جدیدترین سریال های کره ای

“پادشاهی” نمایشی است که درام دوره را با ژانر وحشت آمیخته است. در این سریال با انواع اصطلاحات رسمی و غیر رسمی زبان کره ای آشنا می شوید. او در کره به کار وکالت مشغول می شود. داستان این سریال درباره یون سه ری (Son Ye-Jin) وارث ثروتمند در کره جنوبیست که در مسیر مسافرت هوایی به طوفان شدیدی برخورد کرده و مجبور میشود در کره شمالی فرود اضطراری کند. داستان این سریال درباره یک دختر دبیرستانیست که نسبت به همه چیز به جز ظاهر خود خوش بین و مثبت است. سریال او هرگز نخواهد فهمید براساس یک رمان محبوب 2017 به همین نام ساخته شده است و داستان عشق بین سان بائه دوست داشتنی و هوبای جسور را روایت می کند. این سریال داستانی مشابه سریال اورجینال را روایت می کند و همان شخصیت ها را نیز دارد اما از بازیگرانی برجسته استفاده کرده و زمینه داستان نیز کره ای متحد در آینده ای نزدیک است.

وینچنزو اثری از سازندگان سریالهای کشیش بی اعصاب و دلقک تاجدار یکی از موفقترین سریالهای کرهای است که جزو بهترین سریال های کمدی عاشقانه کره ای به حساب میآید. هنگامی که او کار خود را به عنوان کاراگاه آغاز میکند، با «گونگ سون جی» که علاقهمند است به عنوان دستیار کاراگاه کار کند، ملاقات میکند. این رویداد با ولیعهدی به نام یی چانگ آغاز می شود که پس از مرگ ناگهانی پدرش به پادشاهی می رسد. داستان این سریال پر طرفدار کره ای با شخصی به نام جون سانگ آغاز می شود که به یک دبیرستان جدید برای پیدا کردن پدر حقیقی خود می رود. صنعت سینمای کره از دیرباز در کشورهای خاورمیانه مورد استقبال افراد قرار گرفته بود و روز به روز نیز در حال پیشرفت کردن است. در این سریال دختری جن گیر صاحب املاک و مستغلات تئه باک است و کار وی بیرون راندن روح افراد مرده از خانه هایشان و پاک کردن ساختمان هایست که به صورت مکرر در آن ها جن و روح پیدا میشود.

تو فوق العادهای نیز در فهرست برترین سریال کره ای طنز قرار دارد. سریال مشکلی نیست که خوب نباشی با بازی کیم سوهیونگ در فهرست فهرست برترین سریال کره ای طنز قرار میگیرد. طی اتفاقاتی کشیش سالمند، دوست صمیمی کیم هه ایل، به قتل میرسد و او به همراه و دیونگ که افسر پلیس شهر گودام بوده و پارک کیونگ سون که یک دادستان است، گرد هم جمع میشوند تا قاتل را پیدا کنند. سریال کشیش بی اعصاب با داشتن دو ستاره کیم نام گیل و لی هانی در دسته بهترین سریال های کره ای کمدی قرار میگیرد.

این سریال یکی از خنده دار ترین سریال های کره ای است که دیدن هر دو فصل آن را به شما پیشنهاد میکنیم. هرچند این سریال در ژانر جنایی قرار دارد ولی صحنههای فان و جالب آن، این سریال را تبدیل به یکی از خنده دار ترین سریال های کره ای کرده است. داستان این سریال درباره پسر دوم خانواده ثروتمند کیم است که خارج از کشور درس میخواند تا اینکه اتفاقاتی میافتد و او تصمیم میگیرد به کره برگردد. او تمام تلاشش را میکند تا به زندگی واقعی خود برگردد اما در نهایت موفق نمیشود و تصمیم میگیرد سرنوشت خود را بپذیرد و به عنوان ملکه زمان چوسان زندگی کند. او که میداند نامزدش به وی علاقهای ندارد، تصمیم میگیرد که عشق واقعی خود را پیدا کند. اما در این میان، پسری خوشتیپ و جذاب در مدرسه چهره واقعی این دختر را دیده است.

تاکنون سریال کرهای در این دسته ساخته نشده است که به عنوان بهترین سریال های گرگینه ای کره ای در این مطلب جای داشته باشد. بنابراین حتی اگر از طرفداران بهترین سریال های کره ای تاریخی نیستید، این سریال را امتحان کنید. پیشنهاد میکنیم اگر از سریالهای کمدی و ژانر جوانان خوشتان میآید، این سریال کره ای جدید کمدی را از دست ندهید. این سریال جزو بهترین سریال های کمدی عاشقانه کره ای به حساب میآید. سریال وینچنزو با بازی سونگ جونگکی و اوک تک-یون (Ok Taec-yeon) عضو گروه ۲PM جزو پربیننده ترین سریال های کره ای ۲۰۲۱ نام برده میشود که برترین سریال کره ای جنایی است. این اثر از شبکه tvN پخش شده است. به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، در پی پخش سریال «بازی مرکب» از شبکه «نتفلیکس» این مجموعه با استقبال جهانی مواجه شد و حالا آمارها حاکی از آن است که علاقه برای یادگیری زبان کرهای نیز افزایش یافته است و این موضوع بار دیگر افزایش محبوبیت جهانی فرهنگ کره در حوزه سرگرمی و محصولات زیبایی را در مرکز توجه قرار میدهد.

