بهترین سرور مجازی کوکوین خرید VPS برای کوکوین پارس‌پک

در طی آن زمان، کوکوین توکن‌های خود را نیز تاسیس کرد که برای دریافت پیشنهادات ویژه و تخفیقات تجاری استفاده می‌شود. آنها با این پروژه توانستند سود مبادله‌ای فروش جمعی موفقیت آمیزی را بدست آورند، زیرا کوکوین در آن زمان توانست تقریبا 20 میلیون دلار در BTC برای بیش از 100 میلیون توکن‌ خود جمع‌آوری کند. اگرچه صرافی کوکوین در اواسط سال 2017 شروع به‌کار کرد، اما تیم بنیانگذار آن کار خود را از سال 2011 با آزمایش فناوری بلاکچین شروع کرده است.

بازیابی/فراموش کردن رمز ورود به صرافی کوکوین

بهتر است هرگز با آی‌پی ایران وارد کوکوین نشوید و حتماً با نرم‌افزارهایی مانند V.P.N آی‌پی خود را تغییر دهید و ترجیحا آی پی ثابت از کشوری که قوانین آن موافق با ارزهای دیجیتال است بخرید. ♨️ کوکوین یکی از صرافی‌های محبوب ما ایرانی‌هاست که البته ممکنه در آینده‌ای خیلی نزدیک احراز هویت رو مانند بایننس اجباری کنه و این محبوبیت رو از دست بده. متمرکز بودن این صرافی هم می‌تونه ریسک دیگه‌ای باشه که باید به اون توجه کنید.

بهترین سرور مجازی کوکوین خرید VPS برای کوکوین پارس‌پک با KuCoin، می‌توانید با اطمینان معامله کنید زیرا می‌دانید دارایی‌های دیجیتال شما در صرافی امن هستند. آنها از درجات مختلفی از امنیت، از جمله احراز هویت چند عاملی پویا، رمزگذاری چند لایه استاندارد صنعتی و کیف پول‌های برداشت میکرو استفاده می‌کنند. در این مقاله سعی کردیم صرافی کوکوین را معرفی کنیم و درباره ابعاد متفاوت آن صحبت کنیم.

  • همچنین امکان اجرای اپلیکیشن KuCoin روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS نیز فراهم شده است.
  • این صرافی در حال حاضر بیش از 8 میلیون کاربر در بیش از 207 کشور جهان دارد.
  • باید به صفحه‌ی وب سایت صرافی ایرانی خود رفته و در آن آدرس را ایجاد کنید.
  • برای شروع، از صفحه اصلی KuCoin دیدن کنید و روی “ثبت نام” در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

سپس تیک مربوط به گزینه قبول شروط و مقررات را بزنید و روی گزینه Next کلیک کنید. تمام تلاش تیم ارائه محتوای آموزشی ارزشمند ،ترجمه متون تخصصی از منابع رسمی و همچنین نشر اخبار و مقالات بین المللی برای استفاده عموم است. در صفحه بعد اطلاعات خواسته شده مثل ایمیل و پسورد را وارد کنید. هدف این است که به سرمایه گذاران خرد کمک کنیم تا بهترین نهاد مالی را برای خود پیدا کنند. در مرحله بالا می‌توایند از QR Code و یا کپی کردن آدرس ولت خود، به منظور افزایش موجودی حسابتان اقدام کنید. یکی دیگر از کاربردهای هولد کردن KCS از برنامه بازخرید و سوزاندن این توکن است.

  • سفارش استاپ لیمیت این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید سفارشی را مطابق با رقمی مشخص انجام دهید.
  • امکان معاملات مارجین که به شما اجازه می‌دهند پول قرض کنید تا کریپتو بیشتری بخرید.
  • کوکوین در اواسط سال ۲۰۱۹ پلتفرم Futures (که قبلاً با نام KuMEX شناخته می شد) را راه اندازی کرد.
  • برای ترید سریع یک ارز دیجیتال در کوکوین باید از داخل صفحه معاملات و فرم خریدوفروش، نوع سفارش را «Market» قرار دهیم.
  • در ادامه به طور کامل مراحل ثبت نام را برای شما کاربران عزیز شرح خواهیم داد.

این گزینه برای بالا بردن امنیت تراکنش، برداشت و… را به وسیله انتخاب پسورد قوی، برای شما فراهم می‌کند. سپس داخل نرم‌افزار موبایلی، کدی به شما نمایش داده می‌شود که هر 60 ثانیه تغییر می‌کند. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید شما دو گزینه برای بالا بردن امنیت حساب خود در دسترس دارید. همچنین این صرافی در شبکه اجتماعی لینکدین دارای صفحه است و در این صفحه مربوط به این صرافی 668 عضو کارمند و بیش از 29 هزار دنبال کننده وجود دارد. مبلغ برداشت ترون که می‌توانید روی موجودی قابل برداشت کلیک کنید و تمام ترون خود را انتقال دهید. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از exchange کوکوین دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

ورود به حساب کاربری