راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی بروزرسانی 2022

ضخامت این دستگاه کمتر از 19 میلی‌متر و وزن دستگاه 1.5 کیلوگرم است که برای یک لپ‌تاپ 14 اینچی با صفحه‌نمایش لمسی و چرخشی عددی منصفانه است. میزان حافظه نهان در نظر گرفته‌شده برای بهترین لپ تاپ دانشجویی 8 مگابایت است. مدلی از لپ‌تاپ IdeaPad Gaming 3 لنوو که به امکانات گفته‌شده مجهز است، می‌توان با قیمتی حدود ۲۴ میلیون تومان خرید. به طور حتم یکی از بهترین لپ تاپ‌های برای برنامه نویسی همین مدل لپ تاپ ایسر است؛ چرا که پردازنده مرکزی بسیار قدرتمندی دارد و قدرت CPU آن حتی از بسیاری از لپ تاپ‌های گران قیمت‌تر هم بیشتر است. شاید تصور کنید این پردازنده مرکزی قدرتمند باعث شده تا دیگر بخش‌ها ضعیف باشند ولی باید بگوییم که خوشبختانه این اتفاق رخ نداده و این مدل را یکی از بهترین لپ تاپ های کد نویسی می‌دانیم.

Lenovo Legion 5 Pro

این لپ تاپ یکی از بهترین لپ تاپ ها برای دانشجویان مهندسی و همچنین یکی از جدیدترین مدل های این برند است. در ادامه چندین مدل از بهترین لپ تاپ های گیمینگ زیر 30 میلیون را برای شما آورده ایم که به انتخاب آگاهانه شما کمک خواهد کرد. لپ تاپ Lenovo ThinkPad P15 Gen 2 در مقایسه با لپ تاپ Lenovo ThinkPad P15 پیشرفت‌های محسوسی داشته و اکنون به دستگاه بهتری تبدیل شده است. هم سخت افزار بهتری در مقایسه با مدل قبلی دارد و هم از صفحه نمایش باکیفیت‌تری استفاده می‌کند.

بله، اکنون می توانید همه بازی ها و برنامه های iOS مورد علاقه خود را روی لپ تاپ خود نیز اجرا کنید. پردازنده‌ی مرکزی یا CPU مهم‌ترین عنصر در خرید لپ‌تاپ به‌شمار می‌رود. از میان پردازنده های مناسب برای لپ تاپ دانشجویی پردازنده های پنتیوم و سلرون گزینه های مناسب می باشند که علاوه بر کارآیی و عملکرد مناسب دارای قیمت پایین می باشند. گرچه پردازنده های Core i3 برای اجرای کارهای با توان پردازشی بالا مناسب تر است.

این لپ‌تاپ برای فعالیت‌های تجاری مناسب خواهد بود و در طول روز به خوبی کاربران صفحه اینترنتی پیشنهادی را همراهی می‌کند. از خوبی‌های لپ‌تاپ ThinkPad X1 Carbon این است که وزن بسیار کمی دارد و جزو محصولات سبک به حساب می‌آید. اگر می‌خواهید برای خرید لپ تاپ لنوو زیاد هزینه نکنید، اما محصول خوبی در اختیار داشته باشید می‌توانید ThinkBook 13 را خریداری کنید.

  • این لپ تاپ با طراحی جدید و پورت Thunderbolt ۴، بهترین لپ تاپ زیر ۱۰۰۰ دلاری است که برای دانش آموزان یا هر کسی است که به یک دستگاه قابل حمل با انرژی زیاد و عمر باتری طولانی نیاز دارد، مناسب است.
  • همچنین سرعت انتقال اطلاعات در این محصول بسیار زیاد است که باعث می‌شود در زمان خود صرفه جویی کنید.
  • علی‌رغم اندازه کوچکتر، ایسوس تغییرات بزرگی از جمله ترک پد و صفحه کلید بزرگتر را اضافه کرد.
  • از همین روی ما نیز مقاله «راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی» را برای شما دانشجویان عزیز به قلم تحریر درآوردیم.
حتی با وجود ویژگی‌های برتر، Pixelbook Go هنوز بسیار مقرون به صرفه‌تر از بسیاری از لپ‌تاپ‌های دیگر است، و همچنین عمر باتری فوق‌العاده‌ای دارد. صفحه‌کلید نیز فوق‌العاده راحت است، که در لپ تاپ های دانشجویی 2022 بسیار مهم است، زیرا کار تایپ‌ زیادی روی این مورد انجام می‌دهید. همچنین یک دستگاه پخش رسانه خوب است، بنابراین می‌توانید زمانی که نیاز به استراحت دارید، نتفلیکس را زیر و رو کنید و متوجه شدیم که باتری آنقدر دوام می‌آورد که یک سریال 10 قسمتی را در یک دفعه شارژ و برای ساعت‌ها پخش می‌کند. لپ تاپ دانش آموزی 2022 ایسر به اندازه کافی نازک و سبک است تا به راحتی در مدرسه یا محوطه دانشگاه حمل شود، اما با کیفیت ساخت مناسب که به این معنی است که به راحتی نمی‌شکند.

