خرید جایگزین باتری موتور سیکلت دکترموتوری-مستر انرژی پلاس

خرید جایگزین باتری موتور سیکلت دکترموتوری-مستر انرژی پلاس

تا زمانی که پاسخ گوی مصارف موتور سیکلت شما هست از آن استفاده نمائید. اگر از باتری های بی نیاز از تعمیر maintenance-free (پلمب شده) استفاده می کنید نیاز به بررسی سطح الکترولیت باتری و اضافه کردن آب مقطر نمی باشد. اگر احساس می کنید باتری مورد استفاده ضعیف شده است و یا الکترولیت به بیرون نشت می کند (که موجب می شود انجین به سختی روشن شود و یا سایر مشکلات الکتریکی بروز نماید)، به نمایندة فنی مجاز موتورسیکلت رجوع کنید. در موتورسیکلت های کاربراتوری بیشتر از باطری برای بوق، راهنما، چراغ و استارت استفاده می شود.البته برخی از موتورسیکلت های کاربرتوری به باطری برای روشن شدن احتیاج دارند ولی اکثر آنها را بدون باطری می توان روشن کرد.

این مدار، بجای باتری موتور سیکلت به منظور کاهش هزینه خرید باتری و همچنین ثبات نور چراغ ها مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این جایگزین باتری موتور سیکلت دیگر نیازی به استفاده از باتری وجود ندارد .همچنین با جایگزین کردن این محصول به جای باتری موتور، از بوق نیز به صورت ثابت می توان استفاده کرد . ۳- یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که به باتری موتورسیکلت شوک وارد کنید. برای این کار باید موتورسیکلت را در یک سرازیری به سرعت هل دهید و موتورسیکلت را در دنده دوم قرار دهید و کلاچ را بگیرید وقتی موتورسیکلت به بیشترین دور افتاد کلاچ را رها کنید تا موتورسیکلت روشن شود. هرچند این موارد به طور قطعی و صددرصد نمی‌تواند باعث شارژ مجدد باتری وسیله نقلیه شما شود، با این حال این احتمال وجود دارد که تا رسیدن به یک تعمیرگاه برای بررسی باتری موتورسیکلت بتوانید آن را روشن نگه دارید. بررسی دوره‌ای و منظم باتری موتورسیکلت باعث می‌شود که این مشکلات با احتمال کمتری به وجود بیاید و در نتیجه به صورت ناگهانی با آن مواجه نشوید.

ویژگی های باتری موتورسیکلت ، فرآیند انتخاب را به یک کار آسان و بدون عارضه تبدیل می کند. توانایی سیستم موتورسیکلت و کلیه سیستم های الکتریکی در انتقال سطح انرژی مورد نیاز به سیستم بدون مشکل با سیستم باتری دارای آمپر و مقدار ولتاژ کافی نسبت مستقیم دارد. باتری موتور سیکلت و اسکوتر رابصورت اینترنتی در سایت مستر کاسکت جستجو و بررسی نمائید. بنابراین می توانید مطمئن باشید که یک نمونه صحیح را برای مدل خود سفارش داده اید. به منظور افزایش عمر باتری موتورسیکلت، یک شارژر برای ماه‌های سرد زمستانی، تهیه کنید. شارژری مانند CTEK MX 5.0 را می‌توان به باتری متصل کرد و بدون نیاز با جدا کردن پایانه‌های باتری آن‌ها را شارژ کرد.

خریدرگوالاتور شارژ باتری موتورسیکلت مدل RS109

ضمن اینکه آرکا باتری برای ارسال باتری به مشتری هیچ هزینه ای را دریافت نمی کند. باطری موتور سیکلت قلب الکترونیکی موتور بوده و موتورهای جدید به دلیل بهره بردن از سیستم انژکتور، پمپ بنزین برقی و سیستم های الکترونیکی پیشرفته برای روشن شدن به باتری نیاز دارند. نقش باطری موتور دقیقا با باتری خودرو یکسان بوده و تفاوت در ابعاد و اندازه باتری موتور سیکلت با باتری خودروست. باتری موتور انواع مختلفی از نظر آمپر داشته و عمر باتری موتورسیکلت نیز بسته به شرایط استفاده و برند ممکن است مقداری تفاوت داشته باشد. در آرکا باتری، باتری فرسوده موتور سیکلت شما نیز خریداری شده و تست معیوب بودن آن در حضور خود مشتری انجام می شود.

