تور وان | شرایط برگزاری  تور وان ترکیه + راهنمای سفر

شهر وان؛ مقصدی که گردشگران را هیجان‌زده می‌کند

شهر وان؛ مقصدی که گردشگران را هیجان‌زده می‌کند

یک مقصد گردشگری باید مجموعه‌ای از جاذبه‌های گردشگری متنوع داشته باشد تا نگاه گردشگران را به سمت خود جلب کند. می‌توان گفت شهر وان ترکیه، همان شهری است که می‌تواند گزینه‌ای جذاب و وسوسه‌کننده برای گردشگران ایرانی باشد. چرا که این شهر به مرز ایران بسیار نزدیک است و گردشگران ایرانی می‌توانند به‌راحتی و بدون سفر هوایی به این شهر سفر کنند. البته باید به جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی این شهر نیز اشاره کرد. همچنین شهر وان فروشگاه‌ها و پاساژهای لوکس بسیار زیادی دارد که گزینه‌ای ایده‌آل برای خرید انواع پوشاک و وسایل برقی هستند. پس اگر می‌خواهید یک سفر بی‌نظیر داشته باشید، ثبت نام و شرکت در تور وان می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای شما باشد.

چرا شرکت در تور وان گزینه‌ای ایده‌آل است؟

بسیاری از گردشگران تصور می‌کنند که تنها شهرهای استانبول و آنکارا کشور ترکیه گزینه‌ای مناسب برای سفر هستند؛ اما باید گفت که شهر وان نیز جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی دارد و می‌تواند به‌خوبی شما را شگفت‌زده کند. هرچند که برای سفر به این شهر شما باید با تمام شرایط و قوانین سفر زمینی به ترکیه آشنا باشید. درصورتی‌که با ثبت نام در تور وان ترکیه می‌توانید بدون نیاز به آشنایی با این قوانین، سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

چرا شرکت در تور وان گزینه‌ای ایده‌آل است؟

برخی از مزایای بسیار مهم شرکت در تور وان ترکیه عبارت‌اند از:

  • وان از زیباترین شهرهای ترکیه است: دریاچه وان به‌تنهایی می‌تواند شهر وان را به یک مقصد گردشگری ایده‌آل و اروپایی تبدیل کند. همچنین بافت این شهر نیز بسیار به شهرهای اروپایی نزدیک است و شما در وان می‌توانید هم‌زمان جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و شهری را مشاهده کنید
  • سفر زمینی به وان بسیار آسان و ارزان است: برخلاف سفر به دیگر شهرهای کشور ترکیه مانند استانبول، شما برای سفر به وان نیازی به پرداخت هزینه سنگین ندارید. بلکه می‌توانید با پرداخت مبلغی مناسب برای ثبت نام در تور وان، به‌صورت زمینی به این شهر سفر کنید
  • با شرکت در تور وان می‌توانید در بهترین هتل‌ها اقامت داشته باشید: اگر از تورهای برتر شهر وان برای بازدید از این شهر استفاده کنید، می‌توانید در بهترین هتل‌های چهارستاره این شهر ترکیه اقامت داشته باشید
  • خدمات تور وان بسیار متنوع است: اتوبوس 25 نفره VIP، صبحانه رایگان، اینترنت همراه و تور رایگان بازدید از مراکز خرید تنها قسمت کوچکی از خدمات بسیار متنوع تور وان است که ثبت نام در آن بهترین گزینه برای بازدید از این شهر زیبا به‌شمار می‌آید

تور وان زمینی؛ گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه

به‌طور کلی فاصله زمینی شهر وان با تهران چیزی در حدود 1100 کیلومتر است و پیمایش این مسیر با اتوبوس از مقصد تهران بین 12 الی 15 ساعت طول می‌کشد. البته این مقدار می‌تواند بسته به بازرسی‌های مرزی و ترافیک جاده‌ای کمی بیشتر یا کم‌تر شود. همان‌طور که می‌بینید، سفر زمینی به شهر وان با اتوبوس‌های 25 نفره VIP نسبتا کوتاه است.

