لیست شرکت های حمل و نقل دریایی ایران باربری باراست | transemartlogistics

مهم‌ترین عیب استفاده از روش جابه‌جایی کالا از طریق کشتی، زمان‌بر بودن آن است. این شرکت با قابلیت جابه‌جایی بیش از 2.9 میلیون در حدود 12 درصد از جابه‌جایی در بازار جهانی را به خود اختصاص داده است. باید بدانید که این شرکت مالک بیش از 500 کشتی متفاوت باربری است.

شرکت حمل و نقل بین المللی

همچنین اگر سوالی در زمینه حمل و نقل دریایی دارید، در قسمت نظرات آن را مطرح کنید تا بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن، پاسخگوی شما عزیزان باشیم. برای مثال محموله‌های گندم، جو، برنج، شکر، سویا و موادی از این قبیل در صورتی که لازم باشد در حجم زیاد انتقال یابند توسط کشتی‌های فله‌بر منتقل می‌شوند و بسته‌بندی آن‌ها بعدا صورت می‍‌گیرد. عینا همین روش برای صادرات کالا از بنادر کوچک نیز اجرا می‌شود. کشتی‌هایی که مخصوص حمل و نقل کالاهای خشک هستند، انبارهای تو خالی روی عرشه این کشتی‌ها جای قرار گرفتن کالاهای متفاوتی مانند گندم، ذرت، سویا و سایر غلات است. البته کالاهای دیگری را نیز می‌توان توسط این کشتی‌ها جابه‌جا کرد. حمل و نقل دریایی قرن هاست که به عنوان یکی از بهترین، امن ترین و ارزان ترین شیوه های حمل و نقل مورد استفاده قرار گرفته است.

تعریف حمل و نقل بین المللی

از بین رفتن فرضی کالا به معنی تغییر ماهیت کالاست که باعث می‌شود بخشی یا تمام ارزش آن از دست برود. در برخی مواقع، وقوع شرایط خاص و غیرقابل پیش‌بینی مانند وقوع طوفان یا سونامی باعث رسیدن خسارت به کالا‌ها می‌شود. مثلا، هماهنگی برای دریافت بارنامه،عقد قرااردادبین الطرفین و… شرکت های فورواردی معمولا این فعالیت ها را انجام می دهند.

شبیه سازی یک سیستم هیبرد دیزل/ پیل سوختی برای تغذیه موتورهای القایی 5 فاز درصنایع دریایی با استفاده از نرم افزار HOMER

از مهم‌ترین انواع حمل و نقل با استفاده از کشتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. اگر قصد دارید اطلاعات جامع تری در رابطه با حوزه های تخصصی تر حمل و نقل دریایی کالا به کشور های دیگر بدست بیاورید، با شرکت الیت آریا جم تماس گرفته و از خدمات تخصصی و مشاوره های ان شرکت بهره مند شوید. نرخ حمل و نقل بار از راه های آبی (ترانزیت دریایی)به عوامل بسیاری بستگی دارد حجم، وزن، اندازه، نوع کشتی حمل کننده بار،کانتینری بودن، گروپاژ بودن، چارترینگ و… هر کدام می توانند در استعلام قیمت تاثیر بگذارند.

استفاده از چند شیوه حمل به جای خود، اما تاکید برجنبه (هماهنگی) است که INTERMODALISM را متمایز شرکت ترنس مارت لجستیک می سازد. درعین حال وجه دیگر تفاوت بارگنجی (کانتینری) شدن حمل و نقل در این سیستم است. یک بارگنج یا کانتینر ISO یا یک بارگیر استاندارد، به نحوی ساخته شده است که برای حمل آن می توان به راحتی و بدون تغییر در این بسته بندی از وسایط حمل و نقل دریایی، جاده ای ، ریلی و … تورم یکی از ابعاد اقتصادی است که به طور مستقیم و غیر مستقیم برهزینه حمل بار با کشتی تأثیرگذار است. تورم ناشی از قیمت‌های سوخت یا مواد غذایی بر هزینه‌های حمل و نقل دریایی تأثیر‌گذار است.

  • به عنوان مثال در سال 2008 میلادی عربستان جهت نقل و انتقال محصولاتی چون گاز طبیعی ونفت خام اقدام به خرید یک کشتی مخصوص حمل نفت و گاز کرد که زمان جابجایی را چیزی حدود 80 درصد پیش می انداخت.
  • این روش زمانی کاربرد دارد که بندر مقصد، توانایی و امکانات لازم برای پهلو گرفتن کشتی‌های بزرگ را ندارد.
  • بنابراین ممکن است بنا به ماهیتی که دارد در طول مسیر تا رسیدن به مقصد آسیب ببیند.
  • جابه‌جایی این‌گونه کالاها به روش زمینی و هوایی یا به صرفه نیست و در برخی موارد غیرممکن است.
  • در شرایط تحریم یا انتقال کالا در بنادر کوچک که قابلیت پهلو گرفتن در بنادر را ندارند، از این روش حمل و نقل استفاده می شود.
لیست شرکت های حمل و نقل دریایی ایران باربری باراست | transemartlogistics