شرکت تخصصی پشتیبانی شبکه و IT

پس برای انتخاب متراژ مغازه باید توازنی میان سرمایه ثابت و سرمایه در گردش و درآمد ماهیانه شما وجود داشته باشد و از اجاره مغازه با متراژ زیاد، زمانی که کالایی برای پر کردن مغازه ندارید، خودداری https://taraznet.com/it-services/ کنید. نرم افزار ITSM دانا پرو در چند نسخه و پکیج مختلف ارائه می شود و هر سازمان میتونه بر اساس نیاز خودش نسخه مناسب رو انتخاب کنه، برای اطلاعات بیشتر به صفحه قیمت نرم افزار دانا پرو مراجعه کنید. دانا پرو یک نرم افزار ITSM پیشرفته منطبق بر چارچوب ITIL برای مدیریت خدمات IT سازمان است که علاوه بر Help Desk شامل ماژول های متعدد دیگری مثل مدیریت دارایی ­ها و مدیریت تغییر است، از طرف دیگر نرم افزار دانا دِسک یک نرم افزار Help Desk یا تیکتینگ برای مدیریت درخواست های درون سازمانی و یا پشتیبانی مشتریان است. با توجه به گستردگی شعب بانک کشاورزی، ما به نرم افزاری نیاز داشتیم که بصورت متمرکز گزارش‌های متنوعی فراهم کنه و ما را از وضعیت شعب سایر استان‌ها آگاه کند. ببینید راهکار ITSM دانا پرو و خدمات دانا پرداز چطور به صدها شرکت و سازمان بزرگ کمک کرده تا روش مدیریت خدمات فناوری اطلاعات خود را متحول کنند. سرورها، پی‌سی‌ها، لپ تاپ‌ها و کلیه‌ی تجهیزات رایانه‌ای طبق فرآیندی اختصاصی بر اساس درخواست کاربر به سخت افزار و نرم افزار سفارشی مجهز می‌شوند.

  • این بسته های خدماتی همان نوع خدمات را به هر کسب و کاری با قیمت ثابت ارائه می کنند.
  • با گذراندن دوره ICDL شما پایه کامپیوتر رو آموزش می بینید که در پایان هم مدرک مجتمع فنی تهران رو دریافت میکنید .
  • ما ارسال کد را جهت سهولت مصرف کننده از دو طریق پیامک و ربات تلگرامی قرار داده ایم.
  • یکی از این ویژگی‌ها پایداری میکروتیک است؛ روتر میکروتیک مانند یک مسیریاب قوی از سرعت بوت بالا و عملکرد خودکار – بدون نیاز به هیچ لاگ این – برخوردار است.
  • برای این نوع خدمات یک فرم IT باید مخاطبان هدف خود را تعریف کند و بسته خدماتی را بر اساس نیاز آنها ایجاد کند.
اگر یک نگاه گذرا به مقالات و آموزش‌های سایت داشته‌ باشید با محتوای بسیار زیاد و متنوعی آشنا خواهید شد، این‌ها تنها بخش کوچکی از مباحث مرتبط با آی‌تی و فناوری هستند. اگر بگوییم IT دربردارنده‌ی تمام این موارد است اشتباه نگفته‌ایم، این‌ها تنها بخش کوچکی از دنیای بزرگ آی‌تی و فناوری اطلاعات هستند، پس تا انتهای این آموزش با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این دنیای شگفت‌انگیز آشنا کنیم. به عنوان مثال، کسب و کاری که دارای یک مرکز تماس تلفنی است، احتمالاً درصد قابل توجهی از درآمد خود را از طریق عملیات مرکز تماس خود بدست می‌آورد.