باتری موتورسیکلت لیتیوم 6 ولت قدرت زیادی دارد ، طیف گسترده ای از برنامه ها ، به عنوان مثال می تواند برای بردن ، سه چرخه پیک و غیره استفاده شود. قیمت باطری موتور سیکلت برای موتور سیکلت های مختلف متفاوت است. مثلاقیمت باطری موتور سیکلت راپیدوباقیمت باطری اتمی موتور سیکلت 150وقیمت باطری موتور سیکلت پالسوهمچنین قیمت باطری موتور سیکلت باکسر فرق می کند.

مزایای خرید باتری موتور سیکلت از آرکا باتری

یکی دیگر از دلایل خرابی عمده در باتری‌ها اتصال ضعیف زمین بین قاب و باتری است. برای اطمینان از اتصال مناسب آن‌ها لازم است آن را با دقت بررسی کنید. در صورت لزوم برای تمیز کردن اتصالات از سنباده سبک و یا برس‌های نرم استفاده کنید. اگر لامپ‌ها کم نور هستند عامل دیگری است که می‌توانید دلیل آن را از جانب باتری موتور بدانید.

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی مسترکاسکت این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی مسترکاسکت تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی مسترکاسکت در بازه انتخابی ارسال مستر انرژی پلاس خواهد شد. حرکت آرام موتورسیکلت برای شارژ باتری کافی نیست؛ بنابراین موتور را زود خاموش نکنید. اگر باتری شما هنوز قابل تعمیر است؛ باید حداقل حدود ۳۰۰۰ دور در دقیقه برای مدت زمان مناسبی حرکت کنید تا شارژ کافی به باتری بازگردد.

  • عیب باطری ایرانی، نداشتن کیفیت مناسب و عدم ارائه گارانتی معتبر است که باعث می‌شود خریدار بعد از مدتی از عملکرد آن ناراضی باشد، ولیقیمت باتری ایرانی برای موتور سیکلت بسیار مناسب است.
  • اگر باتری شما هنوز قابل تعمیر است؛ باید حداقل حدود ۳۰۰۰ دور در دقیقه برای مدت زمان مناسبی حرکت کنید تا شارژ کافی به باتری بازگردد.
  • این نوع باتری‌ مقاومت بالایی در برابر لرزش‌، ضربه و دمای شدید دارد و با شارژر قطره‌ای شارژ می‌شود.
برای شارژ باتری نو، بین 8 تا 12 ساعت باتری را به اندازه ای شارژ کنید تا ولتاژ آن به عدد 13. تخلیه عمیق باتری بعد از روشن شدن، محکم نبودن باتری در محل نصب خود، نشستن گرد و خاک زیاد روی باتری از عوامل دخیل دیگر در خرابی باتری هستند. زمانی که بار در هنگام شارژ و دشارژ روی صفحات باتری ریزش پیدا کند، باتری شما سولفاته خواهد شد. اگر در هنگام تردد با موتورسیکلت خود متوجه شدید که باتری دچار مشکل شده است به ویژه زمانی که دور از یک تعمیرگاه موتورسیکلت هستید نگران نباید چند راه برای برطرف کردن این مشکل وجود دارد.

باتری موتور سیکلت استارتی محصولی است که در ولتاژهای مختلفی تولید می شود و تقریبا هر موتور سیکلتی دارای ولتاژی مختلف است. اما به طور معمول افراد از باتری های ۶ الی ۱۲ ولت برای این موتورها استفاده می کنند. نشتی در مدار می‌تواند باعث شود که شارژ باتری به سرعت تخلیه شود. برای بررسی این مشکل لازم است کابل باتری منفی را برداشته و یک ولت اهم متر را بین کابل منفی و ترمینال منفی باتری قرار دهید.

باطری موتور آپاچی , پالس , پولسار