بهترین پاوربانک های وایرلس ۲۰۲۲ مجله اعتبارکالا

بهترین پاوربانک های وایرلس ۲۰۲۲ مجله اعتبارکالا

با توجه به وجود فناوری‌های شارژ سریع، ولتاژ و شدت جریان خروجی پاوربانک UBC10000A هم در گستره‌های مختلف متفاوت است. بنابراین شما می‌توانید با استفاده از این پاور بانک باتری انواع گوشی‌های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، آیپد، موزیک پلیر و دیگر دستگاه‌های از این قبیل را شارژ کنید. در این مدل از شارژرهای همراه آی‌واک یک باتری داخلی با ظرفیت میلی‌آمپر ساعت به کار گرفته شده است. پاوربانک مسافرتی Fuse Chicken Universal All-in-One World ،یک گجت همه کاره ، یک پاوربانک با کیفیت ، شارژر بی سیم سریع و آداپتور مسافرتی است که در یک پکیج قرار گرفته است.

  • این مدارها و محافظ داخلی از شدت جریان عبوری در شارژر محافظت و از آسیب رساندن به گوشی موبایل در حال شارژ، جلوگیری کند.
  • مانند اکثر محصولات بلکین، بوست آپ 10K دارای گارانتی دو ساله است که نه تنها شارژر، بلکه بهترین مارک های پاوربانک هر دستگاهی را که در اثر الکتریکی آسیب می‌بیند، پوشش می‌دهد.
  • این دستگاه قابلیت شارژ دستگاه‌هایی با توان مصرفی ۴۵ وات را نیز خواهد داشت و به همین دلیل می‌توانید لپتاپ خود را نیز با آن شارژ کنید.
  • این پاور بانک در دو رنگ خاکستری و رز گلد موجود می‌باشد، ابعاد این پاوربانک 30 × 56.5 × 91 میلی‌متر می‌باشد.

کابل USB-C را وصل کنید و پاوربانک می‌تواند دستگاه شما را با سرعت ۲۵ وات شارژ کند. ظرفیت باتری به اندازه‌ای بزرگ است که می‌تواند دو بار شارژ کامل گوشی هوشمند شما را تامین کند. در این بخش ما مهمترین پارامترهایی که شما برای خرید بهترین پاوربانک برای گوشی های آیفون نیاز دارید را معرفی می کنیم. حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که بیرون از خانه باشید و یا به هر دلیلی نتوانید گوشی موبایل خود را شارژ کنید. این روزها که تلفن همراه به یکی از ضروری‌ترین وسایل تبدیل شده است خاموش شدن آن به دلیل نداشتن شارژ به خصوص وقتی که به پریز برق دسترسی نباشد ممکن است در کار شما اختلال ایجاد کند و با مشکل ساز شود.

شیائومی WPB15ZM دارای یک باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمری بوده که برای گوشی‌های آیفون و اندروید مناسب است و می‌تواند بین دو الی سه بار گوشی همراه شما را شارژ کند. استفاده از پاور بانک وایرلس یا بی سیم یکی از بهترین و راحت ترین راه های شارژ گجت های دیجیتالی است. این نوع پاوربانک ها با استفاده از فناوری شارژ بی سیم با قرار دادن گوشی، هندزفری بلوتوث یا ساعت هوشمند روی پد شارژ وایرلس اقدام به شارژ دستگاه های دیجیتالی می کنند. در این مطلب ابتدا به این سوال پاسخ خواهیم داد که چرا یک پاوربانک بی سیم بخریم، سپس به معرفی و بررسی 6 مورد از بهترین پاوربانک های بی سیم خواهیم پرداخت و در آخر به یک جمع بندی کلی درباره این مطلب خواهیم رسید.

شیائومی WPB15ZM بدنه پلاستیکی داشته و دارای ابعاد ۱۶۰ در ۷۰ در ۱۰ میلی‌متر است و در نگاه نخست کمی بزرگتر از یک پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به نظر می‌رسد که این ابعاد بزرگ به دلیل امکان شارژ وایرلس آن است. این پاوربانک در دو رنگ سفید و مشکی به فروش می‌رسد و میزان شارژ باقی مانده در آن توسط یک چراغ ال‌ای‌دی نمایش داده می‌شود. کسانی که می‌خواهند تمام ظرفیت پاوربانک را مصرف کنند باید پاوربانک لپ تاپ ۵۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی Krisdonia را بررسی کنند. این موضوع نه تنها برای یکی از بهترین پاور بانک‌ها برای دستگاه‌های سامسونگ صدق می‌کند، بلکه برای هر دستگاه تلفن همراه و حتی لپ‌تاپ مورد نیاز است.

