رزرو تور مسافرتی از بین آژانس های گوناگون

صنعت گردشگری یک تجارت بزرگ و پر رونق در تمام کشورهای سایت atours جهان می باشد. بخش غذا و نوشیدنی و رستورانها نقش مهمی در صنعت گردشگری دارد زیرا گردشگران در تمام مراحل سفر، هنگام گذراندن وقت در محل اقامت خود یا هنگامی که خارج از محل اقامت خود هستند، برای وعدههای غذایی نیاز به استفاده از رستورانها دارند. در چنین زمانی استراتوسفر در حال تغییر است، زیرا تعداد موشک های پرتاب شده بطور پنهانی افزایش می یابد. تابستان محبوبترین زمان برای گردشگران است، زمانی که میتوانند از فستیوالهای متعدد و هیجانانگیز، آسمان آبی و آب و هوای گرم و ایدهال برای بیرونگردی و گشت و گذار در طبیعت لذت ببرند.

مونترال شهر بزرگ و مقصد گردشگری پر طرفداری است، در نتیجه بهترین زمان برای رفتن به آن فصل نیمهخلوت از می تا ژوئن و بعد از آن از سپتامبر تا اکتبر است. از اینجا چیزی در حدود 1 ساعت پیاده روی تا آبشار در پیش دارید. بعد از آن نیز دو ساعت پیاده روی در پیش دارید. با پیاده شدن در ایستگاه دهستان با دو ساعت پیاده روی به رودخانه سرخا و کوه تاف می رسید و آنگاه ابشار پیش رویتان نمایان می شود. درختان بلوط و جنگل های انبوه چشم اندازی بدیع را پیش روی گردشگران قرار می دهد. انواع لاله ها از جمله لاله های کمیاب در این دشت روییده اند ولی لاله های واژگون بیشترین حجم دشت را به خود اختصا داده اند.

تسهيلات و خدمات گردشگري يكي از بنيادي ترين اشكال عرضه در صنعت گردشگري هستند که بيشترين حجم درآمدزايي را براي جوامع ميزبان به همراه دارند. این مناظر عمده یعنی رؤیت حرکت آب، حوض ها و آبشارها هرکدام به نوبه خود تأکیدی بر محورهای عمود بر محور اصلی دارند و توأم با نظام گیاهی مناظر بدیع داخلی را ارائه میدهند. این بنا در محله درب طاهر در مرکز لرستان یعنی شهر خرم آباد قرار گرفته و از نزدیک ترین جاذبه ها به آن، قلعه فلک الافلاک است. مسیر دسترسی به آبشار نوژان مثل سایر آبشارهای نزدیک خرم آباد بسیار زیباست و طبق معمول باید از دل طبیعت سحرانگیز کوهستانی زاگرس و انبوه درخت های بلوط گذر کرد.

دشت لاله های واژگون دالانی 2900 هکتار را پوشش می دهد و بزرگترین محل رویش لاله در کل جهان است. گردشگران معمولی در کنار رودخانه ای که آبشار در آن می ریزد و در کل مسیر جریان دارد اتراق می کنند و از پیک نیک در فضایی زیبا لذت می برند. این رودخانه در انتهای مسیرش به رودخانه سیمره، شاخه اصلی رود کرخه، می ریزد. با توجه به اینکه فعالیت اصلی یک راهنمای تور طبیعتگردی حضور در عرصههای طبیعی است، پس داشتن شرایط فیزیکی مناسب یکی از اصلیترین ویژگیهای آن (و مهمتر از جنسیت) است. اما اصلی ترین جاذبه آن که جای دیگری پیدا نمی شود، آبگرم لاویج است. مثال واضح در مورد بروشورهاي هتل است که نشان مي دهد در نزديکي آن يک زمين گلف وجود دارد اما مالک آن نيست. موضوعی که سالهاست مسئولان استان به آن اشاره دارند اما متاسفانه اتفاقی در این زمینه رخ نداده است. در طول مسیر آبشارهای کوچکی با ارتفاع ۵ متر وجود دارند که به هفت چشمه معروف هستند. در نزدیکی آبشار شوی آبشار کوچک دیگری وجود دارد که به آبشار شوی دوم معروف است. قصیدهٔ دماوندیه ملکالشعرای بهار هم معروف است. ابتدای فصل بهار به دلیل پر آب شدن آبشار منطقه نوژیان دیدنی تر می شود.