این دو شخصیت اصلی داستانهای جالبی را رقم میزنند. بالاخره ست بیول تصمیم میگیرد در فروشگاه چوی ده هیون مشغول به کار شود و ماجراهایی جالب و خندهدار بین این دو رقم میخورد. داستان درمورد دختری به نام “هانا” است که بسیار چاق است و قصد دارد که خواننده شود اما وزن زیادش و ظاهرش باعث میشود که صدایش به چشم نیاید سپس او تصمیم میگرد که به یک جراحی کامل تن دهد و ظاهر و وزنش را به طور کامل تغییر دهد، این فیلم بر اساس یک مانگای ژاپنی به نام kanna’s big success ساخته شده است. در آنجا به طور اتفاقی با لی جونگ هیوک (Hyun-Bin) که افسر ارتش کره شمالی است، آشنا میشود و لی جونگ هیوک تصمیم میگیرد تا یون سه ری را پنهان و از او محافظت کند.

وی همچنین گفت: مواجهه جامعه مخاطب ایرانی با کی دراما یک داستان-کاریکاتور جذاب و قابل تامل است؛ یک طرف شهروندان بالغ و پابهسن گذاشته جامعه ایستاده اند که حتی نام «کیداراما» برایشان ناآشنا است. پخش سریال سلام منم در سال 2021 توسط شبکه کی بی اس استارت خورد و پس از 16 قسمت به کار خودش سریال های کره ای پایان داد. سه سال پیش آنها با هم ملاقات کوتاهی داشته اند. اما طی اتفاقاتی وی به داخل یک استخر میفتد و با هویت ملکه چوسان به نام کیم سو یونگ (Shin Hye-Sun) از خواب بیدار میشود. هرچند داستان پسر پولدار و دختر فقیر و همینطور مخالفت خانوادهها برای ازدواج در دنیای کیدراما تبدیل به یک کلیشه شده است، اما وارثان با داشتن بازیگرانی همچون لی مین هو، پارک شین هه و کیم وو بین همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده و جزو بهترین سریال های کره ای مدرسه ای است.

دیگر به لطف شبکههای داخلی کشور هم که شده بیشتر ایرانیان با سریالهای کره جنوبی آشنایی دارند؛ اما طرفداران کیدراما بهتر میدانند که سریالهای کرهای همگی مانند جومونگ و دونگی در ژانر تاریخی نیستند و صنعت فیلم و سریال کره در ژانرهای دیگر نیز بسیار محبوب بوده و در سراسر جهان طرفدار دارند. این پسر دانش آموزی درجه یک و با مهارت در بسکتبال است و بسیاری از همکلاسیهایش بر روی وی کراش دارند. اما او فرار میکند و به روستایی میرود که تنها زنها اجازه دارند وارد آن شوند.

اما در این میان جنگی بین گروههای مافیایی شکل میگیرد و او مجبور میشود که به کره فرار کند. در این میان توجه یکی از آنها به مرد جوانی جلب میشود که داستان جدیدی برای او آغاز میکند. داستان این سریال کره ای جدید کمدی درباره مرد سرآشپزی به نام جانگ بونگ هوان است که در کاخ آبی رئیس جمهور کار میکند. سریال جهنمدره از بهترین سریال های کره ای نتفلیکس، با اقتباس از وبتونی با همین نام ساخته شده است.

مهره بلعیده شده تا یکسال میتواند در بدن فرد بماند اما بعد از آن از بین میرود. داستان این سریال کره ای جدید کمدی درباره پسربچهای است که در ۸ سالگی به فرزندخواندگی گرفته میشود و به همراه خانواده جدید خود به ایتالیا میرود. بدون شک می توان گفت که سریال جواهری در قصر یکی از بهترین و پر طرفدار ترین سریال های تاریخی کره است. عشقهای مثلثی: کمتر سریال کره ای رو میتونید پیدا کنید که توش ماجراهای رُمانتیک و عشقهای مثلثی نباشه! در کره، با یک وکیل سخت کوش آشنا میشود و ماجراهای جالبی بین این دو رقم میخورد.

