شارژر و کابل آیفون خرید شارژر و مبدل ایفون اپل【AppleIC】

شارژر و کابل آیفون خرید شارژر و مبدل ایفون اپل【AppleIC】

با توجه به توضیحات عنوان شده در رابطه با مشخصات کابل شارژر اصلی آیفون 7 پیشنهاد می کنیم نکات مهم در زمان خرید آن را نیز مورد توجه قرار دهید. بسیاری از افراد از کابل سارژر آيفون تنها برای اتصال به آداپتور و پریز پرق استفاده می کنند. اگر جزء این دسته از افراد هستید، کابل با طول 1 متر مناسب شماست. از طرفی ممکن است بخواهید برای اتصال به پاور بانک نیز از کابل خود استفاده کنید.

برند کلومن پلاس زیر شاخه ای از برند کلومن است که در این برند سعی شده است که تمامی محصولات مطابق با استاندارد های جهانی تولید شوند. برند «کلومن » که محصولاتی با کیفیت ساخت بسیار بالا را با زیر شاخه ای به نام KolumanPlus روانه بازار می‌کند ، اینبار اقدام به تولید کابل های چندگانه کرده است که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. با خرید این مجموعه کابل که مدل +K5 نام گرفته است، شما 4 کابل تبدیل و انتقال دیتا USB به USB-C با طول های متفاوت دریافت می کنید. آداپتور 20 وات تایپ سی به لایتنینگ اپل مناسب برای دستگاه‌های اپل آیفون، آیپد، ایرپاد، اپل واچ و مگ‌سیف. شارژر 20 وات اپل از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و گوشی آیفون 12 پرو مکس را در کمتر از 50 دقیقه فول شارژ… به راحتی روی مبل لم می‌دهید و گوشی موبایل خود را شارژ می‌کنید!

کابل شارژ USB به لایتنینگ بیسوس 1 متری تنگستن مدل Baseus Tungsten

اگر تلفن همراه خود را به زودی از شارژ خارج نمی‌کنید یا فعلا نمی‌خواهید از آن استفاده کنید، بر اساس میزان استفاده قبلی شما، شارژ تلفن همراهتان بیشتر از ۸۰ درصد باقی می‌ماند. بنابراین با توجه به آزمایش‌های انجام شده، شارژ کردن تلفن آیفون با شارژر آیپد زمان مورد نیاز برای شارژ را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد و حتی در برخی از آیفون‌ها، به اندازه یک شارژر USB-PD هم می‌رسد. این یک مزیت بزرگ است، چون اگر از قبل یک شارژر آیپد داشته باشید یا بخواهید آن را بخرید، در هر دو صورت هزینه کمتری نسبت به خرید Lightening- to- USB-C می‌پردازید. با این حال، همانطور که در عکس بالا می بینید، سبک و سایه متن بسیار متفاوت است.

کابل آیفونی فست شارژ Verity CB 3137i 1m

مقاومت بالا، ضد ضربه و پارگی و دارای قابلیت انتقال داده، از مهمترین ویژگی‌های این کابل شارژر به شمار می‌رود. بدون شک یکی از بهترین مدل های کابل شارژر آیفون موجود در بازار، همین محصول است. این محصول کیفیت بالایی دارد و قابلیت رقابت با برترین مدل های دنیا را نیز دارد. برای تولید این کابل از مس تقویت شده استفاده می‌شود که محافظ خوبی در برابر ضربه و خط و خش می‌باشد. اگر به دنبال یک محصول باکیفیت هستید، پیشنهاد می‌کنیم این محصول را از دست ندهید. جنس داخل کابل نکته بسیار مهمی است چون اگر از مواد بی کیفیت ساخته شده باشد علاوه بر اینکه گوشی شما را خوب شارژ نمی کند ممکن است به طول عمر باتری تلفن همراهتان هم آسیب برساند.

کابل انکر مدل A8013 محصولی زیبا و البته باکیفیت است که توانسته نیاز کاربران را از یک کابل شارژر آیفون خوب، رفع کند. این کابل با داشتن طول 180 سانتی‌متری می‌تواند به خوبی در هر شرایطی مورد استفاده قرار بگیرد. از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به امکان انتقال اطلاعات با سرعت برندهای شارژر موبایل زیاد اشاره کرد. اگر به دنبال یک محصول زیبا و البته باکیفیت هستید، پیشنهاد می‌کنیم این محصول را از دست ندهید.

این کابل ها، 8 پین هستند و به دلیل ابعاد کوچک تر، استفاده از آنها راحت تر است و فرقی نمی کند که آنها را از کدام جهت وارد درگاه کنید، چون در هر صورت اتصال درست برقرار می شود! همین ویژگی در این گوشی باعث شده از نظر بسیاری از کاربران، بهترین شارژر گوشی اپل معرفی شود. موضوعی که اپل با دقت و توجه به آن اقدام به تولید کابل نموده است. اگر چه کابل های زیادی با این شکل ظاهری و برند اپل یا برند های دیگر با قیمت ارزانتر در بازار وجود دارد اما توصیه اپل به کاربران خود همواره استفاده از کابل اورجینال اپل بوده و هست. سعی در پرداخت هزینه کمتر به خاطر خرید کابل های شارژ تقلبی ممکن است در آینده هزینه‌های چند برابری بر روی دستتان بگذارد.