دریچه زیر فن کویل فروش آنلاین،تلفنی و حضوری دریچه زیر فن کویل در تهویه مارکت

دریچه زیر فن کویل فروش آنلاین،تلفنی و حضوری دریچه زیر فن کویل در تهویه مارکت در مرحله بعد نیاز به عبور هوای محیط از بیرون به داخل محفظه دستگاه فن کویل خواهیم داشت. دلیل اینکه شیارها را ۳۰ درجه طراحی میکنیم این است که باعث می گردد هوای مورد نیاز فن کویل مستقیم به محل مکش هدایت گردد . در فن کویل هایی که سیستمِ برگشتِ هوای آنها به وسیله کانالِ رابط از محیط تغذیه می‌گردد نیازی به‌ایجادِ منفذِ عبور هودریچه دسترسی فن کویل سادهبر روی بدنه‌ی درب دریچه دسترسی فن کویل نیست و در این نوع دستگاهها لزوماً باید درب دریچه دسترسی فن کویل کاملاً مسدود باشد. دریچه دسترسی فن کویل ساده دارای دو نوع فریمِ ۳ و ۵ سانتی است و در دومدلِ لولایی و وزنه‌ای تولید می‌شود.دربِ دریچه دسترسی فن کویل ساده،به صورت یک ورقِ صاف و بدون هرگونه سوراخ و شیار است و در این دریچه امکانِ ترددِ هوا از بیرون به سمتِ داخلِ محفظه‌ی فنکویل وجود نخواهد داشت. ابعاد درب درب دریچه دسترسی فن کویل خطی لولایی دقیقا به ابعاد دلاخلیِ فریم برمی‌شود.البته از سه بُعد باید به میزان ۲ میل کسر کرد و از بُعد چهارم که به لولا متصل می‌گردد به میزان نیم سانت کسر می‌گردد که درب بدون هیچگونه گیری باز و بسته شود.

در ساخت درب دریچه بازدید فن کویل باید دور تا دور محیط درب دریچه بازدید فن کویل به میزان یک و نیم سانت به داخل لبه داشته باشد تا از تاب خوردگی یا دفرمه شدن ساختار درب دریچه بازدید فن کویل جلوگیری دریچه زیر فن کویل کند. در این مدل از دریچه بازدید فن کویل درب این محصول نیازی به هیچ منفذ و شیاری ندارد زیرا دستگاههای فن کویل هوای برگشت دستگاه را توسط کانال مجزای برگشت هوا تامین می کند. پس از اندازه گیری ابعاد شروع به ساخت و برش اضلاع فریم دریچه زیر فن کویل می نماییم. گوشه های فریم باید کاملاً به صورت ۴۵ درجه گوش زنی شود تا قاب کاملاً گونیا و قائمه باشد. حال در این مرحله به ساخت درب دریچه زیر فن کویل دو گل سقفی وزنه ای می پردازیم. درب این دریچه زیر فن کویل از ورق آلومینیوم به ضخامت یک میل ساخته می شود.

هم چنین طریقه نصب فریم شان بر روی چارچوب جلویی فن کویل می تواند به صورت پیچ از رو و پیچ مخفی باشد. دریچه فن کوئل چوبیاز جنس ام دی اف هستند مناسب برای دیوار و کف زمین دارای پوشش پلی یورتان. فن کویل (فن کوئل)، دارای یک فن، کویل های گرماساز و سرماساز، فیلتر هوا، شیر(فلکه)، شیر هواگیری می باشد. با روشن شدن فن هوا به داخل کشیده شده و با برخورد به لوله های آب گرم و سرد هوا به بیرون می دمد و محیطی گرم یا سرد فراهم می کند. آب گرم با دیگ بخار و آب سرد با چیلر که در موتورخانه قرار دارند فراهم می شوند و توسط لوله به کویل ها می رسند.