با توجه به عدم آشنایی شما با کامپیوتر شما باید در ابتدا در دوره مهارت های هفتگانه کامپیوتر یعنی دوره Icdl I و دوره Icdl II شرکت نمایید. مجتمع فنی تهران نمایندگی سیدخندان درحال حاضر برای فصل تابستان 4 گروه زمانبندی برنامه نویسی به زبان c++در نظر گرفته است که می توانید شرکت کنید. مدرک مجتمع فنی تهران یک مدرک دوزبانه است و اگر بخواهید برای خارج از کشور ارائه کنید باید درخواست معادل مدرک خارجی رو بدهید که به صورت جداگانه می توانید این مدرک رو داشته باشید. کلاس های مجتمع فنی تهران مجهز به کامپیوتر هست و نیازی نیست برای شرکت در دوره ها لپ تاپ همراه خود بیاورید. بله دوست عزیز، اما نکته‌ای که باید مورد توجه قرار بدید اینه که دنیای آی‌تی بسیار گسترده هست، شما در ابتدا باید زمینه‌ی کاری مورد علاقه‌ی خودتون رو انتخاب کنید (برنامه‌نویسی، گرافیک، شبکه و…) و بعد از اون اقدام به یادگیری مباحث مورد نیاز کنید.

شرکت تخصصی پشتیبانی شبکه و IT

بشر همواره و از حدود 3000 سال پیش از میلاد مسیح در عصر سومریان باستان توسط نوشتن به نوعی در حال انتقال، بازیابی، ذخیره سازی و برقراری ارتباط بوده است؛ این در حالی است که اصطلاح فناوری اطلاعات به معنی امروزی و مدرن آن از سال 1958 و پس از چاپ مقاله Harvard Business Review، به وجود آمد. به لطف پروردگار و تلاش بی‌وقفه متخصصین توانسته‌ایم در صنعت فناوری اطلاعات تجربیات درخشانی کسب نموده و به یاری همکارانی که حرفه‌ی ما را به اطرافیان پیشنهاد نموده‌اند گستره فعالیت خود را فراتر از باورهایمان برسانیم. خدمات فناوری اطلاعات به استفاده از تخصص فنی و تجاری برای توانمندسازی سازمان ها در ایجاد، مدیریت و بهینه سازی یا دسترسی به اطلاعات و فرآیندهای تجاری اشاره دارد.

معرفی فناوری اطلاعات (IT) – 7 دلیل برای انتخاب رشته آی تی در دانشگاه

هرچند که شما با دونستن زبان انگلیسی خیلی جلوتر از دیگران هستید و خیلی از مباحث رو می‌تونید خودتون هم بدون نیاز به دانشگاه فرابگیرید، مهم‌ترین عامل برای موفقیت در رشته‌ی آی‌تی علاقه هست که شما اون رو دارید. در خصوص سوال دومتون هم بله، بازی‌سازی بخشیش احتیاج به برنامه‌نویسی داره و مهندسی کامپیوتر می‌تونه یک دید کلی به شما بده، هرچند که کافی نیست و خودتون باید در کنارش خیلی بیشتر مطالعه کنید و یاد بگیرید. سلام، اتفاقا وجه تمایز رشته‌های آی‌تی و مهندسی کامپیوتر در اینه که اصلا نباید به خود رشته اکتفا کنید و حتما لازمه که خودتون در کنار درس به موضوعی که علاقه‌مند هستید مشغول باشید و یادش بگیرید. سلام علیرضا جان، بله این رشته خیلی پتانسیل مهاجرت به خارج از کشور رو داره، در خصوص سوال دومتون هم اگر بتونید یک تخصص و مهارت پیدا کنید صددرصد جوابتون بله هست، توجه داشته باشید که مهم‌ترین عامل برای موفقیت در رشته‌ی آی‌تی علاقه هست. سلام، برای ورود به رشته‌ی آی‌تی شما باید کنکور ریاضی بدید و برای کنکور ریاضی هم باید دیپلم ریاضی داشته باشید فکر می‌کنم، بهتره این موضوع رو از مشاوره تحصیلیتون بپرسید.

نرم افزار دانا پرو برای چه شرکت ها و سازمان هایی مناسبه؟