لپ تاپ ایسوس مدل K413EQ-EK370

لپ تاپی با سی پی یو Ryzen U با 8 مگابایت کش و دارا بودن حافظه اس اس دی 512 گیگابایت که یک باتری 41 وات ساعتی نیز دارد. دومین انتخاب در این بازه خصوصا برای طرفداران ایسوس R565EA-AE است. که پردازنده نسل 11 اینتل Core i3 1115G1 دارد و از یک صفحه نمایش Full HD با پنل WideView بسیار با کیفیت بهره می‌برد. بهترین لپ تاپ برای دانشجویان هنر و گرافیک باید دارایپردازنده CPU قوی و ظرفیت بالای حافظه رم RAM و همچنین کارت گرافیک قدرتمند برای اجرای گرافیک های سنگین باشد. با هزینه ای در حدود 25 میلیون تومان می توان یک لپ تاپ دانشجویی مناسب برای رشته هنر و گرافیک تهیه کرد.

این محصول اپل به دلیل قابلیت حمل و کیفیت بالای خود شناخته شده است. این لپ تاپ می تواند به شما در انجام هر کاری که می خواهید انجام دهید در اسرع وقت کمک کند. این یک وسیله عالی برای قیمت آن است ، هیچ لپ تاپ بهتری در محدوده 700 تا 800 دلار وجود ندارد.

حافظه‌ رم نقش به سزایی در استفاده روزمره دارد، به دلیل این که لپ‌تاپ محصولی مولتی مدیا و مولتی تسکینگ می‌باشد و شما دائماً نیاز پیدا می‌کنید که چند برنامه‌ مختلف را با هم اجرا کنید. پس مهم است که میزان حافظه‌ی رم در حدی باشد که لپ‌تاپ بدون مشکل بتواند چندین برنامه را هم‌زمان به صورت باز در حافظه‌ی خود داشته باشد. از این که فروشگاه اینترنتی لاد کالا را برای خرید انتخاب نموده اید از شماسپاسگزاریم. تمام تلاش تیم ما، ایجاد سهولت در خرید محصولات اصلی با پک اوریجینال وگارانتی اصلی و معتبر برای مشتریانمان است. به این ترتیب در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید باخیالی آسوده هر یک از کالاهای موجود در فروشگاه را با گارانتی معتبر خریداری نموده و درسریعترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود در تهران یا شهرهای ایران دریافت نمایید. این محصول از شرکت لنو، اگرچه از لحاظ ظاهری شکلی ساده دارد ولی درعین­حال، امتیازاتی مثل عدم جذب اثر انگشت و کثیفی، و رضایت­بخشی را در خود دارد.

این لپ تاپ بسیار سبک ساخته شده و خیلی راحت می‌توانید آن را حمل کنید. این محصول شاسی بسیار مقاومی هم دارد و عملکرد صفحه کلید آن هم فوق العاده است. حسگر تشخیص اثر انگشت و دوربین IR هم روی این لپ تاپ قرار گرفته است. لنوو در نسل ۹ لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Carbon تغییرات بسیار خوبی ایجاد کرده تا این محصول همچنان یک لپ تاپ پرچم‌دار برای کسب و کارهای مختلف باشد. این محصول با پردازنده‌های نسل ۱۱ اینتل راهی بازار شده‌اند و عملکرد باتری فوق العاده‌ای هم دارد. بلندگوی بسیار باکیفیت و صفحه نمایش ۱۴ اینچی با کیفیت از نقاط قوت این محصول به حساب می‌آیند.

Lenovo Legion 7i Gen 6

راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی بروزرسانی 2022