بهترین لپ تاپ ایسوس تا 25 میلیون تومان تمام دستگاه های این قیمت

یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا ۳۰ میلیون همین لپ تاپ لنوو IdeaPad Gaming 3 15IHU6 است. این مدل وزنی 2.25 کیلوگرمی دارد و از پنل 15.6 اینچی از نوع IPS با رزولوشن FHD استفاده می‌کند. این پنل نرخ نوسازی 60 هرتزی دارد و از حداکثر روشنایی 250 نیتی استفاده می‌کند. این لپ تاپ از پردازنده مرکزی Intel Core i H با با فرکانس 2.70 تا 4.50 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی نویدیا GTX 1650 MAX Q با حافظه اختصاصی چهار گیگابایتی از نوع GDDR6 قدرت می‌گیرد.

در ساختار بدنه لپ‌تاپ از پلاستیک مرغوب استفاده شده است که باعث می‌شود محصول بتواند در برابر ضربه، نفوذ گردوغبار و دیگر خطرات احتمالی تا حد به این لینک مراجعه کنید زیادی مقاومت کند. از طرف دیگر برای بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون یک لولای با‌دوام طراحی شده است که درب محصول را به بدنه متصل می‌کند و باعث باز و بسته شدن آن می‌شود. هنگامی‌که درب لپ‌تاپ باز است، صفحه نمایش 15.6 اینچی مشاهده می‌شود که از حاشیه‌های نسبتا باریکی بهره می‌برد و تجربه دیداری همه‌جانبه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این بازه قیمتی مربوط به لپ تاپ های گیمینگ میان رده و به نوعی لپ تاپ های گیمینگ اقتصادی است. در این بازه قیمتی دو لپ تاپ گیمینگ ایسوس و لپ تاپ مخصوص بازی لنوو حضور دارند. در این مطلب بهترین لپ تاپ ها تا ۳۵ میلیون تومان موجود در بازار فعلی ایران را معرفی کردیم.

  • به خاطر این که مشکل صفحه نمایشگر لپ‌تاپ را می‌توان به راحتی با استفاده از خرید یک مانیتور بزرگ‌تر رفع کرد.
  • شاید بتوان پوشش رنگ نسبتاً باریک را به عنوان یکی از معایب آن در نظر گرفت.
  • در رایااستور میتونید مقالات نقد و بررسی، مقایسه، راهنمای خرید و بررسی ویدئویی رو مطالعه کنید تا بتونید با دید بازتری اقدام به خرید و انتخاب محصول موردنظرتون کنید.
  • یک جک 3.5 میلیمتری نیز در کنار درگاه‌های مذکور دیده می‌شود که برای اتصال هدفون مورد استفاده قرار می‌گیرد و صدایی با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • از دیگر مشخصات آن می توان به 1.8 کیلوگرم وزن و صفحه نمایش 15.6 فول اچ دی اشاره کرد.
حافظه کش پردازنده روی ۶ مگابایت استوار شده است و حافظه رم دستگاه هم می‌تواند به ۱۲ گیگابایت برسد. این حافظه رم برای باز کردن تب‌های بیشتر در مرورگر و تامین سرعت برای برنامه‌های دیگر کاربردی است. این قبیل حافظه‌های ذخیره‌سازی ترکیبی برای نصب و اجرای برنامه‌های مهم در هارد سریع‌تر و ذخیره‌سازی اطلاعات شخصی در هارد کندتر یعنی HDD کاربرد دارند و کارشناسان نیز توصیه کرده‌اند که به این صورت از آن استفاده کنید. این لپ تاپ به اتصال وای فای در کنار اتصال بلوتوث با آخرین فناوری هم مجهز شده است و در صورت نیاز می‌توانید به سراغ‌شان بروید.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3-G