تور وان زمینی؛ گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه

از طرف دیگر تور وان زمینی نسبت به تور هوایی شهرهای دیگر ترکیه هزینه‌ای بسیار کم‌تر دارد. شما با ثبت نام در تور زمینی وان می‌تواند با پرداخت هزینه‌ای بسیار مناسب، بین 3 الی 4 شب در این شهر اقامت داشته باشید. انتخاب تعداد روزهای اقامت به تور مورد نظر شما بستگی دارد. به‌طور کلی اگر به دنبال سفر مقرون‌به‌صرفه به ترکیه هستید و می‌خواهید از این کشور زیبا بازدید کنید، تور وان زمینی را به‌شدت به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین هتل‌های وان کدام‌اند؟

یکی از مزیت‌های شهر وان ترکیه این است که شما در این شهر به هتل‌های بسیار باکیفیتی دسترسی داشته باشید. هتل‌هایی که صبحانه رایگان تنها یکی از خدمات ویژه آن‌ها است و امکانات بی‌نظیر دیگری مانند استخر نیز دارند. قیمت اقامت در این هتل‌ها بسته به تعداد شب‌های اقامت و تعداد تخت‌های اتاق مورد نظرتان می‌تواند متفاوت باشد. به‌طور کلی قیمت اقامت در هتل‌های شهر وان، بسیار ارزان‌تر از قیمت اقامت در هتل‌های شهرهای دیگر ترکیه مانند استانبول و آنکارا است.

از جمله بهترین هتل‌هایی که با شرکت در تور وان می‌‌توانید در آن‌ها اقامت داشته باشید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل رزمینا (Resmina)
  • مونتانا (Montana)
  • ون لایف (Van Life)
  • هالی اوتل (Hali Otel)

با جاذبه‌های گردشگری وان آشنا شوید

همان‌طور که اشاره شد، جاذبه‌های گردشگری شهر وان ترکیه تنها به جاذبه‌های طبیعی محدود نمی‌شود و شما با شرکت در تور وان می‌توانید از پاساژ‌های بسیار لوکس و مدرن این شهر به همراه چندین مکان تاریخی جذاب نیز بازدید کنید. باید اشاره کرد که شما با ثبت نام و شرکت در تور وان می‌توانید به یک لیدر فارسی‌زبان دسترسی داشته باشید که بسیاری از این جاذبه‌های گردشگری را بلد است و می‌تواند طی یک برنامه منظم، آن‌ها را به شما نشان دهد.

از جمله بهترین جاذبه‌های گردشگری شهر وان ترکیه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مراکز خرید و پاساژهای لوکس مانند مرکز خرید AVM
  • رستوران‌ها و کافه‌هایی با بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها
  • دریاچه زیبای وان و جزایر آن
  • آبشار مرادیه
  • جزیره آختامار
  • قلعه وان

تور وان ترکیه گشت نامه؛ سفری که از یاد شما نخواهد رفت

 

تور وان ترکیه گشت نامه؛ سفری که از یاد شما نخواهد رفت

سفر به شهر وان به همراه یک تور گردشگری باکیفیت می‌تواند تجربه‌ای بسیار دلپذیر و خاطره‌انگیز برای شما باشد. سفری که قطعا آن را از یاد نخواهید برد. گشت نامه به‌عنوان مجری و برگزارکننده اصلی تور زمینی به شهر وان، می‌تواند در این سفر هیجان‌انگیز همراه شما باشد. مجموعه ما به‌صورت روزانه از مبدا تهران و بسیاری از شهرهای دیگر مانند تبریز و اصفهان، تور وان را برگزار می‌کند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در تور وان گشت نامه به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://gashtnameh.com/tours/tour-of-the-city-of-van-turkey/