وی در نهایت موسس یک شرکت را که یکبار شکست خورده و در نهایت توانست موفق شده است را الگوی خود قرار میدهد تا بتواند در کارش موفق شود. همونطور که میدونید سریالهای کره ای طرفداران زیادی در دنیا و همینطور ایران دارن اما بعضیها هم شناخت چندانی از این سریالها ندارن در حالی که بعضی از سریالهای کره ای از خیلی از سریالهای آمریکایی بهتر و قشنگتر هستن. در حالی که ویروس زامبی کننده رفته رفته دانش آموزان را مبتلا کرده و دبیرستان هیوسان را به تسخیر خود در می آورد، لی چئونگ سان به این نکته اشاره می کند که شرایط بیرون از کلاس شان شبیه فیلم زامبی محور کره ای پرطرفدار قطار بوسان (Train to Busan) است. داستان این سریال درباره کیم هه ایل، کشیشی است که اختلال خشم و عصبانیت دارد و البته وی گذشتهای تاریک دارد که تعداد افراد کمی از آن باخبر هستند. اما در این میان متوجه حقایقی درباره زندگی خود و اطرافیانش میشود.

این سریال از تاریخ 6 ژوئن تا 26 ژوئیه 2018 (16 خرداد تا 4 مرداد 1397) از شبکه tvN در 16 قسمت پخش شد. یکی از مشهورترین فیلمهای سینمای کره که مورد تحسین بیشتر مخاطبان قرار گرفته است فیلم Old boy میباشد فیملی جنایی و روانشناختی به کارگردانی پارک چان-ووک که قسمت دوم از سهگانه انتقام این کارگردان میباشد و در سال 2004 توانست جایزه بزرگ جشنواره کن را به خود اختصاص دهد. کارگردان این سریال کیم سانگ هیوب (Kim Sang Hyub) بوده که قبلا سریالهای دونگی و تو فوق العاده ای را کارگردانی کرده است.

بازی زیبای بیا سوزی این حس را چند برابر می کند.

آفای ملکه اثری از کارگردان سریال هوارانگ یکی از خنده دار ترین سریال های کره ای است که دیدن آن برای تمامی افرادی که طرفدار ژانر کمدی هستند، واجب است. حال از اینها که بگذریم، سریال های کمدی عاشقانه کشور کره نیز توانستهاند بسیار بین مردم محبوب شوند و از این رو، در ادامه خنده دار ترین سریال های کره ای در طول تاریخ و همینطور بهترین سریال های کمدی عاشقانه کره ای را به شما معرفی میکنیم. سریال دومی که در نوشتار بهترین سریال های کره ای خون آشامی به معرفی آن خواهیم پرداخت،”دانشمند شبگرد” است.

به همین خاطر وی با لباسهای زنانه وارد روستا شده تا یکسال در آنجا زندگی کند. داستان این سریال درباره ۳ پسر است که هر کدام از آنها با آرزوهایی بزرگ به سئول آمدهاند و تلاش میکنند تا به رویای خود برسند. نسل خورشید یکی از دوست داشتنیترین و خاطرهانگیزترین سریالهای کرهای به شمار میاید که با داشتن صحنههای کمدی و عاشقانهاش در دسته بهترین سریال های کمدی عاشقانه کره ای قرار گرفته است. وی بازیگر نقش شاهزاده تسو در سریال افسانه جومونگ است که محبوب ترین نقش آفرینی وی به شمار می آید که باعث شناخته شدن وی در بسیاری از کشورهای آسیایی از جمله ایران شد. داستان این سریال درباره دختر سخت کوش و پرتلاشی است که از شیوه زندگی خود متنفر است و برای رسیدن به استقلال و تاسیس شرکت خود و پولدار شدن، کارهای پاره وقت زیادی انجام میدهد. افسانه نوکدو یکی از بهترین سریال های کره ای کمدی به شمار آمده و داستان آن درباره پسری اشراف زاده است که از گذشته خود خبر ندارد و در یک مکان دور افتاده زندگی میکند.

سریال های کره ای

سریالهای کمدی کرهای همیشه بین کیدراماییها محبوب بوده است. فرارو- درامهای با موضوعات ماورایی و خیالی این روزها بیشتر از همیشه در صنعت سریالسازی کره میدرخشند. کیم تان همیشه به خاطر اینکه پسر زن دوم پدرش است تحقیر شده است. این سریال حول محور یک بنگاه املاک و مستغلات میگذرد که کارشان با تمامی املاکی های دیگر متفاوت است. یکی دیگر از بهترین سریال های کره ای کمدی جن گیری املاک است که میتواند حسابی شما را سرگرم کند. این سریال را جزو بهترین سریال های کره ای نتفلیکس است. زیبای حقیقی جزو بهترین سریال های کره ای مدرسه ای به شمار آمده و میتوان آن را در لیست بهترین سریال های کره ای کمدی نیز قرار داد. بازی زیبای بیا سوزی این حس را چند برابر می کند. همگی از رنگها و شکلهای شاد ترکیب شده که خودش باعث جذابیت این سریالها میشه و حس خوبی به بیننده القا میکنه.