لوله فلکسی چیست و چه کاربردی دارد

جنسِ لایه درونی و بیرونی از فویل آلومینیومِ لمینیت شده و ضخیم و جنس لایه میانی از یک لایه با قشرِ غیرِفشرده از الیاف پلی استر تشکیل یافته است. لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی استر در قطرهای ۱۰-۱۵-۲۰-۲۵-۳۰-۳۵-۴۰-۴۵-۵۰-۵۵ و ۶۰ سانتیمتر تولید و در شاخه های ۱۰ متری به بازار عرضه می گردد. گستره ی مقاومت دماییِ لوله فلکسیبل صداگیر باعایق الاستومری بینِ ۳۰- تا ۱۵۰+ درجه سانتیگراد متغیر می باشد. قیمت مناسبِ لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی استر نسبت به لوله فلکسیبل صداگیر باعایق الاستومری باعث شده مصرفِ این محصول نسبت به لوله فلکسیبل صداگیر باعایق الاستومری نیز بطور محسوسی بیشتر باشد.

پس از مونتاژ و رعایت نکات بالا نوبت به همپوشانیِ لوله فلکسیبل صداگیر بر روی دهانه های تبدیل می رسد.برای تثبیت نقطه ی اتصال تبدیل و لوله فلکسیبل صداگیر ، از بست هوابندی استفاده می شود که این بست هم وظیفه ی تثبیت تبدیل به لوله فلکسیبل صداگیر و هم وظیفه ی هوابندیِ این نقطه را ایفا می کند. توضیح اینکه عملیات هوابندی در نقطه اتصال، صرفا با بست هوابندی تکمیل نمیشود و برای اطمینان از هوابندیِ نقطه اتصالِ تبدیل به لوله فلکسیبل صداگیر لزوما به نوارچسب آلومینیومی یا برزنتی می باشد. برای مهار و حفظ تبدیل لوله فلکسیبل صداگیر در محل مورد نظر از ساپورت های ویژه و استاندارد استفاده می شود. کانال فلکسیبل یا لوله فلکسیبه دلیل انعطاف پذیری فوق العاده، قیمت های بسیار مناسب همراه با کیفیت های بالا، انبارداری آسان و … بهترین جایگزین کانال های سنتی انتقال هوا در جهان می باشد و می توانید جهت خرید و یا سفارش هر یک از مدل های کانال های خرطومی فنردار فلکسیبل با شرکت ایران فلکسیبل تماس و کانال فلکسیبل داکت اسپیلت – لوله فلکسی داکت اسپیلت – لوله خرطومی داکت اسپیلت خود را انتخاب و سفارش دهید.

انواع لوله فلکسی روکش دار

طول شاخه های بسته بندیِ لوله خرطومی برزنتی بسته به قطرِ این محصول بین ۵ تا ۶ قیمت لوله فلکسی متر می باشد. گستره دمای کاریِ لوله فلکسیبل صداگیری برزنتی بینِ ۱۰- تا ۶۰+ درجه سانتیگراد می باشد. لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی نیز مثل تمامِ محصولاتِ مشابهِ این محصول دارای انعطاف پذیریِ بالا با وزنِ سبک می باشد. به لحاظِ مقاومت در برابرِ انواعِ ارتعاشات و اصواتِ مزاحم می توان گفت لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی دارای نقش عایق صوتیِ قابل قبولی در تبادلِات صوتی می باشد. لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی نیز مثل انواعِ دیگرِ لوله فلکسیبل صداگیر، به خاطرِ مشخصاتی چون وزن سبک و قدرت انعطاف پذیریِ بالا، به نصاب این امکان را می دهد تا به سهل الوصول ترین حالت عملیات نصب و اجرای لوله خرطومی برزنتی را انجام و پایان برساند.

  • تنها عامل تعیین کننده قیمت لوله‌های فلکسی روکش دار برند آن نیست؛ بلکه پارامترها و عوامل مختلفی در تعیین قیمت لوله فلکسی روکشدار موثر هستند که از جمله آن‎ها می‌‎توان مواردی همچون نوع لوله فلکسی، سایز لوله فلکسی، طول لوله، قیمت دلار و ارز و… را نام برد.
  • لوله‌های رابط میان پمپ‌های آب و بخش‌های زراعی، استفاده در ماشین آلات جمع‌آوری محصولات کشاورزی بخشی از مصارف معمول این لوله است.
  • لوله فلکسیبل صداگیر ifd در قطرهای ۱۰-۱۵-۲۰-۲۵-۳۰-۳۵ و ۴۰ سانتیمتر و در شاخه های ۶ متری بسته بندی و به بازار عرضه می شود.
  • برای تعیین قیمت لوله خرطومی هوا موارد زیادی را در نظر میگیرند که بر اساس جنس و قطر و سایز و سطح مقطع و متراژ آن قیمت گذاری میشود.
در صورتیکه انتقال هوا با درجه حرارت بالا مطرح باشد استفاده از لوله فلکسیبل صداگیر ی نسوز و لوله فلکسیبل صداگیر ی آلومینیومی الزامی می باشد. در صورتی هم که انتقال هوا یا مکش با فشار بالا موضوعِ استفاده از لوله فلکسیبل صداگیر باشد، استفاده از لوله فلکسیبل صداگیر پی وی سی شفاف و لوله فلکسیبل صداگیر ی ضدِسایش ضروری می باشد. کانال های فلکسیبل شرکت STI سامان تهویه ایرانیان دارای کیفیت و قیمت های مناسب بوده و این کانال های فلکسیبل خرطومی در کارتن های 6 متری و یا 10 متری قابل عرضه می باشند. تولید در سایزهای “3 الی “24 به بازار داخلی و همچنین بازارهای خارجی ارسال نماید.

ساختار لوله فلکسیل

از لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی استر بطور ویژه در سیستم های تهویه مطبوعِ پروژه های مسکونی،تجاری،اداری،درمانی و… استفاده می گردد. ساختار لوله فلکسیبل صداگیر ifd ،از سه لایه تشکیل یافته که جنسِ لایه درونی از جنس فویل آلومینیومِ لمینیت شده و لایه میانی از یک لایه عایق فشرده ازجنس پلی استرِ فشرده بعنوان عایق حرارتی ویک لایه بیرونی از روکشِ محافظ با جنس پی وی سی که توسط یک فنرفولادی و قوی قالب گرفته اند، می باشد. گستره و دامنه دماییِ لوله فلکسیبل صداگیر ifd ، بین ۲۰- تا ۱۰۰+ درجه سانتیگراد است. لوله فلکسیبل صداگیر ifd در قطرهای ۱۰-۱۵-۲۰-۲۵-۳۰-۳۵ و ۴۰ سانتیمتر و در شاخه های ۶ متری بسته بندی و به بازار عرضه می شود.

لوله فلکسی چیست و چه کاربردی دارد