لباس مردانه جدید پیراهن جین مردانه

پیشنهاد می شود برای انتخاب بهترین سایز حتما سایزهای بالا را با سایز یکی از لباسهای کودک خود مقایسه کنید. شانه را روی لبه میز اتو قرار دهید تا محل مورد نظر برای اتو آویزان شود و بقیه لباس از لبه میز آویزان شود، آستین و شانه را به سمت داخل و عقب بکشید. پیراهنی که مناسب شماست باید دکمه‌ها را به راحتی ببندید و بند دکمه‌ها باید صاف روی خط وسط سینه قرار بگیرند، جایی که می‌ایستد و میله دکمه‌ها مستقیم قرار نمی‌گیرد، بلکه موجدار می‌ایستد.

در مورد کفشی کـه میخواهید با این استایل بپا کنید، هم اسنیکر و هم نیم بوت انتخاب مناسبی خواهند بود. دکمه ای و سنگ شور بوده و تولید کننده این پیراهن جین MJG است. این پیراهن به دلیل اسپرت بودنش افزون براین که یک پیراهن جین مردانه است می تواند، بعنوان یک پیراهن جین زنانهنیز محسوب شود.قیمت پیراهن جین مردانهدر فروشگاه بابی مد بسیار مناسب می باشد. اگر به دنبال لباسی برای تمامی فصول می گردید بدون شک پیراهن جین مردانه یکی از انتخاب های شما خواهد بود.

برای شستشوی لباس های جین خود درجه لباسشویی را روی ملایم تنظیم کنید. ویژگی های مذکور سبب می شود که این پوشش استایل کژوال و نیمه رسمی داشته باشید به این معنی که شما می توانید از آن هم در مهمانی های نیمه رسمی خود و هم بصورت کژوال و استفاده روزمره از آن استفاده کرده و استایل جذابی داشته باشید. کد تایید ۵ رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید. لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید. تمامی کالاهای اين فروشگاه به صورت اورجينال و با ضمانت اصل بودن ارائه می شوند. میتوانید اطلاعات مربوط به نحوه استفاده از داده ها را طبق سیاست مدمن نسبت به حفظ حریم خصوصی بخوانید.

بنابراین در هنگام خرید پیراهن مردانه باید به نکات مهمی توجه کنید تا انتخابی خوب و عالی داشته باشید. از جمله نکات مهمی که باید نهایت دقت خود را در ارتباط با آن بکار بگیرید توجه به کیفیت دوخت لباس و پارچه بکار رفته برای آن است. پیراهن لی جیب دار در دو مدل تک جیب و دو جیب تولید می شود که مدل پیراهن جین تک جیب دارای یک جیب ساده یا دکمه ای روی سمت چپ سینه میباشد و پیراهن جین دو جیب دارای دو جیب ساده یا دکمه ای روی هر دو سمت سینه میباشد. جدیدترین پیراهن های مردانه اسپرت را از بهترین مجموعه متنوع عرضه کننده انواع پیراهن های شیک مردانه در سایز بندی ها مختلف با رنگ بندی های جذاب و قیمت های مناسب خریداری کنید. پیراهن آستین بلند چهارخانه مردانه از معدود آیتم هایی است که میتوان در چهارفصل استفاده کرد. پیراهن های چهارخانه مردانه از آیتم های پرطرفدار برای داشتن یک استایل نیمه رسمی و همچنین ساده ، به شمار میرود.

لباس مردانه جدید پیراهن جین مردانه

پیراهن های جین برای استفاده در مکان های غیررسمی و مهمانی های خودمانی مورد استفاده میگردد. به طور کلی پیراهن های مردانه به سه دسته رسمی ، نیمه رسمی و غیر رسمی تقسیم میشوند که در ادامه هر یک را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. استفاده از مطالب فروشگاه اوریجینال دیلم فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • برای افرادی که یک پیراهن جین برای استفاده روزمره و یا پوشیدن در ادارات نیاز دارند این پیراهن لی جیب دار بهترین گزینه است .
  • پیراهن جین با کیفیت عالی در 8 رنگ قواره استاندارد الگو ترک سایزبندی (S الی 3XL) (فروش به صورت عمده و تک) برای دریافت اطلاعات کافی و مشاوره و دیدن عکسایه بیشتر برای خرید محصول پیام بدین.
  • شما می‌توانید به صورت تکی یا عمده انواع کاپشن، کت تک، پالتو، بارانی، سویشرت، ژیله، پیراهن‌های اسپرت و کلاسیک، پیراهن جعبه‌ای شلوارهای لی، کتان و پارچه‌ای و انواع تیشرت‌هاي مردانه را خریداری کنید.
  • این پیراهن جین چهارخانه مردانه Colins؛کژوال (رومزه) در لیست محبوب‌ترین و هیجان انگیزترین مدل‌های پیراهن مردانه قرار دارد.این پیراهن رنگ آستین بلند، سایز و تن خور استاندارد دارد و مناسب برای روزانه, پیراهن جین مردانه اصل مهمانی‌ها در نظر گرفته شده است.