آبشار نوژیان در 38 کیلومتری جنوب شرق خرم آباد واقع شده است. برای دیدن لاله های واژگون الیگودرز باید تا 35 کیلومتری جنوب شرقی مرکز شهر الیگودرز رفت. در میان این فضا، ستونی به نام مناره سنگی وجود دارد که در اثر باد و پدیده های طبیعی همچون زلزله به وجود آمده است. دره شیرز علاوه بر جاذبه های طبیعی و اقلیمی به دلیل برخورداری از محوطه های تاریخی مشتمل بر غارهای مسکونی از دوران غارنشینی اهمیت پیدا کرده است. قلعه فلک الافلاک، دژ شاپورخواست یا قلعه دوازده برجی قلعه ای تاریخی در میانه شهر خرم آباد است. شهر قدیمی کبک کانادا که در یونسکو به ثبت میراث جهانی نیز در آمده، امروزه به جهت واقع شدن در ارتفاعات کوهستان و برخورداری از مکان های قدیمی به یکی از زیبا ترین جاذبه های گردشگری کانادا تبدیل شده است. اصطلاح سه خط طلای راهآهن شمال مربوط به دره ای در سه کیلومتری بعد از پل ورسک و بعد از روستای ورسک به سمت گدوک در ارتفاعات شرق جاده تهران – شمال مشاهده میباشد. در انتهای دره غاری به نام غار پل خدا وجود دارد که دسترسی به آن بسیار سخت و طاقت فرساست. جالب است بدانید این پل در زمانهای قدیم تنها راه ارتباطی میسر در میان دو شهر بابل و آمل بوده است.

جالب اینکه بدانید بازسازی این بنای تاریخی به حدی خوب از آب درآمد که سازمان یونسکو جایزه بهترین بنای بازسازی شده را در سال ۲۰۰۶ به این بنا داد. است. همگی این آثار از نظر تاریخی ارتباطی با قلعه داشته اند. مسلماً تعداد زیادی از مخاطبان شما خودشان حساب های کاربری متعدد و یا حتی سایت و وبلاگ دارند که ممکن است پربازدید هم باشند. چشمه کانی گراوان یکی از جاذبه های مهم گردشگری شهرستان سردشت است که در فاصله 2 کیلومتری شهرستان ربط و 12 کیلومتری شمال شرقی شهرستان سردشت واقع شده است. این سد دریاچه ای بسیار زیبا و خوش رنگ را به وجود آورده و با آبشار 51 کیلومتر فاصله دارد. لاله وآژگون در دو رنگ سرخ و زرد شناخته شده است. آبشار آب سفید یا آبشار سفید الیگودرز به عروس آبشارهای ایران شناخته می شود.

به همین مناسب این دشت به نام آن ها شناخته می شود. در مقابل بخش روشن پاریس، که از آن به ” شهر نور ها ” یاد می شود، ” له کاتاکومب ” بخش تاریک این شهر را به تصویر می کشد. بخش هایی از کوه که آفتاب کمتری می خورد سرسبز تر است. این تلهکابین به طول دو کیلومتر، دارای ۴۰ کابین است که به همت بخش خصوصی احداث شده است. اهرام بزرگ خوفو یکی از بهترین اهرامی است که دارای ۱۳۹ متر ارتفاع است.این هرم بلندترین هرمی است که توسط بشر ساخته شده است. منطقه گردشگری آغمیون سهزاب دارای مساحتی برابر با ۵۰ هکتار است و از دیدنیهای بکر و فوقالعادهی شهرستان سراب به حساب میآید. یکی دیگر از جاهای دیدنی گیلان که باید در تابستان حتما ساعاتی را در آن بگذرانید روستای ییلاقی جواهر دشت در رودسر است. برای رفتن به دشت لاله های واژگون الیگودرز باید از مسیر جاده شول آباد به راه افتاد و بعد از عبور از روستای چشمه پر و خلیل آباد دشت رنگی شده با لاله ها را دید. لاله های واژگون به ثبت ملی رسیده اند. در این استان بیشتر از 600 خانه تاریخی به ثبت ملی رسیده اند. ترکیه یکی از مراکز مهم گردشگری با مناظر، طبیعت زیبا و میراث تاریخی غنی در دنیاست.

این موزه ی عظیم در محل یک ایستگاه قدیمی قطار ساخته شده است و از هزاران اثر هنری که از اواسط قرن 19 تا اوایل قرن 20 خلق شده اند محافظت می کند. در مسیر الشتر باید 15 کیلومتر طی کرد تا به مخمل کوه رسید. از دیگر جاهای دیدنی کرمانشاه میتوان به تکیه معاونالملک اشاره کرد که از باشکوهترین مکانهای فرهنگی دوره قاجار به شمار میرود. جاهای دیدنی لرستان نیز مثل سایر استان های کشور مشتمل بر خانه های تاریخی زیبا متعلق به دوره قاجار است که به خوبی حفظ شده و یادآور سبک زندگی سده گذشته ایران است. نقش رستم محوطهای باستانی بوده و از باشکوهترین و ارزشمندترین جاذبههای تاریخی استان فارس است که بازدید از هرگوشه آن شما را به وجد خواهد آورد.

