دوربین مدار بسته مشخصات ، قیمت و خرید آنلاین-امن باش

وظیفه اسپلیتر یا تقسیم کننده هم تقسیم کردن مساوی سیگنال ورودی بین خروجی هاست. مفهوم رزولوشن به همین سادگی است، هر چه اندازه و کیفیت تصویر ثبت شده بیشتر باشد، رزولوشن آن ببشتر است. سپس دوربین های مجهز به تکنولوژی DNR پاناسونیک ، تصویر چشم نوازتری را ارائه داده و بدین ترتیب تشخیص ابهامات را آسان تر می کنند. ابتدا DNR یک سیگنال واضح تر ،تا حدود ۷۰% ذخیره در فضای دیسک را ارائه می دهد، بنابراین شما امکان ذخیره سازی میزان بیشتری از تصویر را بر روی هارد خواهید داشت. دلیل این امر این است که وقتی دوربین اقدام به عکسبرداری میکند و اگر چراغ اتومبیل روشن باشد نور مازاد تصویر باعث میشود تصویر مخدوش شده و پلاک ماشین ناخوانا باشد و چیزی مشخص نشود. از نظر قیمت می توان گفت AHD از ارزان قیمت های بازار است و دوربین های fULL HD 1080P در بازار ایران بین 20 تا 50 دلار فروحته می شوند.

ممکن است بپرسید که چرا در میان بازار متنوع دوربین‌های مداربسته باید به سراغ دوربین مداربسته هایلوک برویم؟ دلیل عمده این انتخاب به کیفیت بالای انواع دوربین هایلوک مربوط می‌شود. همانطور که گفته شد، دقت و ریزبینی در خرید دوربین مداربسته حرف اول را می‌زند و دوربین‌ مداربسته هایلوک کیفیت قابل قبولی را به مشتریان ارائه می‌دهد. بنابراین کیفیت مناسب اولین دلیلی است که ما را به سمت محصولات این شرکت سوق فروشگاه لوازم دیجیتال امن باش می‌دهد. اگر هدفتان گرفتن دزد باشد، وجود برخی ویژگی‌ها (یعنی قابلیت تشخیص چهره، شماره پلاک، زاویه دید گسترده، کیفیت تصویر 1080p hd، دید در شب و زوم بالا) در دوربین امنیتی مورد نظر شما ضروری است.

لیست رزولوشن یا کیفیت دوربین های مدار بسته

لیست قیمت دوربین مداربسته به همراه جزئیات فنی و گارانتی معتبر و قانونی در سایت دوربین مال موجود است؛ برای خرید دوربین مداربسته با کارشناسان دوربین مداربسته دوربین مال تماس بگیرید. اگر در مورد مدت زمان ضبط دوربین مدار بسته سوالی داشتید نیز میتوانید با کارشناسان دیاکالا تماس بگیرید. که با نصب دوربین مداربسته در این نوع ساختمان ها برای ثبت رفت و آمدها در راه پله و آسانسور، زیر نظر داشتن پارکینگ و انبارها، تحت پوشش دادن حیاط و هچنین پشت بام استفاده می شود. نوع دیگری از دوربین مداربسته وجود دارد که از تکنولوژی WiFi بهره می برد و به نام دوربین مدار بسته بیسیم شناخته می شود؛ که این مدل ها داخل خانه نصب می شود و عموماً برای کنترل کودک و پرستار کودک استفاده می شود. در دوربین مدار بسته HDCVI اطلاعات صوتی و تصویری هر دو بر روی یک رشته کابل مشترک کواکسیال منتقل می گردند و به دلیل استفاده از فرکانس پایین و عدم فشرده سازی تصویر، میزان کاهش وضوح، نویز و پرش تصویر، بسیار پایین می باشد.

دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا مدل IPC-HFW4431T

این دستگاه عموماً به یک مانیتور و یا یک روتر ( مودم اینترنت) متصل می شود. به کمک مودم شما می توانید تصاویر را در اینترنت ارسال و از دورترین نقاط امکان کنترل منطقه مربوطه را داشته باشید. نسل قدیم دوربین های آنالوگ کیفیت و رزولوشن پایین تری داشتند امروزه دوربین مداربسته آنالوگ باکیفیت بهتر و رزولوشن بالاتر ارسال شده است. دوربین های دیجیتال که با عنوان دوربین های تحت شبکه نیز شناخته می‌شوند تصاویر را با فرمت دیجیتال ارسال و ذخیره سازی می نمایند. سیستم‌های امنیتی و نظارتی یکی از مهم‌ترین تدابیر پیشگیرانه‌ای است که می‌توان در حفاظت از اماکان از آن بهره برد.

  • ابعاد این دوربین کوچک است و به همین دلیل در نقاطی که نیاز به نصب دوربین کوچک دارند، بسیار به درد می‌خورد.
  • رایج ترین رزولوشن برای دوربین های مدار بسته 1، 2، 3، 4، 5، 6، 8 و 12 مگاپیکسل است.
  • در سال‌های اخیر رزولوشن‌هایی با واحد مگاپیسکل برای دوربین‌های HD و IP در بازار زیاد شدند.
دوربین مدار بسته مشخصات ، قیمت و خرید آنلاین-امن باش در نهایت باید گفت که دوربین مداربسته هایلوک را می‌توان در رده موفق‌ترین محصولات امنیتی قرار داد. شرکت هایک ویژن نیز به واسطه تولیدات مرتبط با دوربین مداربسته هایلوک تاکنون جوایز زیادی را دریافت کرده است، که آخرین مورد آن مربوط به سال 2021 است. یکی از خدماتی که شرکت‌های معتبر فعال در زمینه فروش دوربین مدار بسته به شما ارائه خواهند داد، صدور فاکتور رسمی روی خرید شما است.