  • فن کویل های سقفی از نمونه های پرکاربرد و پراستفاده دستگاه های فن کویل به شمار می روند.
  • امکان نصب این دریچه زیر فن کویل به هر دو صورت از جمله پیچ از نما و نیز پیچ مخفی به راحتی امکانپذیر است.
  • حال زمان ساخت درب دریچه زیرفن کویل لولایی آلومینیومی فرارسیده است.ابعاد درب دریچه زیر فن کویل تک گل لولایی از ابعاد داخلی فریم دریچه زیر فن کویل بدست می آید.
  • دریچه های بازدید زیر فن کویل در بعضی موارد از جنس پلاستیک اِی بی اِس هم ساخته می شوند.
بیشترین تنوع طرح بر روی درپوش و بدنه از لحاظ رنگ و لعاب در دریچه فن کوئل چوبی بوده و معماران ساختمانی از آن در طراحی محیط داخلی ساختمان‌های شیک و لاکچری بهره خواهند برد. همچنین رنگ پلی یورتان با پوشش پی وی سی از سطح چوبی بدنه این دریچه محافظت خواهد کرد. همچنین در صورت عدم‌تطابق با سلیقه مالکین امکان تغییر نوع دریچه بازدید فن کویل نیز وجود داشته و به آسانی با به‌کارگیری متخصصین امر و انتخاب یکی از انواع دریچه فن کویل می‌توانید دریچه زیر فن کویل را تغییر دهید. در صورت علاقه‌مندی به یادگیری نکات مهم در خرید دریچه فن کویل تا انتهای این مطلب با سایت تهویه سان همراه باشید. اگر شما نیز قصد دارید تا در روزهای آینده، یکی از بهترین و باکیفیت ترین انواع دریچه فن کویل را تهیه و خریداری کنید، می توانید تهیه دریچه های فن کویل استیل را در اولویت های خود قرار دهید. دریچه های مذکور یکی از بهترین انواع دریچه ها برای استفاده در مکان های بهداشتی از جمله اتاق تمیز، محیط های اسیدی و سرویس بهداشتی و غیره می باشد که از بهترین و مرغوب ترین انواع ورق های استیلی تهیه و طراحی شده است و شما می توانید با توجه به محلی که می خواهید از این تجهیزات استفاده کنید، اقدامات مربوط به خرید را انجام دهید.

قبل از ساخت دریچه زیر فن کویل ، ابتدا باید محل نصب را اندازه گیری کنیم. از قدیمی های این حوزه است و امکان بازگشت هوا به دستگاه را به راحتی فراهم می کند و مانع از افت فشار به بهترین نحو می شوند. دارای یک پیچ مخفی با قابلیت نصب آسان است و از ورق های آلومینیومی در ابعاد گوناگون ساخته شده است. نصب دریچه زیر فن کویل در حالات مختلف بلامانع است و به راحتی می توان آنرا با پیچ رولپلاک در موضع خود تعبیه نمود.

رنگ کوره ای الکترواستاتیک علاوه بر هماهنگی و زیبایی که به دریچه بازدید فن کویل می دهد باعث خواهد شد که این محصول در برابر ضربه و آسیب های احتمالی مقاوم تر بوده و عمر مفیدش بالا برود. دریچه بازدید فن کویل استیل این امکان را به کارفرمایان می دهد که در هر سایز و اندازه ای ساخته شود و هیچ محدودیتی در ساخت ابعاد مختلف ندارد. برای رنگ آمیزیِ دریچه بازدید فن کویل از کدرنگ های متنوع و زیبا می توان بهره جست که زیبایی و جلوه کار را به بیشترین میزان ارتقا بخشید. از جمله مزایای مهم دریچه بازدید فن کویل پلاستیکی، وزن سبکِ آن است که این موضوع به خودیِ خود باعثِ نصب سریع و آسان و همچنین کم خطر بودنِ استفاده از دریچه بازدید فن کویل پلاستیکی می گردد،چون وزن سبک مانع از افتادن یا جداشدن از سقف می گردد. همچنین از دریچه بازدید فن کویل پلاستیکی در محیط هایی مثل استخرها، سرویس های بهداشتی و… که رطوبت در این محیط ها بالاست مورد استفاده قرار می گیرد.

ساخت دریچه بازدید در انواع متنوع

در مدل لولایی لزوماً باید از لولا و قفل زیمنس برای بازو بستن درب دریچه بازدید فن کویل استفاده شود. اگر درب دریچه بازدید فن کویل خطی کله قندی به وسیله لولا باز و بسته شود احتیاج به قفل زیمنسی دارد. ابعاد و سایز دریچه بازدید فن کویل نسبت مستقیم با ابعاد و سایز دستگاه فن‌کویل دارد. به طور کلی دریچه بازدید فن کویل در دو مدل لولایی و وزنه ای ساخته می گردد.

فن کویل در سه حالت سقفی، کانالی و دیواری بوده و قرارگیری تجهیزات اصلی سیستم فن کویل در سقف ساختمان نوع سقفی فن کویل نام دارد. از دریچه زیر فن کویل نیز جهت جانمایی دقیق محل قرارگیری آن در سقف استفاده خواهد شد. مهم ترین عامل در قیمت گذاری دریچه بازدید جنس میباشد وابعاد و رنگ به کار رفته و نوع درب دریچه از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت میباشند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است