هم اکنون نیز موزه های باستان شناسی، مردمشناسی، مرکز تولید آثار فرهنگی و کارگاه مرمت آثار باستانی در آنجا قرار دارد. آب سفید از نظر معدنی نیز اهمیت دارد و از سالم ترین آب های معدنی محسوب می شود. خاص ترین درخت منطقه سرو کوهی است و لاله های واژگون نیز در آنجا به چشم می خورد. دشت لاله های واژگون تنها گوشه ای از زیبایی های دامنه های زاگرس محسوب می شوند. اطراف آبشار شوی درختان زیاد به خصوص جنگل های بلوط وجود دارد چرا که تله زنگ در میان رشته کوه زاگرس نهان شده است. این کوه یکی از ارتفاعات مهم زاگرس شرقی است. فاصله دریاچه تا سواحل دریای خزر و ساحل زیبای چمخاله در حدود ۱۰ کیلومتر و تا ارتفاعات شمالی البرز و کوه «پرش کوه» در حدود ۱ کیلومتر است. گردشگران کافی است تا با 1 ساعت و 53 دقیقه رانندگی از هتل مذکور، تجربه ایران گردی در این مکان پر قدمت را به دیگر تجارب خود در سر در ایران اضافه کنند. اگر ساکن تهران هستید و هنوز جایی را برای مسافرت در نظر نگرفته اید، توصیه می کنیم این مطلب از گردشگری نمناک را از دست ندهید و با نقاط توریستی استان تهران آشنا شوید و با شناخت این مناطق به جای رفتن به مناطق دور ، تهران گردی کنید و یک خاطره ی به یادماندنی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

پس حتماً سری به این سنگنبشته تاریخی بزنید و چند عکس یادگاری بگیرید. ابتدا نگاهی میکنیم به دیدنیهای تاریخی شهر توکیو. در این بنای زیبای تاریخی میتوانید از دیدن تئاتر و فیلم و نمایشگاههای عکس و نقاشی لذت ببرید. فقط کافی است پس از رسیدن به میدان ۲۲ بهمن تا انتهای بلوار ولیعصر برانید. ازسال 1342 تا 1382 ساختار تشكیلاتی سازمان گردشگری در كشور مدام در حال تغییر بوده است و تاكنون نتوانسته جایگاه واقعی خود را پیدا نماید و در حال حاضر نیز با سازمان میراث فرهنگی ادغام گردیده است. از نظر سازمان جهانی گردشگری، گردشکر به کسی گفته میشود که وقتی پا به محیط بکر میگذارد جز جای پای خودش هیچ اثری در طبیعت باقی نگذارد. رفتن به دره شیرز کار هر کسی نیست. مسیر اول برای رفتن به شوی، منطقه سردشت دزفول از داخل استان خوزستان است.

مسیر دوم از طریق ایستگاه راه آهن تله زنگ است که باید با پیاده روی به آبشار شوی دست یافت. در همان منطقه رودخانه ای نیز از گذشته جریان داشته است. پاییز می توان از رنگارنگی پوشش گیاهی لذت برد و زمستان نیز از ابشار یخ زده و مناظر زمستانی بهره برد. هوا تا اواسط تابستان در این منطقه مطبوع و قابل قبول است ولی با شروع پاییز و زمستان سرمای هوا برای گردشگران عادی غیر قابل تحمل می شود ولی تماشای منظره ابشار یخ زده نیز خالی از لطف نیست. در تابستان دمای گرمترین روزها معمولاً حداکثر بین ۲۸ تا ۳۳ درجه سانتیگراد است.

حجم و پهنای قسمت اول حداکثر به 12 متر و حجم قسمت دو به عرض 5.56 متر می رسد. حجم مخزن سد خان آباد به صورت معمول و نرمال ۱۷.۹ میلیون مترمکعب و تنظیم سالانه آن ۱۸.۳ میلیون مترمکعب است . گاه جاذبههای سرگرمی و مکانهای تفریحی تنها دلیلی است که گردشگران به آن مکان توریستی خاص سفر میکنند. علاقمندان به پدیده های گیاهی و جانوری نیز فرصت خوبی برای نظاره و جمع کردن گونه های خاص پیدا می کنند. برای رفتن به این دشت باید از روستای اسپر که آنجا نیز زیبایی های خاص خودش را دارد عبور نمود. در فصل پاییز و زمستان گلسنگ های سبز رنگ به قهوه ای و سیاه بدل می شوند و جلوه ای دیگر به طبیعت می دهند. گلسنگ ها در فصل باران سبز می شود و درخشش زیبا به شکل مخمل به کوه می دهد. به این گل، گل اشک نیز گفته می شود و علت آن قطارت شبنمی است که معمولا لابلای گلبرگ هاییش شکل می گیرد. به همین مناسبت از نظر پوشش گیاهی و جانوری نیز از تنوع زیادی برخوردار است. چه منطقه ای بهتر از پارک جنگلی رویان برای یک خاطره جذاب طبیعت گردی و پیک نیک در سفر به این شهر؟