باید روی آن کلیک کرده تا بتوانید بعد از آن روی گزینه که در سمت راست صفحه قرار می گیرد کلیک کنید.

به این ترتیب، خیالتان از بابت امنیت این حساب، آسوده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم که رمز عبور حساب ایمیل و حساب تازه‌ای که در «کوینکس» ساخته‌اید را در جایی امن که دست باد و باران و البته، افراد سودجو به آنها نمی‌رسند، نگه دارید. صرافی بین‌المللی کوینکس در دسامبر سال 2017 میلادی، کار خود را آغاز کرد.

در این حالت اگر قیمت انتخابی از قیمت متوسط ورودی کمتر شود می توان روی قیمت پایین تر قرارداد را خریداری کرده و سود خود را برداشت نماییم. در ادامه آموزش فیوچرز کوینکس پوزیشنی را مثال می زنیم که برای قیمت ریپل مقدار کمی بیشتر از ۵۸ سنت در نظر گرفته شده است. اگر این عدد به نزدیکی ۴۹ سنت برسد در عمل میزان سرمایه ای که برای پوزیشن خود قرار داده ایم از بین می رود. رض کنید ارز ریپل با علامت اختصاری XRP را از روی پنجره ترانسفر انتخاب نماییم. اگر در صفحه مربوط به Spot روی قرارداد BTCUSD باشیم، برای آنکه بتوان با ارز XRP معاملات را انجام داد روی آیکون نمایش ارز XRP در ستون سمت چپ صفحه کلیک می کنیم تا وارد قرارداد مربوط به آن شویم.

بعد از دریافت کد تایید ، آن را وارد کرده و Verify آموزش ثبت نام در کوینکس با موبایل شوید. اگر می خواهید از اپلیکیشن گوگل برای احراز هویت استفاده کنید ، گزینه TOTP را انتخاب کنید. برای ورود به صرافی کوینکس CoinEx ابتدا وارد سایت صرافی شده و از قسمت لاگین ایمیل و رمز عبور خودرا وارد کرده و وارد حساب کاربریتان شوید. حملات فیشینگ به صورت معمول با ارسال آدرس های اینترنتی تقلبی و کلیک کاربران بر روی این آدرس ها انجام می‌شود. در صورت ورود به لینک های جعلی و تقلبی ارسال شده از طریق ایمیل یا اس ام است این امکان وجود دارد تا اطلاعات شما در دسترس کلاهبرداران قرار گیرد.

چگونه می‌توانیم وارد حساب «CoinEx» خود شویم؟

همانطور که می‌دانید صرافی‌های ارز دیجیتال زیادی در این حوزه فعالیت می‌کنند که هر کدام شرایط و ویژگی‌های خاص خود را دارند. حتی تحریم‌های جدیدی که برای ایرانیان اعمال شد شرایط ورود و ثبت نام در صرافی‌ها را سخت‌تر کرد. اما وجود صرافی‌هایی همچون کوینکس نقطه روشنی برای معامله‌گران محسوب می‌شود.

ارزهای مثل بیت کوین ، اتریوم ، بیت کوین کش و تتر در این صرافی پیشتیبانی می شوند صرافی کوینکس همچنین دارای یک توکن رمزنگاری شده به نام CoinEx Chain است. ابتدا باید بر روی گزینه Sign Up در صفحه اصلی صرافی کوینکس کلیک نمایید. اگر شما به تازگی وارد خرید و فروش ارز دیجیتال شده اید، به احتمال زیاد نام صرافی های مختلف به خصوص صرافی کوینکس را شنیده‌اید. در این صفحه یک ایمیل معتبر وارد کرد سپس ارسال کد تایید را بزنید.

سالیس Solice متاورس جدید بر روی شبکه سولانا | توکن SLC

پس از اینکه شرایط خدمات و سرویس‌دهی این صرافی را خواندید روی عبارت I’ve read & agreed to Terms of Service کلیک کنید تا تیک تایید بخورد. کوینکس به صورت رسمی عضوی از مجموعه Via BTC است که این مجموعه کیف پول ViaWallet را به بازار عرضه کرده. پس از کیف پول ویا والت میتوانید به عنوان کیف پول رسمی کوینکس استفاده کنید. کد تایید ارسال شده به ایمیل را وارد کرده و سپس «next» را کلیک کنید .

آیا کوینکس ایران را تحریم کرده است؟

QRCOD مربوطه را با استفاده از برنامه موبایل گوگل آتنتیکیتور اسکن کنید تا مراحل فعال‌سازی آن کامل شود. لازم به ذکر است ذخیره این qrcod برای استفاده در صورت پاک شدن برنامه و یا تغییر گوشی تلفن همراه در دسترسی‌های بعد، ضروری خواهد بود. که در آن باید کد کوپن هایی که به شما داده می شود را در کادر بالا وارد نمایید تا فعال شود. مثلا برای روز پیتزا بیتکوین، این صرافی به 5000 نفر کوپن جایزه داد که کاربران می توانستند با آن به معامله بپردازند و سود کسب شده با این معاملات به حساب کاربر واریز می شد. فقط باید در مدت تعیین شده از آن استفاده کنید تا منقضی نشود.