برای خرید لپ تاپ بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان باما همراه باشید که قصد داریم یکی دیگر از محصولات قدرتمند لنوو بنام Lenovo Thinkbook 15 -GB را برای شما عزیزان معرفی نماییم. رم بالا در کنار دو حافظه داخلی میتواند نیاز شما به ارتقاء را کاهش دهد که نیازی به بروز رسانی با خرید این محصول نخواهید داشت. اگر بدنبال یک لپتاپ کم مصرف در مقاله لپتاپ تا سقف 25 میلیون هستید پیشنهاد میشود این مورد را از دست ندهید. امروز در مهرماه سال ۱۴۰۱ که این مقاله را می‌خوانید، با پرداخت ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان می‌توانید یکی از بهترین لپ تاپ‌های پچمدار را به خانه ببرید. لپ تاپ‌های پرچمدار آخرین نسل از پردازده‌های اینتل و کارت گرافیک انویدیا را به همراه دارند.

بهترین لپ تاپ صنعتی تا 20 میلیون

با توجه به شیوع بیماری کرونا در دو سال اخیر، بسیاری از مشاغل به صورت «دور کاری» تبدیل شدند و اکثر آموزش‌ها هم به صورت آنلاین در آمدند، از این رو خرید لپ تاپ و دیگر دستگاه‌های هوشمند هم رونق گرفت. طراحی ظاهری لپ تاپ ایسوس ROG STRIX G531GT می تواند نفس را در سینه کاربران حرفه ای و گیمرها حبس کند و سخت افزار قدرتمند آن نیز برای به پرواز در آوردن فریم ها بسیار مناسب است. با وجود سخت افزار بسیار کارآمد، سیستم خنک کننده قدرتمند، نورپردازی در بخش های مختلف بدنه و امکانات ارتباطی متنوع، وزن لپ تاپ ایسوس اندکی کمتر از ۲٫۴ کیلوگرم است. صفحه کلید مجهز به نور پس زمینه قرمز و به کارگیری این رنگ در اجزای مختلف بدنه روی تم اصلی مشکی، طراحی بسیار زیبا و جذابی را پدید آورده است. سیستم خنک کننده حرفه ای برای دفع سریع حرارت تولید شده توسط سخت افزار قدرتمند سبب شده تا دمای کلی لپ تاپ در محدوده بسیار مناسبی قرار گیرد.

همچنین لپ تاپ‌های فاقد رایتر وزن سبک‌تر و ابعاد کوچک‌تری دارند و به شکل کلی حمل آنها راحت‌تر است. در صورتی که نیاز ضروری به رایتر دارید توصیه می‌کنیم یک رایتر اکسترنال تهیه کنید و برای آشنایی با انواع آنها پیشنهاد می‌کنیم مقاله “بهترین دی وی دی رایتر اکسترنال برای لپ تاپ” را مطالعه کنید. یک مورد ساده هم این است که اکثر لپ تاپ‌های مجهز به دی وی دی رایتر امکان نصب حافظه پرسرعت SSD از نوع M.2 را ندارند. پس باید به قابلیت ارتقای رم در لپ تاپ هم توجه کرد، چون برخی مدلها (مثلا لپ تاپ‌های کوچک)، قابلیت ارتقای رم ندارند.

بهترین لپ تاپ ایسوس تا 25 میلیون تومان تمام دستگاه های این قیمت

اگر از لپ تاپ برای گیمینگ استفاده می‌کنید، این پورت همراه با اتصال وای فای پرسرعت می‌تواند برای‌تان جالب توجه باشد. این لپ‌تاپ دارای یک کارت گرافیک 2 گیگابایتی از نوع NVIDIA Geforce MX330 است که می‌تواند اکثر امور مربوط پردازش گرافیکی‌تان را به راحتی انجام بدهد. با وجود چنین کارت گرافیکی، شما دیگر نگران اجرا کردن بسیاری از نرم‌افزارهایتان نخواهید بود. یعنی اکثر این لپ‌تاپ‌ها از لحاظ کیفیت و یا امکانات در حد قابل قبول و یکسانی قرار دارند.

AOC از مانیتور منحنی 49 اینچی 120 هرتز رونمایی کرد