ساخت و نصب پلنیوم باکس و کانال فلکسیبل تهویه مطبوع

جهت جلوگیری از هرگونه نشت هوا و افت فشار و جلوگیری از تبادل دمایی بین دمای فضای سقف کاذب و بدنه پلنیوم باکس و همچنین جلوگیری از انتشار صدای هوای شناور در داخل پلنیوم باکس، در بدنه داخلی یا خارجی آن از عایق الاستومری استفاده می‌شود. با توجه به میزان طول پلنیوم باکس، امکان تعبیه یک تا چند ورودی هوا در بدنه آن وجود دارد. پلنیوم باکس از جنس ورق گالوانیزه به ضخامت نیم میلی‌متر به بالا و براساس شرایط فضای سقف کاذب و همچنین طول و عرض دریچه‌های خطی و اسلوت طراحی و ساخته می‌شود. بنابراین استفاده از پلنیوم باکس به منظور ایجاد اختلاط کافی هوا وتوزیع یکسان هوا درطول، امری لازم ومهم است. و پلنیوم باکس باعث پخشِ هوا و تعدیل فشار خروجی هوا ازتمام نقاط دریچه های خطی و اسلوت می گردد و از جنس ورق گالوانیزه به ضخامت نیم میلیمتر به بالا و بر اساس شرایط فضای سقف کاذب و همچنین طول و عرض دریچه های خطی و اسلوت طراحی و ساخته می شود. این خیلی مهم است حتما، جنس پلنیوم باکس مورد استفاده از ورق گالوانیزه باشد.

پلنیوم باکس پیش عایق چیست؟

از باکس‌های گوناگون می‌توان به باکس پشت دریچه‌های سقفی چهارطرفه‌ی تایلی و یا دیگر انواعِ دریچه‌ها اشاره نمود. شرکت تولیدی تهویه سان با استفاده از متریال با کیفیت، تجهیزات به‌روز و پرسنلی کارآزموده آماده تولید تمامی سفارشات معماران ساختمانی است. حذف واسطه‌ها نیز به کاهش هزینه‌های تمام شده خرید شما کمک پلنیوم باکس شایانی خواهد نمود. جهت ایجاد ارتباط با واحد فروش شرکت تهویه سان امکان ارتباط از طریق پیام‌رسان واتس آپ یا تماس با شماره …. با توجه به حذف دلالان و واسطه‌های تاثیرگذار در قیمت شاهد کاهش قیمت استعلامی اما حفظ کیفیت محصول ارائه شده در مقایسه با دیگر فروشندگان خواهید بود. به دلیل استفاده از عایق های صوتی و حرارتی در پلنیوم باکس هیچ گونه صدای هوای شناور از داخل آن شنیده نمی شود.

درباره فروشگاه اینترنتی تهویه مارکت

با ورود پلنیوم باکس ها این اشکال رفع شد و باعث شد که شما یکنواختی هوا را در سراسر فضا داشته باشید. برای هدررفت هوای کمتر میتوان پلنیوم باکی ها را با عایق های الاستومری یا عایق های پلی اورتان عایق نمود. 4-امکان تعبیه ی لبه ی خم دار در قسمت دهانه ی خروجی هوا، که باعث اتصال دریچه هوا بوسیله بست های خرچنگی به پلنیوم باکس می شود.

  • پلنیوم باکس یکی از تجهیزات مورد استفاده در صنعت تهویه هوا است که برای بهینه سازی و هدایت هوا به سمت خروجی ها و یا ورودی ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • اما در صورتی که ساکن منطقه آب و هوایی خشک هستید؛ با نصب این دریچه در قسمت پایانی سیستم خنک‌سازی هوا از کیفیت مناسب آن بهره‌مند شوید.
  • ⊕ جهت مشاهده قيمت انواع پلنیوم باکس در ابعاد مختلف از فرم زير استفاده نماييد.
  • در زمان نصب باکس های پلنیوم از دریچه هایی به نام دریچه اسلات استفاده می شود.
  • در واقع پلنیوم باکس نوعی باکس اختلاط هوا است که در آن می توان با توجه نوع طراحی آن هوا را به صورت کاملا لایه ای و آرام توزیع نمود.

به طور معمول به ازای هر 80 سانتی متر است یک ورودی هوا در نظر گرفته می شود اما این فواصل نباید از 120 سانتی متر تجاوز کند. اين است که مجرا يک لوله ، لوله يا کانال است که هوا يا مايع را از يک مکان به مکان ديگر منتقل مي کند در حالي که پلنوم (فيزيک) فضايي کاملاً پر از ماده است. به طور معمول به ازای هر ۸۰ سانتی متر است یک ورودی هوا در نظر گرفته می شود اما این فواصل نباید از ۱۲۰ سانتی متر تجاوز کند.

ساخت و نصب پلنیوم باکس و کانال فلکسیبل تهویه مطبوع

نکته مهم در نصب جعبه تنظیم هوا قرارگیری بین 80 الی 120 سانتی‌متری کانال باکس پشت دریچه هوا بوده تا فضای لازم برای تثبیت و تنظیم جریان هوا وجود داشته باشد. باکس تنظیم هوا علاوه بر ایفای نقش اساسی خود در شبکه توزیع هوا، در صورت تولید به‌همراه دریچه هوا متصل به آن امکان پخش جریان هوا را نیز دارد. فن کویل یکی از سیستم‌کاهش دما ساختمان بوده و استفاده از جعبه تنظیم هوا در انتهای مسیر کانال‌کشی فن کویل بسیار حیاتی خواهد بود. همچنین جهت افزایش کیفیت شبکه هوارسانی از مدل‌های همراه با عایق پلنیوم باکس استفاده شده تا از از پیچیدن صدا و هدر رفت انرژی جلوگیری شود.

برای کم شدن هزینه تمام شده سیستم هوارسانی چه کنیم؟