سئو چیست؟ بهترین استراتژی سئو چیست؟ -بهترین بک لینک

سئو چیست؟ بهترین استراتژی سئو چیست؟

دو افزونه معرفی شده جزو محبوب‌ترین افزونه‌های بهینه‌ساز سرعت سایت وردپرسی هستند. اما افزونه‌های زیادی هستند که قابلیت بهینه‌سازی سرعت سایت را دارند. در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به مقاله “محبوب‌ترین افزونه های افزایش سرعت سایت وردپرسی” با این افزونه‌ها و ابزارها آشنا شوید و از آنها جهت بهینه‌سازی سرعت سایت و افزایش رضایت کاربران خود بهره ببرید.

در حالت کلی سئو در فروشگاه های اینترنتی نیاز به یک استراتژی صحیح داشته و بهتر است که از همان ابتدا و به صورت مستمر با یک مشاور سئو در تماس باشید. با توجه به تغییرات گوگل در سال های اخیر، گوگل مسئله نمایش سایت در دستگاه های موبایل را در اولویت قرار داده است. بنابراین در صورتی که وب سایت شما در دستگاه های موبایل به خوبی مشاهده نشود، احتمال کاهش رتبه در جستجوهای موبایلی وجود دارد. در حالت کلی با روند رو به رشد استفاده از دستگاه های موبایل، بهینه سازی وب سایت برای آنها امری ضروریست.

گوگل چگونه به وب سایت من پی میبرد؟

اگر کسب و کاری دارید که در حوزه موبایل است، به صورت قطعی کلیدواژه “نظافت منزل” برای شما اصلا مناسب نیست و اگر بتوانید با این کلیدواژه رتبه کسب کنید، احتمالا تنها پول خود را هدر داده اید. تگ های هدینگ یک عنصر HTML است که یک ساختار سلسله مراتبی برای یک صفحه وب فراهم می کند. در اوایل پیدایش موتورهای جستجو، هدینگ ها جزو عوامل مستقیم رتبه‌بندی بودند. KPIهای رسمی و قابل وصول برای استراتژی سئوی وب سایت خود ایجاد کنید. هنگامی که اهداف خود را برای وب سایت خود در مورد سئو می دانید، می توانید KPI خود را تعیین کنید که به شما در پیگیری موفقیت کمک می کند.

  • با مطالعه مطالب سایت شما و دانلود کتاب رایگان خیلی اطلاعات تونستم کسب کنم.
  • ولی برای سوال شما مقاله‌ای نوشته‌ایم که می‌توانید در دسته بندی اصول سئو در مقاله نویسی آن را پیدا کنید.
  • پیش از شروع فعالیت‌های مرتبط با بازاریابی محتوا، به یک بستر قدرتمند و سایت استاندارد نیاز خواهیم داشت.
  • منتها چون درصد هاستای ضعیف در ایران نسبت به خارج بیشتر است، به همین دلیل هاست های خارجی از طرف خیلی از متخصصین سئو پیشنهاد می سایت بهترین بک لینک شود.

Link Farm یا مزرعه لینک، به یک وبسایت یا مجموعه‌ای از وبسایت‌ها گفته می‌شود که فقط به منظور لینک سازی ایجاد شده‌اند. هر وبسایت، به سایت یا سایت‌هایی که بخواهد لینک می‌دهد تا رتبه‌های بهتری در صفحات نتایج موتور‌های جستجو بگیرند. این یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه است که مشکلات بزرگی را بین شما و موتور‌های جستجو بوجود می‌آورد.

تاریخچه سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو

به همین منظور ما فهرستی از این مفاهیم و اصطلاحات را برایتان تدارک دیده‌ایم. Dwell Time یا Time on Page مدت زمانی است که یک بازدید کننده در یک صفحه وب می‌گذراند. این مدت زمان، از وقتی شخص روی یک لینک در صفحات نتایج موتور‌های جستجو کلیک می‌کند شروع شده، و وقتی که مجددا به صفحه نتایج جستجو باز‌گردد یا صفحه را ببندد، پایان می‌یابد. بیایید فرض کنیم شما اولین نتیجه (رتبه 1) صفحه نتایج جستجو را در جستجو‌ی عبارتی خاص باز کردید، اما آن را ارزشمند نیافتید. پس به صفحه نتایج جستجو بازگشته تا روی نتیجه دوم (رتبه 2) کلیک کنید. این بار، محتوا چنان جالب و جذاب بود که شما 10 دقیقه زمان برای خواندن آن صرف کردید.

سئو