راندمان پاوربانک

جدای از Mophie و Anker، Ravpower برندی هست که که کاربران بسیار به آن اعتماد دارند. شارژر بی سیم قابل حمل RAVPower دارای یک باتری 10,400mAh با 2 عدد خروجی USB می باشد همچنین به خاطر داشتن سیم پیچی که در داخل خود برای شارژ وایرلس دارد عملکرد بهتری نسبت به شارژرهای قابل حمل دیگر موجود در بازار دارد. با این‌حال، به دلیل از دست‌رفتن بخشی از انرژی باتری به دلیل مقاومت مدار، کیفیت سلول‌های باتری، فرایند شارژ سریع و… این موضوع چندان به واقعیت مبدل نمی‌شود. به همین جهت، توصیه می‌شود که همواره، یک پاور بانک با ظرفیت بیشتری در مقایسه با ظرفیت باتری گوشی‌هوشمند یا تبلت خود خریداری نمایید. آن چیزی که این پاوربانک را متمایز می کند طراحی آن برای استفاده به صورت یک استند می باشد؛ به این صورت که یک استند در پشت محصول به عنوان تکیه گاه و یک پایه در قسمت کناری برای نگه داشتن تلفن همراه و شارژ همزمان به صورت بیسیم است.

با توجه به نیازها و بودجه خود می‌توانید بهترین پاوربانک شیائومی ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت یا پاور بانک شیائومی ۱۰۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت را خریداری کنید. در این مقاله ابتدا به بررسی نکاتی برای خرید بهترین پاوربانک می‌پردازیم و سپس تعدادی از بهترین پاوربانک های شیائومی موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد. این پاوربانک خاص دارای ظرفیت عظیم ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند تقریبا پنج بار شارژ کامل دستگاه گلکسی S۲۱ شما را فراهم کند.

شارژر همراه گویی مدل LOCH ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت

بیشتر از ۹۹۹ نفر از خریداران این محصول در دیجی کالا این پاوربانک را به عنوان بهترین پاوربانک خرید و پیشنهاد داده‌اند. این مورد نیز همان‌طور که از نامش پیداست در صورت بالاتر رفتن حرارت پاوربانک از حد مجاز جریان‌های ورودی و خروجی را قطع خواهد کرد تا حرارت پاوربانک به حالت عادی خود برسد. درست به همین دلیل است که پاوربانک‌های امروزی خطر انفجار را به حداقل خود رسانده‌اند چرا که اکثر آن‌ها به این سیستم وب سایت اصیل بخرید حفاظتی مجهز هستند. البته اگر باز هم نگران هستید می‌توانید با خرید یکی از نمونه‌های لیتیوم-پلیمری خیال خود را صددرصد راحت کنید و احتمال را به صفر نزدیک کنید.

بهترین شارژر همراه انکر با ظرفیت 26800 میلی آمپر

پاوربانک‌های متنوعی با ظرفیت های مختلفی از 2000mAH تا میلی‌آمپرساعتی تولید و به بازار عرضه شده‌اند. اما کدام یک از این ظرفیت‌ها برای شما مناسب خواهد بود؟ با توجه به ظرفیت دستگاهتان (گوشی، تبلت، لپتاپ) و تعداد دفعاتی که می‌خواهید شارژ شود، پاوربانکی با ظرفیت مناسب را انتخاب کنید. بنابراین متوجه شدیم که هرچه مقدار mAH یک پاوربانک بیشتر باشد تعداد دفعات بیشتری را می‌توانید برای شارژ از آن استفاده کنید همچنین قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. پاوربانک ای دیتا با ظرفیت میلی آمپر و با ظاهری زیبا و لوکس، محصولی بسیار مناسب است. پاوربانک میلی آمپر ای دیتا از سری پاور بانک‌های حرفه‌ای ADATA است که با ظرفیت میلی آمپر از سری پاور بانک‌های شرکت ای دیتا است.